Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII VETERINARE


Anunt de participare numarul 71088/23.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR OLT
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Punct(e) de contact: MARINELA SANDITA, Tel.0249-416964, In atentia: EC. AMARASTEANU LUCIAN, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0249-416726
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII VETERINARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: JUDETUL OLT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE PRESTARI DE SERVICII DE SUPRAVEGHERE, PREVENIRE SI CONTROL AL BOLILOR LA ANIMALE SI AL BOLILOR TRANSMISIBILE DE LA ANIMALE LA OM, DE PROTECTIE A ANIMALELOR SI A MEDIULUI, DE IDENTIFICARE SI INREGISTRARE A ANIMALELOR SI A MISCARII ACESTORA, PRECUM SI DE CORECTARE A EVENTUALELOR ERORI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
JUDETUL OLT
Valoarea estimata fara TVA: 3, 563, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE = 150 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE = 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL STATULUI SI SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE DE ELIGIBILITATE
2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181
3. CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR
EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT, INCLUSIV
CELE LOCALE, PRECUM SI A CONTRIBUTIEI PENTRU ASIGURARILE SOCIALE
DE STAT VALABILE LA DATA DEPUNERII OFERTEI
4. CERTIFICAT CONSTATATOR SI DE INREGISTRARE ELIBERAT DE OFICIUL
REGISTRULUI COMERTULUI
5. ATESTAREA APARTENENTEI DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL
CONFORM LEGILOR DIN ROMANIA SAU DIN TARA OFERTANTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. FISA DE INFORMATII GENERALE
2. SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. FISA/FISE DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA
2. DETINERE SAU ANGAJAMENT PROCURARE SPATIU NECESAR PENTRU PRESTAREA SERVICIILOR
3. PERSONAL TEHNCI ANGAJAT
4. DETINERE DOTARI TEHNICE SPECIFICE (DECLARATIE VIZATA DE CMV)
5. ASIGURARE MIJLOACE TRANSPORT PENTRU PRESTAREA SERVICIILOR
5. RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI/CLIENTI
6. DECLARATIE CA ARE CUNOSTINTE DE OPERARE PC
7. LISTA PRINCIPALELOR CONTRACTE DIN ULTIMII 3 ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. REALIZAREA IN ULTIMUL AN A UNOR SERVICII SANITARE VETERINARESIMILARE/ECHIVALENTE CU CELE CARE FAC OBIECTUL PREZENTEI ACHIZITII2. MINIM O PRESTARE DE SERVICII3. MINIM O RECOMANDARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
HG 130/2006; OG 42/2004; ORDIN ANSVSA 77, 76, 92/2008; H.G. 515/2008
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 70 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA UNITATII SAU CU ORDIN DE PLATA IN CONTUL RO52TREZ5065009XXX000289 DESCHIS LA TREZORERIA SLATINA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2009 13:00
Locul: SEDIUL DSVSA OLT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE; REPREZENTATNTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR; REPREZENTANTI MFP (UCVAP)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
CU POSIBILITATEA PRELUNGIRII IN ANUL URMATOR CONFORM HG 925/2006, ART. 6, ALIN. 3 A CONTRACTULUI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DSVSA OLT - COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 173, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230087, Romania, Tel.0249-416964, Fax: 0249-416726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2009 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer