Licitatie Publica - SERVICII VETERINARE
Anunt de participare numarul 94548/23.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR OLT
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Punct(e) de contact: ec. AMARASTEANU LUCIAN, Tel.0372-753837, In atentia: EC. MARASTEANU LUCIAN, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0249-416726, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII VETERINARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: JUDETUL OLT
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE PRESTARI DE SERVICII DE SUPRAVEGHERE, PREVENIRE, CONTROL SI ERADICARE A BOLILOR LA ANIMALE, A CELOR TRANSMISIBILE DE LA ANIMALE LA OM, PROTECTIA ANIMALELOR SI PROTECTIA MEDIULUI, A ALTOR ACTIUNI PREVAZUTE IN ALTE PROGRAME NATIONALE, SERVICII DE IDENTIFICARE SI INREGISTRARE A ANIMALELOR SI A MISCARII ACESTORA, PRECUM SI DE CORECTARE A EVENTUALELOR ERORI PE ANUL 2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
JUDETUL OLT
Valoarea estimata fara TVA: 2, 477, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
CU POSIBILITATEA PRELUNGIRII IN ANUL URMATOR A CONTRACTULUI CONFORM HG 925/2006, ART. 6, ALIN. 3
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE = 150 LEI PENTRU FIECARE LOT IN PARTEGARANTIA DE BUNA EXECUTIR = 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL STATULUI SI SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE DE ELIGIBILITATE
2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG 34/2006
3. CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND NEINDEPLINIREA OBLIOGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE, PRECUM SI A CONTRIBUTIEI PENTRU ASIGURARILE SOCIALE DE STAT, VALABILE LA DATA DEPUNERII OFERTEI
4. CERTIFICAT CONSTATATOR SI DE INREGISTRARE ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
5. ATESTAREA APARTENENTEI DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL CONFORM LEGILOR DIN ROMANIA SAU DIN TARA OFERTANTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. FISA DE INFORMATII GENERALE
2. SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARA - DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI PE ANII 2008 SI 2009 REZULTATA DIN PRESTAREA SERVICIILOR SANITARE VETERINARE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. FISA/FISE DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA
2. DETINERE SAU ANGAJAMENT PROCURARE SPATIU NECESAR PENTRU PRESTAREA SERVICIILOR
3. PERSONAL TEHNIC ANGAJAT
4. DETINERE DOTARI TEHNICE SPECIFICE
5. ASIGURARE MIJLOACE TRANSPORT PENTRU PRESTAREA SERVICIULUI
6. DECLARATIE CA ARE CUNOSTINTE DE OPERARE PC
7. LISTA PRINCIPALELOR CONTRACTE DIN ULTIMII 3 ANI
8. RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI/CLIENTI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
HG 1415/2009, OG 42/2004, HG 1492/2009, ORDIN 2/2010
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2010 13:00
Locul: DSVSA OLT, SLATINA, STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 173
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE; REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR; REPREZENTANTI MFP (UCVAP)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
MODALITATEA DE DESFASURARE - PRIN PROCEDURA OFF-LINE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: B-DUL NICOLAE TITULESCU, NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DSVSA OLT - COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 173, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230087, Romania, Tel.0372/753837, Fax: 0249/416726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2010 14:36