Licitatie Publica - Servicii:?Auditul proiectului - ?Modernizare DJ 291D, km 18+000 ? 31+000 Cristinesti ? Suharau ? Oroftiana?
Anunt de participare numarul 115664/16.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Cojocaru, Otilia Moruz, Corina Prodan, Tel. 0231/514712, int.4111, 4141, 5103, In atentia: d-nei Director Executiv Antonela Patrascu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii: ?Auditul proiectului - ?Modernizare DJ 291D, km 18+000 ? 31+000 Cristinesti ? Suharau ? Oroftiana?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Localitatile Cristinesti, Suharau, Oroftiana, jud. Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Servicii: Auditul proiectului ? Modernizare DJ 291D, km 18+000 ? 31+000 Cristinesti?Suharau?Oroftiana?, cod SMIS 995?- Locatia: Localitatile Cristinesti, Suharau, Oroftiana, jud. Botosani
- Locul implementarii proiectului: JUDETUL BOTOSANI, Regiunea Nord-Est, Romania
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati / prestatii servicii / lucrari (se vor include eventuale suplimentari si optiunile, daca exista): Conform Caiete de sarciniScopul contractului: Prestari servicii: ?Auditul proiectului - ?Modernizare DJ 291D, km 18+000 ? 31+000 Cristinesti ? Suharau ? Oroftiana?, cod SMIS 995
Valoarea estimata fara TVA: 295, 845RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantii de participare: - Da, in suma de 5.916, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.POR 2007-2013, Axa Prioritara 2?DMI 2.12.Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl priv eligibilitatea-form.12A;
-decl priv neincadrarea in art. 181-form. 12B;
-certif valabile la data deschiderii, de la D.G.F.P.si Primarie;
-decl priv calit de participant la procedura-form. 12C si certif de part la proc cu of independenta;a)Pt pers juridice: -Certif constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor(in original sau copie legalizata)-Autorizatie emisa de CAFR b)Pt PFA: Autorizatie de functionare/altele echivalente, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profess impusa de indepl contr c)Copie dupa Certif de inreg;d)Criterii de calif a auditorului financiar: - la procedura au dreptul sa participe numai ofertanti - persoane fizice si juridice inscrise in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de CAFR, inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CAFR pe anul respectiv.- auditorul financiar sa nu fi fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR. Op ec vor prezenta: a)Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR-copie legalizata b)Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea "Activ"?copie legalizata c)Decl pe propria rasp a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR. e)Asigurare de risc profesional, in copie legalizata. Fisa entitatii legale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Anexa nr.2 ? informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat (2007, 2008, 2009). Valorile vor fi exprimate in lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-1-decl priv princip serv prest in ultimii 3 ani conf anexa 15- decl priv lista princip serv prestate si Lista anexata;2.Auditorul trebuie sa indepl cond ca, in ultimii 3(trei) ani, a mai auditat sau are in derulare cel putin un proiect finantat din Fonduri Externe, nerambursabile.Se vor depune: Anexa 3, Contr de prest servicii?copie cf cu orig, Recomandare de la benef?original sau copie legal, Doc constatator?original sau copie cf orig;
-a)Inf ref la pers angajat si al cadrelor de cond b)Lista pers implicate si respons cu indepl contr. 1.?Anexa nr.14?Decl priv efectivul pers angajat si al cadrelor de cond? si se vor atasa CV-urile acestor pers.2. Anexa 17- Inf ref la pers implicate si respons cu derularea contr 3. Persoana/persoanele nominalizate pentru indepl contr in lista din Anexa nr. 17, vor depune: - CV?urile, in original, cu data si semnaturile in original.-Copii dupa cartile de munca, pt pers angajat al auditorului.4.Daca of nu are pers angajat in acest sens, va prez contr de colab/asoc/subcontractare/prestari servicii etc. din care sa rezulte ca vor fi respons cu indepl contr de serv.Se vor respecta prevederile legale in vigoare cu priv la desf act de audit financiar.;
-Pentru subcontractanti ?Anexa nr. 18-Model decl Subcontractanti? si lista anexata, cu subcontractantii si specializ acestora;
-Se solicita, dupa caz, completarea ?Anexa nr. 44?Model ACORD DE ASOCIERE? cu asociati;
- inf priv proportia in care contr de serv urmeaza sa fie indepl de catre asoc si specializ acestora.In cazul asoc pctele V.1, V.2, V.3 trebuie indepl de fiecare asoc, iar celelalte crit de calif priv capacit tehnico-prof, indepl prin cumul de catre asociati.-la Asociere, Liderul de asociatie, va depune Acordul de asociere in original;Decl priv respect oblig ref la cond de munca si prot muncii(Form12 J)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-exp similara: in ultimii 3(trei) ani, a mai auditat sau are in derulare cel putin un proiect finantat din Fonduri Externe, nerambursabile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2316
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, POR 2007-2013, Axa Prioritara 2 DMI 2.1?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. 0231/514712, Email: [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2011 13:08