Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII TURISM TOT SI CAMPANIE DE VARA- RO0062


Anunt de participare numarul 101070/02.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia "Fundatia Tineri pentru Tineri"
Adresa postala:  Bucuresti, sector 2, str. Icoanei nr. 29 A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  20452, Romania, Punct(e) de contact:  Adina Manea, Tel. 0212120363, Email:  [email protected], Fax:  0212120363, Adresa internet (URL):  www.y4y.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
- Sanatate- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII TURISM TOT SI CAMPANIE DE VARA- RO0062
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: Romania, Costinesti
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza servicii de cazare si masa, conform cerintelor caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63510000-7 - Servicii de agentii de turism si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Turism, 60 de zile, aproximativ 150 persoane, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 534, 786.49RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie, 2% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila: Mecanismul financiar SEE, Guvernele Norvegiei, Islandei si Lichtensteinului - administrate in Romania prin Ministerul Finantelor, prin ACIS si OPCP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularele si declaratiile cuprinse in documentatia de atribuire (inclsiv declaratie eligibilitate, declaratie neincadrare art 181 OUG 34/2006)
-Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei – Oficiul National al Registrului Comertului (sau echivalent pentru operatorii economici stabiliti in alte state)-Certificat de atestare fiscala sau echivalent eliberat de organul fiscal competent, valabil la data deschiderii ofertelor si care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat;
-Certificat pentru plata CAS sau echivalent (pentru statele ?care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat;
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local (pentru statele in care astfel de taxe se colecteaza separat la bugetul local).
- Certificat de inmatriculare (inregistrare) emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru societatile comerciale)/ autorizatie de functionare / altele echivalente, valabile la data deschiderii ofertelor.
- Licenta de turism pentru Touroperator emisa de organismul abilitat prin lege.
- Brevet de turism pentru persoana cu atributii de conducere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 2- Informatii generale despre ofertant- copie bilanturi contabile, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 9- Experienta in contracte de prestari servicii de realizare servicii similare de turism
Formular 8-Declaratie privind lista principalelor servicii de turism similare din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta unul sau doua contracteprivind servicii similare de turism (perioada 2007-2010), finalizate, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu 250.000 lei fara TVA. Contractul/contractele vor fi ?otite de o recomandare a beneficiarului care sa confirme conformitata serviciilor cu prevederile contractuale.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente/recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme conformitatea serviciilor prestate cu prevederile contractuale. Vor contine datele de contact ale clientului, obiectul contractului (trebuie sa reiasa ca este similar cu valoarea contractului care se va atribui prin prezenta procedura) si valoarea acestuia.Se vor prezenta minim 3 (trei) astfel certificate/ documente/recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 21 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Bucuresti, Cod postal :030823 , Rom?a, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 021 - 408.36.00, Email:  [email protected], Fax:  021-408.37.81, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer