Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii transport public de persoane prin curse regulate speciale (transport salariati), pentru Punctul de lucru Mintia.


Anunt de participare (utilitati) numarul 140981/08.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Adresa postala: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336520, Romania, Punct(e) de contact: Elisabeta Pogocsan, Tel. +40 0254-236407/+40 0254570790, In atentia: Iovan Dumitru int. 115, Email: [email protected], Fax: +40 0254236404/+40 0254570481, Adresa internet (URL): www.termodeva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC Complexul Energetic Hunedoara SA- Sediul Secundar Mintia
Adresa postala: Str. Santierului, nr.1, Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Punct(e) de contact: www.termodeva.ro, Tel. +40 254236407, In atentia: Iovan Dumitru int 115, Email: [email protected], Fax: +40 254236404
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC Complexul Energetic Hunedoara SA- Sediul Secundar Mintia
Adresa postala: Str. Santierului, nr.1, Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Punct(e) de contact: www.termodeva.ro, Tel. +40 254236407, In atentia: Iovan Dumitru int 115, Email: [email protected], Fax: +40 254236404
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC Complexul Energetic Hunedoara SA- Sediul Secundar Mintia
Adresa postala: Str. Santierului, nr.1, Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Punct(e) de contact: www.termodeva.ro, Tel. +40 254236407, In atentia: Iovan Dumitru int 115, Email: [email protected], Fax: +40 254236404
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii transport public de persoane prin curse regulate speciale (transport salariati), pentru Punctul de lucru Mintia.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Str.Santierului, nr.1, Mintia, Jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 841, 402RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii transport public de persoane prin curse regulate speciale (transport salariati), pentru Punctul de lucru Mintia, pentru perioada 01.01.2013 - 31.12.2015, pe urmatoarele rute grupate in doua loturi, si anume:
Lotul 1: Rutele Deva ? Termocentrala Mintia , tur- retur, numarul de curse si traseele de circulatie vor fi detaliate in Anexei nr.1 la prezentul caiet de sarcini.
Lotul 2: Rutele Hunedoara - Termocentrala Mintia , tur- retur si Brad-Termocentrala Mintia , tur -retur , numarul de curse si traseele de circulatie vor fi detaliate in Anexanr 2 la prezentul caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii transport public de persoane prin curse regulate speciale (transport salariati), pentru Punctul de lucru Mintia, pentru perioada 01.01.2013 - 31.12.2015, pe urmatoarele rute grupate in doua loturi, si anume:
Lotul 1: Rutele Deva ? Termocentrala Mintia , tur- retur, numarul de curse si traseele de circulatie vor fi detaliate in Anexei nr.1 la prezentul caiet de sarcini.
Lotul 2: Rutele Hunedoara - Termocentrala Mintia , tur- retur si Brad-Termocentrala Mintia , tur -retur , numarul de curse si traseele de circulatie vor fi detaliate in Anexanr 2 la prezentul caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 841, 402RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 25000 lei(in cazul in care se va constituii in euro, calculul se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile) si este impartit in 2 loturi, conform anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 de zile de la data limita de depunere a candidaturii. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari conform HG925/2006. Contul S.C. Complexul Energetic Hunedoara SA = RO14RNCB0160130003640001 deschis la BCR Deva. In masura in care Consiliul respinge ca nefondata contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine contestatarului o suma in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006. Nota: Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.(Formularul A109) Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului subsecvent fara TVA Garantia de buna executie se va constitui conform art.90 din HG925/2006. Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006(Formular 12A)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formular 12B)
Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta (Formular A104)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular A106)
Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in Formularul A106 Se solicita certificat Constatator emis de Oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si se va prezenta in original, copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant "CONFORM CU ORIGINALUL". Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, pentru conformitate, prezentarea acestuia in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se prezinta?Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Se prezinta?Licenta de transport public de calatori in vigoare
Se prezinta?Copiile conforme a licentei de transport si copii dupa certificatele de inmatriculare, cu inspectia tehnica efectuata la zi, pentru capacitatile de transport ce vor fi utilizate pentru indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2013 10:00
Locul: SC Complexul Energetic Hunedoara SA, punct de lucru Mintia, Str. Santierului, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-Nu se limiteaza numarul maxim al candidatilor selectati, toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati pentru etapa a doua de negociere, conform art. 116 aliniat (4), amendat de art. 117 aliniat (2) din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. COMPLEX ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Adresa postala: str. Paroseni, nr. 20, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Tel. +40 254570790, Email: [email protected], Fax: +40 254570481, Adresa internet (URL): www.termodeva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2012 07:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer