Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii tiparire carte, albume, reviste si brosuri/cataloage


Anunt de participare numarul 97423/01.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Cultural Roman
Adresa postala: aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Punct(e) de contact: Irina Angelica Ionescu, Tel.0317100662, Email: [email protected], Fax: 0372873867, Adresa internet (URL): www.icr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii tiparire carte, albume, reviste si brosuri/cataloage
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 120, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia ori de cate ori apare necesitatea realizarii acestor servicii
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de servicii tiparire carte, albume, reviste si brosuri necesaredesfasurariiinbuneconditii aprogramelorculturalederulatedeICR .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate a fi solicitate pe durata intregului acord-cadru : vezi anexele caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 10320 lei. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent- vezi fisa de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf. art.44 si 45 din OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindeligibilitatea OfertantulvacompletaodeclaratiepepropriaraspundereinconformitatecuFormularulnr.12 A
Declaratiepepropriaraspundereprivindneincadrareainsituatiileprevazutelaart. 181dinO.U.G.nr. 34/2006 OfertantulvacompletaodeclaratiepeproprieraspundereinconformitatecuFormularulnr. 12 B
Certificate constatatoare valabile la data de deschiderii ofertelor ( inoriginalsaucopielegalizata ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
1. a impozitelor si taxelor catre stat, 2. aimpozitelor si taxelor locale, (Pentru ofertanti nerezidenti in Romania nu se solicita.)
- Cazierul fiscal, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Pentru ofertantii nerezidenti in Romania nu se solicita) valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul peanul2008 si bilantul la 30.06.2009, vizatesiinregistratedeorganele competenteSau
-scrisoaredebonitatedinparteauneibancisauauneisocietatirecunoscutedeauditfinanciar/contabilCompletarea formularului nr.3 -Informatii generale obligatoriu trebuie sa contina urmatoarele informatii: Dovada deschiderii unui cont bancar de trezorerie
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani( 2007, 2008, 2009), sa fie mai mare sau egala cu suma de 248.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratieprivindlistaprincipalelorprestarideserviciidinultimii 3 ani ( 2007, 2008, 2009).( Formularulnr. 12 E+ anexa) .2.Minim2recomandari /certificate/documente emise sau contrasemnate de clientii beneficiari mentionati in anexa la formularul 12E incopie legalizata sau originale3.Mostre , pentru serviciile precizate in caietul de sarcini, la care ofertantul depune oferta, se depun in afara plicurilor, intr-o cutie separata, sigilata, si marcata la fel ca si plicul cu documentele ofertei.4.Resurse Umane -Ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot asigura personalul de specialitate (ex. CTP-ist, tiparitori offset, legatori mecanici, etc) considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.In acest scop ofertantii vor depune: o declaratie conf. Formularului nr.7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda si se refera numai la imbunatirea pretului cel mai scazut din totalul listei , respectiv Valoarea totala lei fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 13:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2010 14:00
Locul: la sediul autoritatii contractante din Aleea Alexandru, nr.38, sect.1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conf.art.33 al.2 din HG 925/2006 actualizat
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: martie 2011
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Cuantumul garantiei de participare este :10320 lei calculati la un curs mediu de 4.3 lei/ euro. Suma reprezinta 2% din valoarea maxima estimata fara TVA a acordului cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3.10.46.41, Email: [email protected], Fax: 3.10.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.3.19.51.80, Email: [email protected], Fax: 3.19.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult cinci zile de la data luarii la cunostinta a deciziilor autoritatii contractante care se considera a leza interesele operatorului economic.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Institutului Cultural Roman
Adresa postala: Aleea Alexandru, nr 38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Tel.031.7100.667, Email: [email protected], Fax: 031.7100.607, Adresa internet (URL): www.icr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer