Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii transport carbune energetic cu mijloace auto si impingere la masina de preluat


Anunt de participare (utilitati) numarul 128884/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala:  Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Punct(e) de contact:  LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250 733601;+40 250 733602 int.365;366;367, Email:  [email protected], Fax:  +40 0250 732890, Adresa internet (URL):  http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala ce desfasoara activitati relevante in domeniul energie
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii transport carbune energetic cu mijloace auto si impingere la masina de preluat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: -Punctele de expeditie ale furnizorului S.N.L.O Targu Jiu-Exploatarea Miniera BERBESTI ( Depozitele Berbesti si Berbesti Vest) ;
-Traseul stabilit de prestator
- Depozitele de carbune ale CET GOVORA. ? de la locul de descarcare pana la masinile de preluat
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport carbunecu mijloace auto adaptate la marfuri divizibile, pe relatia Depozitele Berbesti si Berbesti Vest ? Depozitele CET Govora (descarcarea se va face prin autobasculare sub estacadele de carbune si platforma) si impingerea acestuia la masina de preluat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de transportsi impins la masima de preluat carbune - in cantitatile si conform programului mentionat in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 615, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 32.000 lei; Garantia de buna executie - 10 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, insotita de Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale si Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat;
- ?CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta? in conformitate cu Ordinul nr. 314 emis de ANRMAP in data de 12.10.2010;
- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;
-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau in copie lizibila stampilata pentru conformitate cu originalul;
- Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei) ani /bilant contabilsau dupa caz, extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente;
- Informatii privind cifra de afaceri - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani, sa fie minim de 3.200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara : Declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimi 3 ani-continand valori, perioada si locul de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, confirmate prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar . Suma valorilor serviciilor prestate incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate ca dovada a experientei similare, sa fie minim de 1.600.000 lei.;
2.O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani;
3.Informatii privind dotarile tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii;
4.Autorizare/certificare pentru transport marfuri cu mijloace auto;
5.Informatii privind subcontractantii;
6.Certificare ISO 9001 si/sau alte certificate/documente/probe/dovezi echivalente care confirma respectarea standardelor de asigurare a calitatii;
7.Certificare ISO 14001 si/sau alte certificate/documente/probe/dovezi echivalente care confirma respectarea standardelor de protectie a mediului;
8.Informatii privind asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.12.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRADA STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 31046 41, Email:  [email protected], Fax:  021 31046 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC AUTORITATE CONTRACTANTA
Adresa postala:  Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea:  RAMNICU VALCEA, Cod postal:  240050, Romania, Tel. 0250 733601 INT. 258, Fax:  0250 733603
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2011 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer