Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii Transport Piatra


Anunt de participare numarul 44403/22.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Ceanu Mare
Adresa postala: comuna: Ceanu Mare;judetul Cluj;str.Principala;nr.376, Localitatea: Ceanu Mare, Cod postal: 405100, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Ceanu Mare, Tel.0264-367715, In atentia: Clement Pintilie, Email: [email protected], Fax: 0264-367715
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii Transport Piatra
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Satele comunei Ceanu Mare, pe rutele stabilite in "Documentatia de atribuire"
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: 259, 200RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii Transport Piatra, pe raza comunei Ceanu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60122130-9 - Servicii de transport cu vehicule adaptate la marfuri in vrac (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea serviciilor prestate se stabileste prin numarul de curse de transport, solicitate de autoritatea contractanta, fiind posibila contactarea unor servicii suplimentare
Valoarea estimata fara TVA: 259, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu sunt cerute garantii de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In baza: Avizului de livrare a marfii, a Facturii de plata emise de catre transportator, si a Ordinului de plata prin Viramentul Bancar, ca mijloace contabile si financiare, potrivit Lg. 82/1992
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
S.R.L., S.A. sau asocierea comuna, potrivit art. 44 din Ord 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriile de calificare personala, care pot duce la excluderea din procedura, sunt cele din art. 180-181 a Ord. 34/2006, cat si cele din Legea nr. 278/2006-a respunderii penale, a persoanelor juridice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic va trebui sa faca dovada situatiei sale economice si financiare, demonstrate cu: certificat fiscal sau scrisoare de bonitate bancara, bilantul contabil cu cifra de afaceri din ultimii 3 ani sau prezentarea unui angajament din partea altei persoane care va semna o declaratie pe proprie raspundere angajandu-se ca va pune la dispozitia candidatului resursele financiare promise.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sunt prevazute in art. 176 lit a)-f) din Ord. 34/2006, la care se va tine cont de cele specificate mai sus, operatorul castigator trebuind sa detina:
- minim 3 masini de transport piatra, aflate in exploatare curenta
- capacitatea sa fie de: maxim 16 tone
- Basculare pe spate
- de tipul fara seaua
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate ridica de la secretariat, d-na Balcau Nelia, la sediul primariei Ceanu Mare, nr. 376, tel: 0264.327101
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.04.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2008 10:00
Locul: Sediul Primariei Ceanu mare, nr. 376
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art. 33 alin 2 din HG nr. 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264596110, Email: [email protected], Fax: 0264592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Ceanu Mare
Adresa postala: Str. Principala, nr. 376, comuna Ceanu Mare, judet Cluj, Localitatea: Ceanu Mare, Cod postal: 405100, Romania, Tel.0264367715, Email: [email protected], Fax: 0264367715, Adresa internet (URL): http: //www.ceanu-mare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2008 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer