Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICIII DE INTRETINERE SI REPARATII PENTRU SISTEMUL CHIRURGICAL DA VINCI S din cadrul Subprogramul de tratament chirurgical al unor afectiuni complexe prin chirurgie minim invaziva asistata robotic


Anunt de participare numarul 137050/30.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213172194, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIII DE INTRETINERE SI REPARATII PENTRU SISTEMUL CHIRURGICAL DA VINCI Sdin cadrul Subprogramul de tratament chirurgical al unor afectiuni complexe prin chirurgie minim invaziva asistata robotic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Institutul Clinic Fundeni
Blocul Operator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 294, 000 si 881, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea cu maxima precizie a actului medical prin buna functionare a robotului chirurgical DA VINCI S utilizat in tratamentul chirurgical al unor afectiuni complexe prin chirurgia minim invaziva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Continuarea si dezvoltarea Subprogramului de tratament chirurgical al unor afectiuni complexe prin chirurgie minim invaziva.Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Valoare estimata fara TVA: minim estimat 24500 lei-maxim estimat 49000 lei.Incheierea contractelor subsecvente se va face numai in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime prevazute fiind estimative.
Operatiunile de service sunt incluse in Caietul de sarcini.Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitati si fondurile disponibile.
Valoarea estimata fara TVA: intre 294, 000 si 881, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de: 13215 lei;valabilitate 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie, conform art.86 alin.(1)din H.G.nr.925/2006.Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%.Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari; virament bancar, confirmat, in contul autoritatii contractante. Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Modul de constituire: Instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(conf.prev.art.90, al.1 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare)sau retineri succesive din plata facturilor.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contract(conf.prev art.90, al.3 din HG 925/2006 modif prin art.I din Hot.1045 din 19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat?Venituri Proprii Transferuri-Subprogramul de tratament chirurgical al unor afectiuni complexe prin chirurgie minim invaziva asistata robotic.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea.Completarea formularului anexat;Cerinta nr.2: Completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind inexistenta starii de faliment conform formularului anexat;
Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in situatia prev.la art.181 din O.U.G.nr.34/2006, cu modif.si omplet.ulterioare Complet.formular.anexat.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in sit.prev.de art.181 lit.a), c1)si d)din O.U.G.34/2006 cu modif.si compl.ult.);
Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat;Cerinta nr.5: Decl.pe prop.rasp.priv.neincadrarea in prev.art.69^1 din O.U.G.34/2006 cu modif.si compl. ult.complet.formularului anexat.
(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in sit.prev.de art.69^1, art.186 al.2 si art.190 alin.2 din O.U.G.34/2006 cu modif.si compl.ulterioare)
Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de acchizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
MANAGER: Dr.Carmen OrbanDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec.Grigore EmiliaDIRECTOR MEDICAL: Dr.Alina TanaseDIRECTOR DE INGRIJIRI: As.med.Mocanu Ioana OtiliaSEF SERV. APROVIZIONARE: Ing. Sandu AndreeaSEF BIROUB ACHIZITII: Ec.Parvulescuv AdrianCerinta nr.6: Decl. Atest.Fisc.elib.de Adm.Fin.care sa stipuleze ca ofertantul NU are datorii fiscale la bugetul de stat gen.consolidat, in orig./copie leg./copie conf.cu orig.Cerint.priv.oblig.de plata sunt consid.ca fiind indeplin.in mas.in care op.ec.prez.inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compens.aprob.de catre org.comp.in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indepl.oblig.de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Cerinta nr.7: Certif.fiscal privind impoz.si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in orig./copie leg./copie conf.cu orig.Cerint.priv.oblig.de plata sunt consid.ca fiind indeplin.in mas.in care op.ec.prez.inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compens.aprob.de catre org.comp.in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prez.formularelor tip emise de organismele compe.privind indepl.oblig.de plata scadente in luna ant.celei in care se depune oferta.In cazul in care op.ec prezinta datorii oferta va fi respinsa potrivit art.36 al.1 lit.b din HG 925/2006 cu modific.si complet ulterioare;
Cerinta nr.8: Inf.privind asocierea-Op.ec.au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Intr-o astfel de situatie, se va prez.acordul de as.din care vor rezulta cel putin urmatoarele:
-faptul ca as.sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contract;
-nominalizarea liderului as.;
-comunicarile se vor face cu liderul as.;
-platile se vor face catre liderul as.-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare as.in parte. Cerinta nr.9: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal
Cerinta nr.10: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Cerinta nr.11: Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii in temeiul H.G.573/2002? original/copie legalizata, copie xerox certificata conform cu originalul, valabila la data depunerii oferteisau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, http: //mail.google.com/mail/?view=att&disp=vah&attid=0.1&th=10d78b327e73985f - 0.1_01000001
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.12: Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar
si contabil recunoscute sau orice altedocumente prin care ofertantul isi poate
dovedi capacitatea economico-financiara
Cerinta nr.13: Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.14: Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 5 ani.
Cerinta nr.15
Obligatiile contractuale fata de alti beneficiari, pe care le are in derulare, daca exista
Cerinta nr.16: Recomandari din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei.
Cerinta nr.17: Certificat de conformitate ISO sau chivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice(S.E.A.P.)a)Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul unitar, fara TVA, exprimat in lei/unitate de masurab)Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1)Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA-Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA-Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA-Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU-Se va utiliza pasul de licitatie: NUc)Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda;2-licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare;
-durata rundei este de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
FL - 2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, conducerea institutiei, reprezentantii Serv.Intern Specializat in Achizitii Publice si reprezentantii societatilor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I si daca si dupa dupa organizarea etapei finale de licitatie electronica au fost depuse oferte cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni ? Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Fundeni nr.258, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 22322, Romania, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2012 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer