Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii tipografice si conexe pentru realizarea materialelor promotionale in cadrul proiectului ?Instruire aplicata pentru continuarea intaririi capacitatii institutionale a administratiei publice din Romania pentru o gestionare eficienta a fondurilor st


Anunt de participare numarul 147454/23.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Adresa postala: Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Elena Constantinescu, Tel. +40 374112780, Email: [email protected], Fax: +40 374112780, Adresa internet (URL): www.anfp.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Agentie Nationala ce gestioneaza managementul functiei publice si a functionarilor publici, inclusiv cu rol de reglementare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii tipografice si conexe pentru realizarea materialelor promotionale in cadrul proiectului ?Instruire aplicata pentru continuarea intaririi capacitatii institutionale a administratiei publice din Romania pentru o gestionare eficienta a fondurilor structurale? cod SMIS 48159
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Bucuresti, str. Eforie nr.5, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii tipografice si conexe pentru realizarea materialelor promotionale in cadrul proiectului ?Instruire aplicata pentru continuarea intaririi capacitatii institutionale a administratiei publice din Romania pentru o gestionare eficienta a fondurilor structurale? cod SMIS 48159. Prestatorul va pune la dispozitia autoritatii contractante servicii tipografice pentru realizarea materialelor promotionale in vederea asigurarii promovarii si vizibilitatii proiectului. Prestatorul avand urmatoarele obligatii :
- realizarea conceptiei grafice ? a imaginii vizuale a proiectului si a materialelor
- machetarea textelor
- pregatirea pentru tipar
- tiparirea materialelor
- livrare etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii tipografice si conexe pentru realizarea materialelor promotionale in cadrul proiectului ?Instruire aplicata pentru continuarea intaririi capacitatii institutionale a administratiei publice din Romania pentru o gestionare eficienta a fondurilor structurale? cod SMIS 48159.
Valoarea estimata fara TVA: 605, 856RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant. gar. de partic. este de: 12.117lei sau echiv. in alta valuta la curs BNR ant datei limita de depunere a ofert cu 5 zile calendar.GP, se constituie in cf cu art.86 din HG nr.925/2006, fie printr-un instr de garant emis de o soc banc ori de o soc de asigur, fie prin vir bancar in contul : ANFPCod fiscal 12979825 RO78TREZ7005005XXX004677 deschis la ATCPMB.GP trebuie sa fie irev. Avand in vedere fapt ca proc se desfasoara online, dovada const GP se va incarca in SEAP si se va depune in originalla Reg ANFP din str. Eforiei nr.5, s 5, Buc pana la data lim stab pt depunerea ofertelor Valab GP va fi cel putin egala cu per. de val a ofertelor.AC poate solicita extinderea per.valab.a ofertei. In cazul in care ofert isi extinde per de valab a ofertei, per.de valab. a GP va fi prelungita in mod coresp.Daca ofert refuza extinderea valab, acesta va fi exclus din procedura.Ofert./asocierea care solicita reducerea GP si a cifr de afac la 50 %, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conf. Anexei 1 din Legea 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in I.M.M.Daca ofert este o asociere, incadrarea inIMMse va analiza pt. fiecare membru.Daca toti asociatii se incadreaza, in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a GP si a CA.Neprezentarea pana la data limit pt.depunerea ofert a GP conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) dinHG nr. 925/2006. In cazul depunerii de contestatii, AC va retine contest. careia CNSC i-a respins contestatia ca nefond sau in cazul in care contest. renunta la contest, din GP in raport cu val.estim a contract, suma prevazuta la art. 278(1) lit.b)din OUG nr.34/2006 . Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie inse va constitui in conditiile art .89 , 90 din HG 925/2006 sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, si devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90 alin 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala, Programul Operational Asistenta Tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata de catre operatorul economic in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III. Declaratia va fi completata de fiecare asociat sau tert sustinator (daca este cazul.)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III .
Declaratia va fi completata de fiecare asociat sau tert sustinator (daca este cazul.) (Tertul sustinator va completa declaratia cu punctele a, c1, d)
Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertei, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?.
(In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permiteconfirmarea datoriilor la data solicitata, operatorul economic are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare in conformitate cu art.11 alin 4 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.)Certificatde atestare fiscala impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertei, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?.
Pentru persoane juridice straine:
Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens.
Daca este cazul, declaratia va fi insotita de traducere realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180, 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului .
Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea III.
(Se va completa de fiecare asociat - daca este cazul).Declaratia ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? intocmita conform modelului prevazut in Anexa la Ordinul nr.314/2010 al ANRMAP publicat in MO Partea I nr.701/20.10.2010 Formularul 5 Sectiunea III.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (cu privire la lipsa conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata de fiecare asociat, subcontractant sau tert sustinator (daca este cazul.) Formularul 6 Sectiunea III.Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
? Eugen COIFAN ? Presedinte ? Secretar de Stat
? Mircea JORJ ? Vicepresedinte ? Subsecretar de stat
? Carmen Dragan ? Secretar General
? Dragos Dragulanescu ? Director D.E.R.U.A.A.P.? Lavinia NEMES ? Director D.P.F.E.
? Daniel Mihailescu ? Sef Serv.D.P.F.E.
? Elena Constantinescu ? Consiler Comp.Achizitii Publice
? Monica Marin ? manager public ?D.P.F.E.
? Marin Traistaru ? sef S.A.P.P.A.
? George Pana ? consilier juridic - D.G.R.M.C.
? Mihaela Roman- expert D.P.F.E.
? Petronela Iacob- manager public- D.C.C.R.E.P.P.
? Anca Petrovici- expert D.P.F.E.
? Adela Nuta- expert D.P.F.E.
? Luminita Florea ?expertD.E.R.U.A.A.P. Certificatul constatator--in original sau copie lizibila ?conform cu originalul? emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa:
a)informatiile sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor
b ) faptul ca codul CAEN din certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului are corespondenta cu obiectul contractului
Persoanele juridice straine vor prezenta-documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
Ofertantul clasat pe primul loc ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , va depuneCertificatul constator in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale -Depunerea Formularului 7 care contine date privind cifra de afaceriglobala inregistrate in ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012).-Depunerea Formularului 7 care contine date privind cifra de afaceriglobala inregistrate in ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012)Valorile vor fi exprimate in moneda nationala a ofertantului sau alta valuta, la cursul mediu leu/alta valuta comunicat de BNRpentru anul respectiv (2010, 2011, 2012).
media anuala a cifrei de afaceriglobala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani a ofertantului trebuie sa fie de cel putin 1.200.000 lei .
In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri globala va fi prezentata corespunzator perioadei efective
de activitate.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecareasociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat
in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv coordonatorul. (2010, 2011, 2012).
In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, acestia pot
beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a
garantiei de participare la 50 %, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoriaI.M.M.-urilor.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, in conformitate cu Formularul nr. 11. din Sectiunea III prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2010, 2011, 2012 inregistrate la organele competente
Daca, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare in cf.cu art.11 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 7Formularul 7Valorile vor fi exprimate in moneda nationala a ofertantului sau alta valuta, la cursul mediu leu/alta valuta comunicat de BNRpentru anul respectiv (2010, 2011, 2012).Formularul nr. 11.In functie de informatiile si documentele disponibile aleoperatorilor economici in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii de serviciisimilare din ultimii 3ani.Prezentarea: Declaratia privind Lista principalelor contracte prestate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor).
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa prezinte cel putin un certificat/ document sau cel mult 2 certificate/ documente care sa confirme prestarea de servicii tipografice duse la bun sfarsit (se vor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011), in valoare cumulata de minim 600.000 RON
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in conformitate cu Formularul nr. 12 din Sectiunea III.
Declaratie privind Lista asociatilor si subcontractantilor
( se completeaza si daca nu exista)
Formularul nr.10
Informatii privind asociatii?daca este cazul
Acord sau o scrisoare preliminara de asociere
Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.
Informatii privind subcontractantii ?daca este cazul
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (lista subcontractanti, datele de recunoastere, activitati ce se subcontracteaza, procent din contract etc.).Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru.
Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatii
Documenteemise de organisme acreditate, care confirmacertificarea sistemului de management al calitatii respectiv, certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent, Toate certificarile vor fi prezentate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii trebuie sa detina ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru partea de activitati din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea: Formularului nr. 8 ? Declaratia privind Lista principalelor contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor).Pentru dovedirea experientei similare, ofertantul va prezenta certificate/ documente care sa confirme prestarea serviciilor respective emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (ex.recomandari, acceptante, documente constatatoare, procese verbale de receptie, etc.) in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici in copie certificata pentru conformitate cu originalul.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Documentele trebuie sa cuprinda cel putin numele beneficiarului, obiectul contractului, valoarea, perioada de prestare a contractului etc. conf . art. 188 alin. (2) lit.a) din OUG 34/2006.(pentru contractele pe care ofertantul nu le-a prestat in procent de 100% se vor atasa documente de suport din care sa rezulte procentul(valoarea) indeplinit/a din acestea si faptul ca serviciile prestate de ofertant au fost in domeniul solicitat);Formularul nr. 12 din Sectiunea III.Formularul nr. 10Acord sau o scrisoare preliminara de asociereDeclaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (lista subcontractanti, datele de recunoastere, activitati ce se subcontracteaza, procent din contract etc.). Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru.Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
? Autoritatea contractanta va anunta prin intermediul SEAP, toti ofertantii ale caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare, saparticipare la licitatia electronica, ca faza finala a procedurii de atribuire cu precizarea datei si momentului de start al licitatiei electronice.? Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertei.? Pretul de pornire la licitatia electronica va fi pretul ofertat initial, in leifara TVA.? Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica, se va realiza intr-o singura runda, de o zi (24 ore).? Autoritatea contractanta va atribui contractul, avandu-se in vedere criteriul de atribuire precizat in documentatie, respectiv ?pretul cel maiscazut?, pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice.? La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si care au fost anuntati pentru acesta etapa de catre autoritatea contractanta, prin intermediul SEAP.? Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.? In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in SEAP de autoritatea contractanta.? Clasamentul final al ofertantilor, in urma careia se va atribui contractul de achizitie publica, este cel furnizat de SEAP dupa derularea fazei finale de licitatie electronica, in conformitate cu art. 44 alin. (1) din HG nr. 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Atentie: Pana la data deschiderii ofertelor, toti operatorii economici selectati vor intreprinde toate masurile necesare pentru inregistrarea in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, la adresa electronica www.e-licitatie.ro si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.Finalizarea procedurii se va concretiza prin incheierea contractului de achizitie.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Asistenta Tehnica - POAT
VI.3) Alte informatii
Ofertantilor clasati pe primul loc, cu oferte egale, la finalul licitatieielectronice, AC le va solicita sa posteze in SEAP o noua propunere financiara, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertantii au obligatia de a respecta data si ora limita de depunere a noii propuneri financiare, solicitata de AC prin intermediul SEAP. Ofertele postate dupa data si ora notificata vor fi respinse ca inacceptabile in conf. cu art.33 alin (3) lit a din si art.79 alin (1) HG 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevayute la art. 256*2 din oug nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Adresa postala: Bucuresti, str.Eforie nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Tel. +40 374112780, Email: [email protected], Fax: +40 374112780, Adresa internet (URL): www.anfp.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2013 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer