Licitatie Publica - Servicii vidanjare fose septice de la punctele de lucru: Lot1:MHC Bran 2, MHC Tohan; Lot2:MHC Rasnov 3, MHC Rasnov 4; Lot3:MHC Vulcan 1, MHC Vulcan2
Anunt de participare (utilitati) numarul 106539/20.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: prin Sucursala Hidrocentrale CURTEA DE ARGES, Localitatea: C. de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, Tel. 0248507237, In atentia: Liviu Morar, Email: [email protected], Fax: 0248507238, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii vidanjare fose septice de la punctele de lucru: Lot1: MHC Bran 2, MHC Tohan; Lot2: MHC Rasnov 3, MHC Rasnov 4; Lot3: MHC Vulcan 1, MHC Vulcan2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate la:
1.MHC Bran 2, MHC Tohan localitatea Zarnesti Jud. Brasov2. MHC Rasnov 3, MHC Rasnov 4 localitatea Rasnov Jud. Brasov3.MHC Vulcan 1 localitatea Vulcan Jud. BrasovMHC Vulcan2, localitatea Zarnesti Jud. Brasov
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile vor fi prestate la:
Prestarea serviciilor de vidanjare la urmatoarele locatii:
1.MHC Bran 2, MHC Tohan localitatea Zarnesti Jud. Brasov2. MHC Rasnov 3, MHC Rasnov 4 localitatea Rasnov Jud. Brasov3.MHC Vulcan 1 localitatea Vulcan Jud. BrasovMHC Vulcan2, localitatea Zarnesti Jud. Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90000000-7 - Servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deseurilor, de igienizare si servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cite 4 mc vidanjati pe an pentru fiecare locatie. Prestarea serviciilor se face pe baza de comanda emisa de achizitor.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 960RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare si nici garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, conf. art. 44 din OUG 34/2006 actualizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratiie privind situatia personala a operatorului economic(neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari)
2. Pentru persoane juridice/ fizice romane
Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata/Prezentare Autorizatie de functionare / altele echivalente, in copie legalizata si copie card de identitate, pentru persoane fizice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratieprivind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani
2.Declaratie Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
3.Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
4.Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului5.Autorizatia de mediu in scopul desfasurarii activitatii de vidanjare si6.Licenta de transport.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 11:30
Locul: SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES, B-dul Basarabilor nr 82-84, Curtea de Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Str. Stravropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti ? Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Strada Victoriei, nr.22, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. 0248-624494, Email: [email protected], Fax: 0248-219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SH Curtea de Arges
Adresa postala: B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel. 0248507208, Email: [email protected], Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 14:04