Licitatie Publica - SERVICII VETERINARE
Anunt de participare numarul 29364/24.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR OLT
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Punct(e) de contact: EC. AMARASTEANU LUCIAN, Tel.0249-416964, In atentia: EC AMARASTEANU LUCIAN, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0249-416726
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII VETERINARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: JUDETUL OLT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE PRESTARI DE SERVICII DE SUPRAVEGHERE, PREVENIRE SI CONTROL AL BOLILOR LA ANIMALE SI AL BOLILOR TRANSMISIBILE DE LA ANIMALE LA OM, DE PROTECTIE A ANIMALELOR SI A MEDIULUI, DE IDENTIFICARE SI INREGISTRARE A ANIMALELOR SI A MISCARII ACESTORA, PRECUM SI DE CORECTARE A EVENTUALELOR ERORI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
JUDETUL OLT
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 000, 000 si 3, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE = 150 RONGARANTIA DE BUNA EXECUTIE = 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALOCATII BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE DE ELIGIBILITATE
2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181
3. CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE, PRECUM SI A CONTRIBUTIEI PENTRU ASIGURARILE SOCIALE DE STATVALABILE LA DATA DEPUNERII OFERTEI
4. CERTIFICAT CONSTATATOR SI DE INREGISTRARE ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
5. ATESTAREA APARTENENTEI DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL CONFORM LEGILOR DIN ROMANIA SAU DIN TARA OFERTANTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. FISA DE INFORMATII GENERALE
2. SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. SE VA PREZENTA O DESCRIERE A ACTIVITATII SOCIETATII2. SE STABILESTE CA CERINTA MINIMA REZULTATUL EXERCITIULUI FINANCIAR PE ULTIMUL AN - BILANT CONTABIL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. FISA/FISE DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA/ECHIVALENTA
2. LISTA PRINCIPALELOR SERVICII SANITARE VETERINARE SIMILARE/ECHIVALENTE PRESTATE IN ULTIMUL AN, CONTINAND VALORI, PERIOADA DE PRESTARE, BENEFICIARI
3. RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI/CLIENTI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. REALIZAREA IN ULTIMUL AN A UNOR SERVICII SANITARE VETERINARE SIMILARE/ECHIVALENTE CU CELE CARE FAC OBIECTUL PREZENTEI ACHIZITII2. MINIM O PRESTARE DE SERVICII3. MINIM O RECOMANDARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
HG 130/2006, OG 42/2004, ORD ANSVSA 12/2007, ORD ANSVSA 76/2007
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S112-138306 din 14.06.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA UNITATII SAU CU ORDIN DE PLATA IN CONTUL RO52TREZ5065009XXX000289 DESCHIS LA TREZORERIA SLATINA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
7luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2007 09:00
Locul: DSVSA OLT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE, REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, REPREZENTANTI MFP (UCVAP)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DSVSA OLT
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 173, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230087, Romania, Tel.0249-416964, Email: [email protected], Fax: 0249-416726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2007 12:30