Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii veterinare program strategic


Anunt de participare numarul 93784/03.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DAMBOVITA
Adresa postala: STRADA I.C.BRATIANU, NR.35, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130055, Romania, Punct(e) de contact: VASILE RADU, Tel.0372737818, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0372871067, Adresa internet (URL): www.dsv-dambovita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii veterinare program strategic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: DSVSA Dambovita , str I C Bratianu , nr 35 , Targoviste
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de supraveghere, prevenire , control si eradicare al bolilor la animale , a celor transmisibile de la animale la om, protectiea animalelor si protectia mediului , a altor actiuni prevazute in programele nationale pe care ANSVSA trebuie sa le puna in aplicare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii de supraveghere, prevenire , control si eradicare al bolilor la animale , a celor transmisibile de la animale la om, protectiea animalelor si protectia mediului , a altor actiuni prevazute in programele nationale pe care ANSVSA trebuie sa le puna in aplicare
Valoarea estimata fara TVA: 409, 138.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.03.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie buna executie 5% din valoare contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
subventii si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
orice forma de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Declaratie privind eligibilitatea (se va completa Formularul nr. 12A din documentatia de atribuire).
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul nr. 12B din documentatia de atribuire).Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data de 12.03.2010 sau ulterior, pana la data depunerii ofertei (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), in original sau copie legalizata.
Codul unic de inregistrare din care sa rezulte obiectul de activitate al cabinetului medical veterinar/societatii comerciale, specific acestei achizitii publice servicii veterinare .Acte (original si copie) din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara: Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima rezultatul exercitiului financiar pe ultimii 3 ani cu o valoare medie de : Lot nr. 1 Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Aninoasa12155 lei ;Lot nr. 2 Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Barbuletu20320 lei ;Lot nr. 3 Circumscriptia sanitara Veterinara de Asistenta Branistea 13260 lei ;Lot nr. 4 Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Buciumeni 17060 lei ;Lot nr. 5 Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Butimanu 11338 lei ;Lotnr. 6 Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Ciocanesti 17976 lei ;Lotnr.7 Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Crangurile 10638 lei ;Lotnr.8 Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Gura Foii6200 lei ;Lotnr.9 Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Gura Ocnitei27252 lei ;Lotnr.10 Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Lucieni 16001 lei ;Lotnr.11 Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Potlogi16145 lei;Lotnr.12 Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Raul Alb13370 lei ;Lotnr.13 Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Targoviste 22840 lei ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta realizarea in ultimii 3 ani a unor servicii sanitar-veterinare similare/echivalente cu cele care fac obiectul prezentei documentatii de atribuire recomandari din partea altor beneficiari/clienti cel putin o recomandare; recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
b) referirea sa se faca la un contract care face obiectul prezentei documentatii de atribuire.
informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de obligatia respectarii regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca dovada detinerii de spatiu necesar pentru prestarea serviciilor veterinare , situat pe raza circumscriptiei sanitare veterinare de asistenta in care urmeaza sa presteze serviciile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2010 10:00
Locul: DSVSA Dambovita , str I C Bratianu nr 35 Targoviste
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor putea asista la deschiderea ofertelor numai pe baza de delegatie sau scrisoare (imputernicire) valabila, emisa de ofertant, semnata si stampilata.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str Emil Zola Nr 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliulde Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavrapoleus nr 6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic DSVSA Dambovita
Adresa postala: Str I C Bratianu nr 35, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130000, Romania, Tel.0372737818, Email: [email protected], Fax: 0372871067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2010 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer