Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii tipografice pentru revista Frontiera


Anunt de participare numarul 93368/22.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Marketing Achizitii si Planificare Logistica, Tel.021.316.25.98, 021.318.25.97 int. 19.360, 19.362, In atentia: Pavel Claudiu, Email: [email protected], Fax: 021.316.35.11, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii tipografice pentru revista Frontiera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Tipografia operatorului economic
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 940 si 352, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in limita fondurilor alocate cu aceasta destinatie precum si in functie de necesitatile care apar pe parcursul derularii acordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona servicii tipografice pentru revista Frontiera.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona servicii tipografice pentru revista Frontiera pentru un tiraj minim de 2000 exemplare si un tiraj maxim de 10000 exemplare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 940 si 352, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se solicita garantie de participare in cuantum de 58 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, certificat privind taxele si impozitele locale (in original sau in copie legalizata) acestea trebuiesa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca operatorul economic nu are datorii la momentul eliberarii), certificat de inregistrare in copie legalizata; certificat constatator- eliberatde MinisterulJustitiei Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instantacompetenta, valabilla data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include activitatea care face obiectul achizitiei; -nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana), mandatul de incheiere a acordului cadru/contractelor subsecvente (original sau copie legalizata)-pentru persoane juridice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila); certificat de rezidenta fiscala pentru ofertantii straini; obligatii contractuale in desfasurare; informatii generale despre firma pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008); certificat de rezidenta fiscala pentru ofertantii straini
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor contracteavand ca obiect serviciitipografice, in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de valabilitate, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; lista efectivului mediu anual alpersonalului angajat; prezentarea unor mostre, asemanatoare specificatiilor tehnice din caietul de sarcini, realizate in regie proprie; informatii privind subcontractantiiasociatii; declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii; lista cantitatilor de utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa fi executat, in ultimii 3 ani, minim 3 contracte similare (avand ca obiect servicii tipografice); minim 1 recomandare, in original sau in copie certificata , ,conformcu originalul, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila), pentru unul din cele 3 contracte similare, din partea unui beneficiar/client sau document constatatoare emise conform art. 97^1, alin. 1, lit. b din H.G. 925/2006 corelate cu formularul J; in cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor de reparatii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; lista cantitatilor de utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului (Formularul nr.8) - minim doua masini de tipar offset in coala, cu minim 4 grupuri de culoare pe fiecare pagina;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se desfasoara in 3 runde succesive. Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare: tariful unitar mediu; termen de livrare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2010 09:00
Locul: Inspectoratul General al Politiei de Frontiera, str. Razoare, nr. 5, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Se accepta participarea unui reprezentant al ofertantului, cu imputernicire si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Data limita de solicitare a clarificarilor: 02.02.2010, ora 15.00. Tariful unitar mediu estimat(fara T.V.A.) - 1, 47 lei(0, 35 euro)/exemplar.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 213321240, Email: [email protected], Fax: +40 213195180, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Anchete Interne
Adresa postala: str. Razoare, nr. 5, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Tel.+40 213162598., Email: [email protected], Fax: +40 213163511., Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2010 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer