Licitatie Publica - Servicii TIC (licentiere software, analiza, proiectare, dezvoltare, testare, implementare aplicatii informatice, instruire utilizatori) si furnizare produse TIC (infrastructura hardware, software si de comunicatie)
Anunt de participare numarul 145054/19.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI IASI
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr.60, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Ionel Patrascu ? manager de proiect, Tel. +40 232235400, Email: [email protected], Fax: +40 232211312, Adresa internet (URL): www.prefecturaiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritati publice locale
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii TIC (licentiere software, analiza, proiectare, dezvoltare, testare, implementare aplicatii informatice, instruire utilizatori) si furnizare produse TIC (infrastructura hardware, software si de comunicatie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Str. Anastasie Panu, nr. 60, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Crearea unui sistem informatic care sa ajute managementul institutiei in activitatea de conducere, apt sa optimizeze functionarea tuturor structurilor organizatorice, pe toate nivelurile. Sistemul vizat este compus din urmatoarelre componente: Portal, Management de documente si management de raportare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30211300-4-Platforme informatice (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
72212900-8-Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati conform Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 578, 625RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare: 51.500 Leib)Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii este de 6.358, 63 lei. Se va completa Formularul nr. 10.c)Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d)Forma de constituire a garantiei de participare, prin orice instrument permis de lege cum ar fi: 1.scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatate sau2.ordin de plata in contul: RO40TREZ4065005XXX000406 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. sau3.prin numerar la casieria unitatii.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1)In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal, conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa.Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda va fi cursul BNR din data publicarii anuntului de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de buna executie solicitat mai sus, va fi redus la jumatate.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri nerambursabile din F.S.E. prin Programul operational ?Dezvoltarea capacitatii administrative? / SMIS 37734;
- Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea -1. Modalitatea de indeplinire: 1. Prezentarea Formularului nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare
sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata
pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
2. Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularul nr. 2? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata
pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Cerinta nr. 3
3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010
3. Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Cerinta nr. 4
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006
4. Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezinta o declaratie Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante )
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: 1. Romeo Olteanu- Prefect
2. Bogdan Razvan Abalasi - Subprefect
3. Marian Tuduran - Sef Serviciu
4. Maricica Rusu - Sef Serviciu
5. Ionel Patrascu - Manager Proiect
6. Irimescu Constantin Adrian ? Sef Birou Financiar-Contabil
7. Breaban Valentin - Responsabil Achizitii Publice
8. Bobica Dan - Responsabil IT
9. Simiuc Lacamioara - Asistent de proiectIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara/tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana ? tert sustinator, aceasta va prezenta de asemenea Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.5.Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv
cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul. Pentru rezidentii romani, se solicita certificat fiscal eliberat de
Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, precum si certificat
de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.
5. Modalitatea de indeplinire: Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidati, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN inregistrate in documentele firmei.
Modalitate de indeplinire: Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic (copie certificat inregistrare), respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiect de activitate (principal si secundare etc). Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.
Modalitate de indeplinire: Se vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente.c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
Modalitate de indeplinire: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Modalitate de indeplinire: Se vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu suma de 5.000.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: 1. Se vor prezenta in copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia, bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate / inregistrate conform legii) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico - financiara.2. Formularul nr. 3 ? Informatii generale aferente ultimilor trei ani.Nota: Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNRpentru anii indicati, respectiv: Anul EUR ? mediu USD ? mediu2012 4, 4560 3, 46822011 4, 2379 3, 04862010 4, 2099 3, 1779Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri, inconformitate cu art.16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM - in acest caz ofertantul va depune ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Experienta similara
Lista privind principale servicii/ furnizari de produse
Prezentarea a cel putin unu, maxim 3 contracte similare, avand o valoare cumulata de minim 2.500.000 lei.
Cerinta nr. 2 Personal
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
- Expert 1: Manager de proiect
- Expert 2: Analist
- Expert 3: Arhitect de solutie
- Expert 4: Expert componenta BI
- Expert 5: Expert componenta DM
- Expert 6: Expert componenta portal
- Expert 7: Expert securitate sisteme informationale
- Expert 8: Expert echipamente hardware
- Expert 9: Expert testare si asigurarea calitatii
- Expert 10: Expert instruire
Cerinta nr. 3 Cerinte minime pentru Expert 1: Manager de proiect
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
- Cunostinte in domeniul managementului de proiect dovedite prin certificare de tipul Project Management Professional (PMP), CNFPA sau echivalent
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani- Experianta profesionala specifica dovedita prin participarea in cadrul a cel putin unui proiect, in care activitatea sa a inclus atributii specifice managementului de proiect.
Cerinta nr. 4: Cerinte minime pentru Expert 2: Analist
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani- Experianta profesionala specifica dovedita prin participarea in cadrul a cel putin unui proiect similar si in cadrul a cel putin unui proiect in care activitatea sa a inclus modelarea proceselor de business in contextul sistemelor informatice
Cerinta nr. 5: Cerinte minime pentru Expert 3: Arhitect de solutie
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
- Documente relevante care sa ateste instruirea expertului in vederea cunoasterii cel putin a unui framework de realizare de arhitecturi de tip enterprise la standardele cerute de furnizor/producator
- Documente relevante care sa ateste instruirea expertului in vederea dobandirii de cunostinte privind dezvoltarea aplicatiilor si solutiilor la standardele cerute de furnizor/producator
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani
- Participarea in cadrul a cel putin unui proiect similar
Cerinta nr. 6: Cerinte minime pentru Expert 4: Expert componenta BI
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
- Documente relevante care sa ateste instruirea expertului in vederea dobandirii de cunostinte privind instalarea si configurarea aplicatiilor de tip Business Intelligence la standardele cerute de furnizor/producator
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani- Experienta profesionala specifica dovedita prin participarea in cadrul a cel putin unui proiect similar.
Cerinta nr. 7: Cerinte minime pentru Expert 5: Expert componenta DM
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
- Documente relevante care sa ateste instruirea expertului in vederea dobandirii de cunostinte privind instalarea si implementarea unei solutii de document management la standardele cerute de furnizor/producator
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani- Experienta profesionala specifica dovedita prin participarea in cadrul a cel putin unui proiect similar
Cerinta nr. 8: Cerinte minime pentru Expert 6: Expert componenta portal
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
- Documente relevante care sa ateste instruirea expertului in vederea dobandirii de cunostinte privind dezvoltarea platformelor web de tip enterprise la standardele cerute de furnizor/producator
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani- Participarea in cadrul a cel putin unui proiect similar
Cerinta nr. 9: Cerinte minime pentru Expert 7: Expert securitate sisteme informationale
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
- Cunostinte privind managementul securitatii informationale, dovedite prin certificate de tipul Certified Information Security Manager ? CISM / Certified Information Systems Security Professional ? CISSP sau echivalent
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani- Experienta profesionala specifica dovedita prin participarea in cadrul a cel putin unui proiect similar.
Cerinta nr. 10: Cerinte minime pentru Expert 8: Expert echipamente hardware
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
- Documente relevante care sa ateste instruirea expertului in vederea dobandirii de cunostinte tehnice privind echipamentele hardware de tip server la standardele cerute de furnizor/producator
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani- Experienta profesionala specifica dovedita prin participarea in cadrul a cel putin unui proiect similar.
Cerinta nr. 11: Cerinte minime pentru Expert 9: Expert testare si asigurarea calitatii
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani, - Experienta profesionala specifica dovedita prin participarea in cadrul a cel putin unui proiect similar si a cel putin unui proiect in care atributiile sale au inclus testare si asigurarea calitatii
Cerinta nr. 12: Cerinte minime pentru Expert 10: Expert instruire
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent,
- Documente relevante care sa ateste instruirea expertului in vederea dobandirii de cunostinte referitoare la tehnicile de instruire privind platformele informatice la standardele cerute de furnizor/producator,
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani, - Experienta profesionala specifica dovedita prin participarea in cadrul a cel putin unui proiect similar si a cel putin unui proiect in care a asigurat activitatea de instruire a utilizatorilor
Cerinta nr. 13
Informatii privindsubcontractantii
Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia).
Cerinta nr. 1
Certificarea privind implementarea unui sistem de asigurare a calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru demonstrarea cerintei minime obligatorii, operatorul economic va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Din documentele anexate trebuie sa reiasa valoarea cumulata de minim 2.500.000 lei.Se vor prezenta: - Formularul nr. 4 - Lista privind principalele prestari de servicii/furnizari de produse in ultimii 3 ani;
- Formularul nr. 5 ? Fisa de experienta similara- - Certificate/documente prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara (cu respectarea indicatiilor din notade mai jos)- Cel putin o recomandare (datata, semnata si parafata de catre beneficiar)/ certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 188 alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 si ale 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare tip de contract/activitate sau serviciu care face obiectul experientei similare.Documentele se vor prezenta in copie ?conform cu originalul?.Modalitatea de indeplinire: - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.- Angajamentul ferm in original al membrilor echipei ofertantului in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului.- In cazul in care sunt angajati se vor prezenta contracte individuale de munca vizate de ITM pentru angajatii proprii sau extras din sistemul REVISAL.Se vor prezenta: - Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.- Anexa la formularul nr 6 ? CV Europass- Formularul nr. 8 ? Angajamentul privind resursele umane.- Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/ angajament de participare- Documente suport din care sa rezulte faptul ca din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
- In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: copii ale diplomelor, certificatelor profesionale sau echivalent care sa ateste calificarilesolicitate, precum si alte documente prin care se sustin informatiile din CV (carte/ contracte de munca, recomandari)Se vor prezenta: - Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.- Anexa la formularul nr 6 ? CV Europass- Formularul nr. 8 ? Angajamentul privind resursele umane.- Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/ angajament de participare- Documente suport din care sa rezulte faptul ca din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
- In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: copii ale diplomelor, certificatelor profesionale sau echivalent care sa ateste calificarilesolicitate, precum si alte documente prin care se sustin informatiile din CV (carte/ contracte de munca, recomandari)Se vor prezenta: - Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.- Anexa la formularul nr 6 ? CV Europass- Formularul nr. 8 ? Angajamentul privind resursele umane.- Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/ angajament de participare- Documente suport din care sa rezulte faptul ca din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
- In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: copii ale diplomelor, certificatelor profesionale sau echivalent care sa ateste calificarilesolicitate, precum si alte documente prin care se sustin informatiile din CV (carte/ contracte de munca, recomandari)Se vor prezenta- Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.- Anexa la formularul nr 6 ? CV Europass- Formularul nr. 8 ? Angajamentul privind resursele umane.- Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/ angajament de participare- Documente suport din care sa rezulte faptul ca din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
- In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: copii ale diplomelor, certificatelor profesionale sau echivalent care sa ateste calificarilesolicitate, precum si alte documente prin care se sustin informatiile din CV (carte/ contracte de munca, recomandari)Se vor prezenta- Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.- Anexa la formularul nr 6 ? CV Europass- Formularul nr. 8 ? Angajamentul privind resursele umane.- Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/ angajament de participare- Documente suport din care sa rezulte faptul ca din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
- In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: copii ale diplomelor, certificatelor profesionale sau echivalent care sa ateste calificarilesolicitate, precum si alte documente prin care se sustin informatiile din CV (carte/ contracte de munca, recomandari)Se vor prezenta- Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.- Anexa la formularul nr 6 ? CV Europass- Formularul nr. 8 ? Angajamentul privind resursele umane.- Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/ angajament de participare- Documente suport din care sa rezulte faptul ca din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
- In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: copii ale diplomelor, certificatelor profesionale sau echivalent care sa ateste calificarilesolicitate, precum si alte documente prin care se sustin informatiile din CV (carte/ contracte de munca, recomandari)Se vor prezenta- Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.- Anexa la formularul nr 6 ? CV Europass- Formularul nr. 8 ? Angajamentul privind resursele umane.- Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/ angajament de participare- Documente suport din care sa rezulte faptul ca din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
- In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: copii ale diplomelor, certificatelor profesionale sau echivalent care sa ateste calificarilesolicitate, precum si alte documente prin care se sustin informatiile din CV (carte/ contracte de munca, recomandari)Se vor prezenta- Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.- Anexa la formularul nr 6 ? CV Europass- Formularul nr. 8 ? Angajamentul privind resursele umane.- Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/ angajament de participare- Documente suport din care sa rezulte faptul ca din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
- In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: copii ale diplomelor, certificatelor profesionale sau echivalent care sa ateste calificarilesolicitate, precum si alte documente prin care se sustin informatiile din CV (carte/ contracte de munca, recomandari)Se vor prezenta- Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.- Anexa la formularul nr 6 ? CV Europass- Formularul nr. 8 ? Angajamentul privind resursele umane.- Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/ angajament de participare- Documente suport din care sa rezulte faptul ca din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
- In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: copii ale diplomelor, certificatelor profesionale sau echivalent care sa ateste calificarilesolicitate, precum si alte documente prin care se sustin informatiile din CV (carte/ contracte de munca, recomandari)Se vor prezenta- Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.- Anexa la formularul nr 6 ? CV Europass- Formularul nr. 8 ? Angajamentul privind resursele umane.- Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/ angajament de participare- Documente suport din care sa rezulte faptul ca din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
- In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: copii ale diplomelor, certificatelor profesionale sau echivalent care sa ateste calificarilesolicitate, precum si alte documente prin care se sustin informatiile din CV (carte/ contracte de munca, recomandari)Se va prezenta: Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.- Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Modalitatea de indeplinireCertificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/documente prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). Copie conform cu originalul. Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2013 12:00
Locul: Sediul Institutiei Prefectului - Judetul Iasi din Str. Anastasie Panu, nr.60, Iasi, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Desemnarea ofertei castigatoare: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Modalitatea de departajare va tine cont de continutul ofertei, respectiv al propunerii financiare si nu de cerinte de calificare/selectie.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelorsemnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2013 15:56