Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii transport materiale pietroase cu autobasculante de 16 tone


Anunt de participare numarul 52213/14.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: DIRECTIA SILVICA SUCEAVA Bdul 1 Mai nr6 , ,Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720262, Romania, Punct(e) de contact: Birou Investitii, Tel.0230217685, In atentia: Ing.Atitienei Iulian, Email: [email protected], Fax: 0230521783, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii transport materiale pietroase cu autobasculante de 16 tone
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: drumurile forestiere ale Directiei Silvice Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii transport materiale pietroase cu autobasculante de 16 tone
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60120000-5 - Servicii de transport terestru de marfuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexa B
Valoarea estimata fara TVA: 1, 302, 200RON
II.2.2) Optiuni
Da
contractul de servicii se poate suplimenta sau diminua cu pana la 50% din valoarea initiala
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CONFORM ANEXA B
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, certificate constatatoare emise de DGFP, Primaria locala, Oficiul registrului comertului, declaratie privind neincadrarea in art.181, CUI, cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri medie, bilant-31.12.2007,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea in lei a loturilorpentru care se depune oferta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara (contracte similare derulate in ultimii trei ani), dotare tehnica, copii licenta transport si executie (copii conforme), copii carti identitate, declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de NTSM si PSI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea contractelor similare derulate in ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea in lei a loturilor pentru care se depune oferta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S41-057098 din 28.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: cu numerar la casieria Directiei Silvice Suceava
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2008 12:00
Locul: SUCEAVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA BDUL 1 MAI NR 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant al firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: Str.STEFAN CEL MARE nr.62 , ,Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 730344, Romania, Tel.0230216321, Email: [email protected], Fax: 0230524022
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: BUCURESTI Str.STAVROPOLEOS Nr.6 sect.3 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: Bdul 1Mai nr 6 , ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720262, Romania, Tel.0230217685, Email: [email protected], Fax: 0230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2008 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer