Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii telefonie mobila si telefonie fixa


Anunt de participare numarul 133103/16.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel. +40 213152520, Email: [email protected], Fax: +40 213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii telefonie mobila si telefonie fixa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sediile autoritatii contractante si unitatilor subordonate
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 059, 640RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minimum 1 contract subsecvent pe an, val. celui mai mare contr. subs. ? 100.000 leipentru 70 abonamente telefonie mobila si 39 abonamente telefonie fixa, val. celui mai mic contr. subsecvent ? 12 lei pentru 2 abonamente telefonie mobilasi1 abonament telefonie fixa.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii telefonie mobila si telefonie fixa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
64211000-8-Servicii de telefonie publica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de telefonie mobila si telefonie fixa
Valoarea estimata fara TVA: 3, 059, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 46.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conform Formularului 15- Scrisoarea de garantie de participare ? original sau traducere legalizata, unde este cazul).Garantia de participare este irevocabila.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii garantia de participare va fi constituita in cuantum de 50% din valoarea mentionata mai sus. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate, privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare in conditiile art.87 din HG nr925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art.2781 din OUG nr.34/2006 este de 6.840 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular 3 (original)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 4(original)
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, somajului, asigurarilor de sanatate, emise de autoritati competente, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, astfel incat din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 (original)
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute
la art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 6 (original) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara ? Declaratie privind lista principalelor prestari servicii
Cerinta minima: Prestarea in ultimii 3 ani a unui contract/contracte cu obiect similar care sa aiba o valoare cumulata minima de 100.000 lei.
Recomandari din partea altor beneficiari
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asociatii
Informatii privind tertii
Aria de acoperire nationala
Cerinta minima: Se solicita ca gradul de acoperire pe care il asigura reteaua ofertantului sa fie de minim 90% din suprafata tarii.
Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Algoritm de calcul: Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se va calcula pe baza formulei: Punctaj total = Punctaj financiar x80/100 + Punctaj tehnic x 20/100 1.?PUNCTAJUL FINANCIAR? se acorda pentru valoarea totala a ofertei financiare = (P1+P2+?.+P19) conform Anexei 1 la Formularul 10. Pentru cea mai scazuta dintre valorile totale ale ofertei financiare se acorda 100 puncte (punctajul maxim alocat). Pentru celelalte valori punctajul se acorda astfel: P(n)= Pret minim/ Pret (n)x Punctajul maxim alocat, unde P(n) ? punctajul ofertantului, Pret minim ? pretul cel mai mic ofertat, respectiv suma cea mai mica a valorilor de la P1 la P19, Pret (n) ? pretul ofertantului, respectiv suma valorilor de la P1 la P19.
2.
componenta tehnica
20%
Descriere: PUNCTAJ TEH: Mentionam ca subfactorii de mai jos reprezinta cer. teh optionale, altele decat cele solicitate in Caietul de sarcini)2.1.Oferirea unei aplicatii prin care ANCPI sa poata efectua localizarea terminalului si sa poata sterge datele din terminal in momentul furtului sau pierderii acestuia?50 puncte, 2.2.Posibilitatea de activare a doua abonamente pe acelasi SIM, cu redirectionare gratuita intre numere si facturare independenta pe fiecare abon-50 puncte.Total PUNCTAJ TEH=100 pct. Modul de acordare a punctajului teh, pentru factorii teh de evaluare este urm: pentru subfactorii 2.1 si 2.2 formula de calcul este: 100 de pct pentru ofertarea ambilor subfactori, 50 de pct pt ofertarea unui singur subfactor si 0 puncte pentru neofertare. NOTA: In sit. in care punctajul este egal pentru of clasate pe locul 1 in urma aplicarii algoritmului de calcul, atunci ANCPI va stabili ca fiind castigatoare oferta care prezinta cel mai mic pret, urmat de of care oferteaza cei mai multi subfactori.
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1048228/25.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2012 11:00
Locul: Splaiul Independentei, nr.202A, sector 6, etaj 10, camera 27, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Prezenta documentatie de atribuire a fost transmisa spre verificarea ANRMAP cu nr.8782 si a fost respinsa prin Notificarea 78/20.12.2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANCPI - Directia Cooperare Internationala si Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 213152520, Email: [email protected], Fax: +40 213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer