Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii Veterinare


Anunt de participare numarul 97080/31.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITAR VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR MARAMURES
Adresa postala: str. VASILE ALECSANDRInr. 66, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430302, Romania, Punct(e) de contact: SIMINA DANIEL VASILE, Tel.0262-224031, Email: [email protected], Fax: 0262-224005, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: sanatate veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii Veterinare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Pe raza judetului Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a. Servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului, de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare pentru:
Lotul nr. 1 - Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta ULMENI
Lotul nr. 2 - Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta BUDESTI
Lotul nr. 3 - Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta OARTA DE JOS
Lotul Nr. 4Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta SACELLotul Nr. 5Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta SIGHETU MARMATIEI
Lotul Nr. 6Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta VADU IZEIb.Servicii de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare pentru loturile de la 7 la 64
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a. Servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului, de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare pentru:
Lotul nr. 1 - Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta ULMENI
Lotul nr. 2 - Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta BUDESTI
Lotul nr. 3 - Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta OARTA DE JOS
Lotul Nr. 4Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta SACELLotul Nr. 5Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta SIGHETU MARMATIEI
Lotul Nr. 6Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta VADU IZEIb.Servicii de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare pentru loturile de la 7 la 64
Valoarea estimata fara TVA: 1, 748, 764.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul statului si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1. Declaratie privind eligibilitatea (se va completa Formularul 12A din documentatia de atribuire).1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica (se va completa Formularul 12B din documentatia de atribuire).1.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 12C din documentatia de atribuire).1.4. Certificat fiscal eliberat de compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local, in original sau copie legalizata, emise cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.1.5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, emise cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Fisa de informatii generale2) Situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 se va prezenta o descriere a activitatii societatii (Formularul A din documentatia de atribuire).2 Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sustinerea tehnica. Ofertantul va prezenta pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de servicii: a) diploma/adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate;b) atestatul de libera practica;c) declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operare a computerului.d) Resurse umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a.) pentru Circumscriptiile Sanitar-Veterinare de Asistentaaferente loturilor de la 7 la 64deun numar de un (1) medic veterinar si (1) asistent veterinarpentru lotul 1 - 1 doctor veterinar si 4 asistentipentru lotul 2 - 1 doctor veterinar si 1 asistentpentru lotul 3 - 1 doctor veterinar si 1 asistentpentru lotul 4 - 1 doctor veterinar si 1 asistentpentru lotul 5 - 1 doctor veterinar si 1 asistentpentru lotul 6 - 1 doctor veterinar si 1 asistent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
medicilor veterinari
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2281/25.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2010 09:00
Locul: DSVSA Maramures , str Vasile Alecsandri nr 66, Baia Mare, Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea dosarelor au dreptul sa participe Ofertantul sau un delegat pe baza de delegatie valabila semnata si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavreopolis nr6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 110174, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-504.300, Email: [email protected], Fax: 0264-593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DSVSA Maramures, serviciul juridic
Adresa postala: str. Vasile Alecsandri nr66, Baia Mare, Maramures, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430302, Romania, Tel.0262.224031, Email: [email protected], Fax: 0262.224005
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2010 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer