Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii tipografice


Anunt de participare numarul 138284/17.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OPERA NATIONALA BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL MIHAIL KOGALNICEANU, NR. 70-72, SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050108, Romania, Punct(e) de contact: Alina Cristina Mircescu, Tel. +40 0213104988, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0213104988, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii tipografice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Opera Nationala Bucuresti,
b-dul M.Kogalniceanu, nr.70-72,
sector 5 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 307, 795RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul de contracte subsecvente acordului cadru ce vor fi atribuite pe parcursul a 12 luni este de 3 contracte. Valorile estimate ale contractelor subsecvente minima92.338lei fara TVA, max. 123.118fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii tipografice a materialelelor informative pentru publicul spectator, materialele informative constand in: afis color, afis de litera, caiet program spectacole, triptic spectacol, triptic general, fluturasi de sala, planse expozitie, bilete Revelion, plicuri Revelion, bilete tombola, fluturasi A5, caiete regulament concurs, mape, coperta CD tip plic cu capac, carti de vizita conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. afis color ? 112.000 exemplare
2.afis de litera ? 800 exemplare
3. caiet program spectacole ? 13.000 exemplare
4.triptic spectacol ? 1.500 exemplare5. triptic general ? 3.000 exemplare6. fluturasi de sala ? 68.000 exemplare
7. planse expozitie ? 420 exemplare
8. bilete Revelion ? 350 exemplare
9.plicuri Revelion - 350 exemplare
10.bilete tombola ? 950 exemplare
11.fluturasi A5 ? 68.000 exemplare
12.caiete regulament concurs ? 100 exemplare
13.mape ? 500 exemplare
14.coperta CD tip plic cu capac ? 200 exemplare
15.carti de vizita ? 5.000 exemplare
Valoarea estimata fara TVA: 307, 795RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se constituie in cuantum de: 6.155 lei. Echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a GP este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei sau orice prelungire a acesteia, daca este solicitata.Modalitatea de constituire : conform art.86 alin.1 din HG nr.925/2006.Contul ONB in care se poate vira GP, in situatia constituirii acesteia prin virament bancar, este: RO10TREZ7055005XXX000159 deschis la TREZORERIA SECTOR 5, CF 4221314.In situatia constituirii garantiei prin scrisoare de garantie bancarase va completa Formularul 8, in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.IMM-urile pot constitui GP in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare ? ofertantul va prezenta declaratia de incadrare in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. ? Formular 4.GP se va prezenta obligatoriu in original, cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite la sedinta de deschidere de dovada constituirii GP asa cum a fost solicitata in prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.GP la procedura, a ofertantilor necastigatori, se inapoiaza dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la expirarea perioadei de valabilitate a ofertelor.Garantia bancara pentru participarea la procedurapoate fi retinuta in cazul in care: - un ofertant isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei- ofertantul castigator nu semneaza contractul sau, - ofertantul castigator nu constituie garantia pentru buna executie a contractului.- ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor- ofertantului i se va retine conform art.2781, din OUG 34/2006 completata si modificata, o parte din GP(1% din valoarea estimata) respectiv suma de 3.077, 95 lei. Garantia de buna executie in cuantum de 5 %din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 12A din Sectiunea Formulare. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formular 12B din Sectiunea Formulare.Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale petru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 - completare Formular 3 din Sectiunea Formulare.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese), cu modificarile si completarile ulterioare -completare Formular 7 din Sectiunea Formulare.Declaratia va fi prezentata atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Director General Catalin A Ionescu
Director Economic Anca Luisa Velcea
Director Tehnic Emil PopescuDirector Artistic Mariana Colpos
Ministru Kelemen Hunor
Director adj. Roxana Balauta
Director Ana Dovleac
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obliga?iilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata;
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilataPentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. Pentru persoane juridice romaneCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului valabil la data depunerii ofertelor, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila pe care este mentionat pe fiecare pagina ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, din care sa reiasa:
- date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul de activitate. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului ? activita?i de tiparire;
- asociati/actionari, reprezentantii legali;
- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de faliment, conform Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr.31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, in perioada evaluarii ofertelor, de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Pentru persoane fizice/juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani este cel putin egala cu 246.236 lei.Bilanturile contabile vizate si inregistrate pe ultimii 3 ani, (copie certificata de reprezentantul legal) - in copie semnata si stampilata, conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii trei ani, a prestat in mod corespunzator servicii similare, prezentand in acest sens un document / contract / proces-verbal de receptie care sa
confirme prestarea de servicii in valoare de cel putinn 123118 lei, exclusiv TVA.
Informatii referitoare dotari tehnice
Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune si care vor fi folosite de catre operatorul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, insotita de documente justificative care sa ateste existenta echipamentelor.
OE va face dovada ca detine(proprietate, chirie, leasing), minimum urmatoarele echipamente performante pentru executarea contractului: Masina de tiparit minimum 4 culori format minim 50x70 cm; Computer to plate;Statie grafica; Ghilotina electrica; Masina de biguit; Masina de faltuit;Masina de stantat; Masina de adunat si capsat;Linie de tipar digital dimensiune minima A3+; Plotter minimum 4 culori, rezolutie minimum 720/1440 dpi
Daca OE nu detine in proprietate un utilaj/echipament etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract /precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament
Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dispunerea de personal specializat in domeniul serviciilor tipografice(cu mentionarea vechimii si a experientei in domeniu) ? inclusiv CV-urile acestora.
1.Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii respectiv EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii
2.Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu respectiv EN ISO 14001:2004 sau echivalent, valabil pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au preturi egale, in vederea desemnarii ofertei castigatoare aut. contr. va solicita operatorilor ec. respectivi, depunerea unor noi propuneri financiare. Noile propuneri finaciare se vor depune in termen de 72 de ore in conditiile stabilite de aut. contr., in plic sigilat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OPERA NATIONALA BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL M. Kogalniceanu nr 70-72, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050108, Romania, Tel. +40 213104988, Email: [email protected], Fax: +40 213104988
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2012 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer