Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii transport carbune energetic cu mijloace auto si impingere la masina de preluat


Anunt de participare (utilitati) numarul 132885/03.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250733601/ +40 250733602-365, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala ce desfasoara activitati relevante in domeniul ENERGIE
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii transport carbune energetic cu mijloace auto si impingere la masina de preluat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Intre Cariera BERBESTI si Depozitele de carbune ale CET GOVORA.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transportarea a 400 000 tone carbune energetic cu mijloace auto de la Cariera BERBESTI, la DepozitulS.C. CET Govora S.A. intreaga cantitate de carbune transportata va fiimpinsade la locul de descarcare la masina de preluat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Transportul se realizeaza pentru o cantitate de 400 000 tonede la Cariera BERBESTI, la DepozitulS.C. CET Govora S.A, pe ruta aleasa de prestator si intreaga cantitate de carbune transportat va fiimpinsade la locul de descarcare la masina de preluat
Valoarea estimata fara TVA: 7, 987, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este: 159000 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participareeste de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii. NOTA: Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat 3) si aliniat 4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei departicipare, se va transmite in SEAP in format electronic cu semnatura electronica.Daca ofertantul nu detine semnatura electronica si garantia este constituita printr-un instrument de garantare va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conditiile art.278. indice 1 din OUG nr.34/2006 in situatia in care CNSC respinge contestatia, urmatoarea suma de 8358, 75 lei Garantia de buna executie 5% fara TVA din valoarea contractului atribuit si se constituie in termen de 10 zile de la semnarea contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie sepoate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitate (completare Formular 11A)
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (completare Formular 12A)
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent (completare Formular 20)
4. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69ยน*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr.ing. Mihai BALAN; Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT; Director Tehnic si Calitate ? ing. Ludovic ZELICI; Sef Divizie Comerciala ? ing. CITO Dragan; Sef Serviciu Marketing ? ec. Nicoleta MILITARU (completare Formular 18)
NOTA : Formularele se gasesc in sectiunea FORMULARE 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial; in copie lizibila, pentru conformitate cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va transmite autoritatii contractante documentul solicitat la aceasta cerinta in original sau in copie legalizata
2.Licenta de transport auto marfuri sau autorizatii necesare desfasurarii activitatii de transport marfuri cu mijloace auto, in copie conform cu originalul, valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Cerinta minima solicitata ca Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 anisa fie minim 4 000 000 lei. Cursul leu/euro pentru cifra de afaceri va fi cursul mediu al anului respectiv comunicat de BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta cel putin un contract care sa confirmeprestarea de servicii similare in valoare de cel putin 3 400 000 lei. Cursul leu/euro pentru experienta similara va fi cursul mediu anual comunicat de BNR pe perioada de prestare a contractului
Informatii privind dotarile tehnice necesare pentru prestarea serviciului , dotarile specifice : utilajele, echipamente tehnice, mijloacele de transport, alte mijloace fixe specifice necesare pentru prestarea serviciului ( in dotare proprie, inchiriere, alte mijloace de punere la dispozitie)
Informatii privind subcontractantii, daca este cazulInformatii privind partile din contract indeplinite de subcontractanti.
Informatii privind asocierea
sa contina cel putin:
-Lista tuturor asociatilor
-Nominalizarea liderului de asociatie
-Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului
Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent.
Informatii privind masurile de protectia mediului si standarde /alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele lui ISO 14001 / 2004, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu preturi egale, pentru departajarea ofertelor autoritatea contractanta va solicita clarificari, prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conformitate cu art 2562 aliniat 1), litera (a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - autoritatea contractanta
Adresa postala: Strada Industriilor, nr.1 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Fax: , Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 0250-733601, Fax: +40 0250-732890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2012 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer