Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII TELEFONIE FIXA, TELEFONIE MOBILA, INTERNET, TRANSPORT VOCE/DATE SI MENTENANTA ECHIPAMENTE DE COMUNICATIE SI DE VIDEOCONFERINTA


Anunt de participare (utilitati) numarul 143120/17.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Relenschi, Tel. +40 213032503, Email: [email protected], Fax: +40 213032545, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII TELEFONIE FIXA, TELEFONIE MOBILA, INTERNET, TRANSPORT VOCE/DATE SI MENTENANTA ECHIPAMENTE DE COMUNICATIE SI DE VIDEOCONFERINTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Prestarea se va face la Sucursalele si Sediul SC Hidroelectrica SA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 13, 633, 775.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa atribuire contracte subsecvente: anuala. Valorile estimate a celor mari contracte subsecvente : Lotul 1:1233659 LEI;Lotul 2:954713 LEI;Lotul 3:242261, 7 LEI;Lotul 4:110119 LEI;Lotul 5:52306, 51 LEI; Lotul 6:84424, 54 LEI;Lotul 7:137648, 7 LEI;Lotul 8:85342, 19 LEI;Lotul 9:104613 LEI;Lotul 10:79836, 25 LEI;Lotul 11:42716, 98 LEI Lotul 12:159672, 5 LEI Lotul 13:121130, 9 LEI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii, conform Caietului de Sarcini al achizitiei, dupa cum urmeaza:
? Servicii de telefonie fixa;
? Servicii de telefonie mobila;
? Servicii de internet;
? Servicii de transport date;
? Servicii inchiriere centrala telefonica de interior;
? Servicii de suport ?i mentenan?a pentru echipamentele existente;
? Servicii de suport tehnic pentru marirea vitezei de transport;
? Actualizare automata a func?iilor de Web-Filtering, IPS, IPSEC pentru echipamentele firewall;
? Servicii profesionale avansate pentru asistenta in func?ie de caz a echipei tehnice interne a S.C. Hidroelectrica S.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64210000-1 - Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
64212000-5-Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
72400000-4-Servicii de internet (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatiile detaliate privind cantitatile minime si maxime, repartitia cantitatilor servicii pentru fiecare lotse gasescin Caietul de Sarcini al achizitiei.Cantitatile minime si maxime pentru un singur contract subsecvent pentru fiecare lot sunt: transport voce date -min14buc.-max.25buc.;Lot2(buc.): Abonament linie telefonica principal-linie individuala-min150-max230; Abonament pachet ISDN - 30-min12-max25; Abonament pachet ISDN - 2-min2-max10; Linii inchiriate analogice-min40-max80;Abonament internet 50 Mbps-min1-max5; Abonament internet minim 10 Mbps-min10-max20; Lot3(buc.): Abonament linie telefonica principal-linie individuala- min20-max40;Abonament pachet ISDN - 30- min1-max5;Linii inchiriate analogice- min2-max8;Transport voce date- min30-max50;Lot4(buc.): Abonamente voce+date mobile-min150-max250; Transport voce date ?min10-max20;Lot5(buc.): Abonamente voce+date mobile-min60-max90; Transport voce date ?min5-max12; Lot6(buc.): Abonamente voce+date mobile-min80-max120; Transport voce date ?min8-max16; Lot7(buc.): Abonamente voce+date mobile-min150-max250; Transport voce date ?min15-max25; Lot8(buc.): Abonament linie telefonica principal-linie individuala- min15-max25; Linii inchiriate analogice- min4-max8; Transport voce date ?min10-max15; Lot9(buc.): Abonamente voce+date mobile-min150-max250; Transport voce date ?min10-max18; Lot10(buc.): Abonament linie telefonica principal-linie individuala- min18-max25; Linii inchiriate analogice- min1-max3; Transport voce date ?min10-max15; Lot11(buc.): Abonament linie telefonica principal-linie individuala- min7-max12; Linii inchiriate analogice- min1-max3; Transport voce date ?min2-max6; Lot12(buc.): Abonamente voce+date mobile-min150-max250; Transport voce date ?min20-max28; Lot13(buc.): Abonamente voce+date ?min19-max25; Abonamente voce ?min1-max5.
Cantitatile minime si maxime pentru acordul cadru pentru fiecare lot sunt: Lot1: transport voce date -min14buc.-max.25buc.;Lot2(buc.): Abonament linie telefonica principal-linie individuala-min150-max230; Abonament pachet ISDN - 30-min12-max25; Abonament pachet ISDN - 2-min2-max10; Linii inchiriate analogice-min40-max80;Abonament internet 50 Mbps-min1-max5; Abonament internet minim 10 Mbps-min10-max20; Lot3(buc.): Abonament linie telefonica principal-linie individuala- min20-max40;Abonament pachet ISDN - 30- min1-max5;Linii inchiriate analogice- min2-max8;Transport voce date- min30-max50;Lot4(buc.): Abonamente voce+date mobile-min150-max250; Transport voce date ?min10-max20;Lot5(buc.): Abonamente voce+date mobile-min60-max90; Transport voce date ?min5-max12; Lot6(buc.): Abonamente voce+date mobile-min80-max120; Transport voce date ?min8-max16; Lot7(buc.): Abonamente voce+date mobile-min150-max250; Transport voce date ?min15-max25; Lot8(buc.): Abonament linie telefonica principal-linie individuala- min15-max25; Linii inchiriate analogice- min4-max8; Transport voce date ?min10-max15; Lot9(buc.): Abonamente voce+date mobile-min150-max250; Transport voce date ?min10-max18; Lot10(buc.): Abonament linie telefonica principal-linie individuala- min18-max25; Linii inchiriate analogice- min1-max3; Transport voce date ?min10-max15; Lot11(buc.): Abonament linie telefonica principal-linie individuala- min7-max12; Linii inchiriate analogice- min1-max3; Transport voce date ?min2-max6; Lot12(buc.): Abonamente voce+date mobile-min150-max250; Transport voce date ?min20-max28; Lot13(buc.): Abonamente voce+date ?min19-max25; Abonamente voce ?min1-max5;
Valoarea estimata fara TVA: 13, 633, 775.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul total al garantiei de participare pentru toate loturile ce urmeaza a fi atribuite este de 55611 RON.Pentru participarea la achizitie pentru mai multe loturi garantia de participare = SGarantie de participare lotn;n = 1 ... 13(n= indice lotpentru care se depuneoferta).Lotul 1 -8054 RON; Lotul 2-7599 RON;Pentru Lotul 3-4750 RON; Lotul 4- 4221 RON ; Lotul 5-2093 RON; Lotul 6-3377 RON; Lotul 7-4331 RON; Lotul 8-3414 RON; Lotul 9- 4185 RON; Lotul 10-3194 RON; Lotul 11- 1709 RON ; Lotul 12-4419 RON; Lotul 13-4265 RONPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor: conform anunt de participareModul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in original Se va utiliza drept model Formularul 15 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.b)OP in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca;c)Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, art 86, cu modificarile si completarile in vigoare(instrumente de garantare emise de o banca ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus, prezentate in ORIGINAL). Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de participare se va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare, In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. Echivalenta leu/valuta pentru situatia in care se va depune si in valuta se va face la cursul de schimb publicat de BNR cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 30 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractante. Garantia de buna executie se poate constitui prin : a)scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatii contractante .Se va completa in conformitate cu Formularul nr.2a din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract . Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de buna executie se va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii Hidroelectrica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1-Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.a) Se va completa Formularul nr.2 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (original)
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 si/sau la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 2-Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va completa Formularul nr.3 din Sectiunea FORMULARE in original.
Personalul cu putere de decizie la nivel executiv Hidroelectrica este urmatorul: Administrator Judiciar Euro-Instal SRL Prin practician coordonator Av. dr. Remus Adrian BORZA; Remus Vulpescu-Administrator Special;Mihail Stanculescu Director General; Sorinel Dodenci DODENCI, Manager Departament IT si Telecomunicatii Gheorghe GORAN, Manager Departament Achizitii si Logistica; Cetatean Luarean, Sef Serviciu Contracte; Dulau Mihaela Lucretia, Economist Serviciul Contracte; Tarnoveanu Emanuela, Consilier Juridic; Relenschi Constantin Mircea, Inginer Pr. Specialist Serviciul Contracte ;Bogatoniu Sorin Gheorghe, Sef Birou Achizitii; Sebastian Geamanu, Sef Serviciu Operatiuni IT ;Alice Florescu, Sef Birou Aplicatii Industriale ;Cristian Nan, Inginer Pr. Specialist Serviciu Operatiuni IT ;Daniel Toader, Inginer Pr. Specialist Serviciu Operatiuni IT; Dorina Istudor, Birou Aplicatii Industriale, Constantin Andritoiu, SH Tg. Jiu, Sef STIC, Claudiu Duca, SH Bistrita, Sef STIC, Cristian Sandu, SH Sibiu, Sef STIC.Persoanele juridice straine vor prezenta declaratii pe propria raspundere in original insotite daca este cazul de traducerea in limba romana autorizata.
Cerinta nr. 3-Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul nr.4 din Sectiunea FORMULARE in original.
Cerinta nr. 4-Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta.
Se va completa Formularul nr.5 din Sectiunea FORMULARE in original.
Cerinta nr. 5-Certificate constatatoare care sadovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata
Se vor prezenta pentru fiecare din elementele de la punctele a) si b) de mai jos, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original/copii insotite de traduceri autorizate in limba romana/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.
In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma finalizarii evaluarii ofertelor, a depus documente in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita ofertantului depunerea certificatului in original sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea , ,conform cu originalul? inainte de stabilirea castigatorului.
a)Impozite si taxe catre bugetul general consolidatDocumente emise de administratiile financiare din raza administrativ teritoriala a ofertantului
b)Impozite si taxe catre bugetele localeDocumente emise de autoritatile administrativ teritoriale locale
Atentie!Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi din procedura.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti, in original sau copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, insotite de o traducere in limba romana autorizata. Cerinta nr. 1-Forma de inregistrare ca persoana juridica.
Pentru Persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator, care sa cuprinda informatii reale si actuale la data limita pentru depunerea ofertelor (original /copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)
Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Pentru Persoane juridice /fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sustinere capacitate economica si financiara
Modalitatea de indeplinire
Daca este cazul, atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna - in asociere - situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare sustinerea prezentata pentru verificarea cerintei minime prevazute.
In cazul in care Ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara pentru indeplinirea contractului a unei terte persoane indiferent de natura relatiilor juridice existente intre Ofertant si persoana respectiva, situatia economica si financiara se demonstreaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica conform Formularului 14a din sectiunea , ,Formulare?prin care tertul confirma faptul ca va pune la dispozitia grupului resursele financiare necesare indeplinirii integrale a contractului.
In baza acestor angajamente sustinatorul si/sau asociatiiraspund pentru prejudiciile cauzate Achizitorului ca urmare a nerespectarii obligatiilor asumate in angajament.
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico-financiara
Modalitatea de indeplinire
a) Informatii privind situatia financiara: -Cifra medie globalade afaceri pe ultimii 3 ani, in lei fara TVA, siin euro (la cursuldin data bilantului anual).-Cerinta minima de calificare - Cifra medie globala anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimata a unui contract subsecvent pentru fiecare lot ofertat , respectiv :
Lotul 1:2467318 LEI
Lotul 2:1909426 LEI
Lotul 3: 484523, 4 LEI
Lotul 4: 220237, 9 LEI
Lotul 5: 104613 LEI
Lotul 6: 168849, 1 LEI
Lotul 7: 275297, 4 LEI
Lotul 8: 170684, 4 LEI
Lotul 9: 209226 LEI
Lotul 10: 159672, 5 LEI
Lotul 11: 85433 LEI
Lotul 12: 319345 LEI
Lotul 13: 242261, 7 LEI? Se va completa Formularul nr. 7din Sectiunea FORMULARE, in original;
Nota 1- Pentru Conversia cifrei globale de afaceri din Lei in Euro, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: pentru pentru anul 2012 1euro= 4, 4560 lei, anul 2011 1euro=4, 2379 lei ; pentru anul 2010 1euro=4, 2099 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 6-Informa?ii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale
Modalitatea de indeplinire
Daca este cazul, atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna - in asociere sau ofertantul subcontracteaza o parte din contract - situatia capacitatii tehnice si profesionale se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor asociatilor si/sau a subcontractantilor.
Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare sustinerea prezentata pentru verificarea cerintelor minime prevazute.
In cazul in care Ofertantul beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale pentru indeplinirea contractului a unei/unor terte persoane indiferent de natura relatiilor juridice existente intre Ofertant si persoana respectiva, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica conform Formularului 14b din Sectiunea Formulare si anexele la acesta prin care acestia confirma faptul ca vor pune la dispozi?ie resursele tehnice si profesionale necesare indeplinirii integrale a contractului.
La solicitarea autoritatii contractante, termenul pentru completarea cerintelor de calificare este de maxim3 zilelucratoarea de la data primirii solicitarii.In baza acestor angajamente sustinatorul si/sau asociatiiraspund pentru prejudiciile cauzate Achizitorului ca urmare a nerespectarii obligatiilor asumate in angajament.
Cerinta nr. 5-Informatii privind subcontractantii/ asociatii
Modalitatea de indeplinire
a). Completare Formular 11 din Sectiunea Formulare cu subcontractantii/ asociatii de catreOfertant sau liderul asocierii, cu precizarea partii/ partilor din contract pe care acestia urmeaza sa le realizeze.b). Fiecare asociatva completa cu propriile date, Formularul 4 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.c). Fiecare subcontractant/ asociat va prezenta angajamente ferme incheiate in forma autentica privind resursele tehnice si profesionale pe care se obliga sa le puna la dispozitie pentru indeplinirea contractului, daca este cazul ? Formularul 11 din Sectiunea Formulare cu anexe.d). In cazul asocierii oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.e). In cazul in care oferta este declarata castigatoare contractul de asociere va fi prezentat in forma autentica (autentificat notarial) la semnarea contractului.f). In cazul in care parti din contractul de achizitie urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, la semnarea contractului, contractantul va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.
Cerinta nr. 4-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului-cadru de servicii
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Formularul 10 din Sectiunea Formulare , ,Declaratie privind utilajele, instala?iile si echipamentele tehnice disponibilizate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului? ?i anexa la aceasta.
Cerinta nr. 3-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Formularul 9 din Sectiunea Formulare privind "efectivele medii anuale ale personalului angajat si al personalului de conducere din cadrul firmei? din ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2-Certificate/Documente/Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractede servicii similare prestate .
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta, potrivit art. 188, alin (2), lit. a) din OUG 34/2006 in vederea dovedirii experientei similare, minim un certificat/document/recomandare emis sau contrasemnat de o autoritate, ori de catre clientul beneficiardin care sa reiasa ?valoarea, perioada de prestare, beneficiari?. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Se ca completa Formularul 8a din Sectiunea Formulare
Cerinta nr. 1-Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciisimilare prestate in cel mult ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Se va prezentaFormular 8 din sectiunea Formulare, in original.a)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate din cel mult ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor.Suma valorilor contractului/contractelor sus mentionate trebuie sa fie cel putin egalacu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot ofertat, respectiv :
Lotul 1: 1233659 LEI
Lotul 2:954713 LEI
Lotul 3:242261, 7 LEI
Lotul 4:110119 LEI
Lotul 5:52306, 51 LEI
Lotul 6:84424, 54 LEI
Lotul 7:137648, 7 LEI
Lotul 8:85342, 19 LEI
Lotul 9:104613 LEI
Lotul 10:79836, 25 LEI
Lotul 11:42716, 98 LEI
Lotul 12:159672, 5 LEI
Lotul 13:121130, 9 LEI
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/ document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Cerinta nr. 1-Certificarea de catre organisme acreditate a sistemului de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent)
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? a documentelor emise de organisme acreditate, care certifica implementarea sistemelor de management in domeniile:
calitatii conform SR EN ISO 9001:2008
sau echivalente conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea emise de organisme, stabilite in alte tari ale Uniunii Europene sau orice alte probe/ dovezi care sa confirme un nivel corespunzator al managementului in domeniile respective.In cazul participarii la procedura de atribuire intr-un grup de operatori economici ca asociati toti asociatii vor prezenta documentele solicitate.In cazul subcontractantilor, acestia nu sunt obligati sa prezinte documentele solicitate mai sus.Documente, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, trebuie sa fie emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate.
Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: P1- Pret (componenta financiara pentru loturile 1-13)-0-55 puncte
2.
Timp de instalare
15%
Descriere: P2- Timp de instalare in zile( pentru loturile1-13 )? 0-15 puncte
3.
Constatare defectiuni critice si modalitatea de remediere a acestora
15%
Descriere: P3-Constatare defectiuni critice si modalitatea de remediere a acestora( pentru loturile1-13 ) ? 0-15 puncte
4.
Latimea de banda medie pentru serviciile de transport voce/date
10%
Descriere: P4- Latimea de banda medie in Mbps pentru serviciile de transport voce/date( pentru loturile1-13 )? 0-10 puncte
5.
Minute incluse in abonamentele detelefonie
5%
Descriere: P5- Minute incluse in abonamentele detelefonie?0- 5 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2013 11:00
Locul: SC HIDROELECTRICA SA, Bucuresti, str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, cod postal 020995
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor(se va completa Formularul 16 din sectiunea Formulare).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A) Posibilitatea retragerii/modificarii ofertei: a)Orice ofertant are dreptul de a modifica/retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertei si numai printr-o solicitare scrisa. b)In cazul in care ofertantul doreste sa faca modificari in oferta deja depusa, acesta are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea modificarilor respective de catre aut. contractanta pana la data limita de depunere a ofertelor. Pe plicul exteriorse va marca, in mod obligatoriu, si inscriptia ?MODIFICARI?.c)Ofertantul nu are dreptul de a retrage/modifica oferta dupa expirarea datei limita pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica si a pierderii garantiei pentru participare.d).Se considera oferta intarziata oferta depusa/transmisa la alta adresa decat cea indicata in anuntul de participare si in docum. de atribuire ori care este primita de catre autoritatea contractanta dupa expirarea datei limita pentru depunere.B) Deschiderea ofertelor: Data, ora si locul deschiderii ofertelor: conf. anunt de participare HIDROELECTRICA SA, Bucuresti, str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2. La sedinta de deschidere au dreptul sa participe membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.C) CONDITII FINANCIARE IMPUSE DE CONTRACT Plata facturilor se va face prin OP la 60 zile emiterea facturilor.D) Obiectiuni privind proiectul de contract: Ofertantul este obligat sa prezinte, eventualele obiectiuni la propunereade contract, aut. contractanta rezervandu-si dreptul de a respinge oferta ca neconforma, conf art.36 alin.2 din HGR 925/2006, daca obiectiunile la clauzele contractuale sunt inacceptabile fiind in mod evident dezavantajoase iar ofertantul desi a fost informat cu privire la respectiva situatie, nu accepta renuntarea la acestea.Nu se vor negocia clauze contractuale in privinta carora nu s-au facut obiectiuni prin oferta depusa.E)MENTIUNI PRIV. INDEPLINIREA CERINTELOR DE CALIFICARE: conf. art.11, alin.4 din HG 925/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. (Formular9a- sectiunea Formulare).Atunci cand un ofertant uzeaza de acest drept, el are obligatia de a prezenta/completa certif./doc.edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare in cel mult 3 zile lucratoare, de la primirea unei cereri din partea aut. contractante.Situatia ec.-financiara(cap III.2.2) si/sau Cap. tehnica si profesionala(capIII.2.3)a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana , indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara si/sau capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata, atunci are obligatia de a dovedi aceasta sustinere prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care se confirma punerea la dispozitia ofertantului a resurselor invocate(Formularul 14-sectiunea Formulare) .Persoana care asigura sustinerea conform celor mentionate mai sus nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conf. art.180 din OUG 34/2006, prezentand o declaratie pe proprie raspundere (Formularul2-sectiunea Formulare).In cazul asocierii mai multor operatori economici cu scopul de a depune oferta comuna, cerintele priv. sit. personala a ofertantului, cap. de exercitare a activitatii profesionale si standarde de asigurare a calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala, situatia ec. si financiara trebuie indeplinite prin cumul de asociati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art. 256^1 ? 256^2din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel. +40 213032500, Fax: +40 21303564
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2013 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer