Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - serviciii paza si interventie


Anunt de participare numarul 102552/22.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul Militar Liceal "Dimitrie Cantemir" BREAZA -Unitatea Militara02525 Breaza
Adresa postala:  Str. Republicii nr.75, Localitatea:  Breaza, Cod postal:  105400, Romania, Punct(e) de contact:  Sorin Gosu, Tel. 0244340550, Email:  [email protected], Fax:  0244343638, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
serviciii paza si interventie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M. 02525 Breaza
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 611, 541RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestare servicii paza si intereventie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 2 posturi paza
maxim6 posturi paza
Valoarea estimata fara TVA: 1, 611, 541RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.01.2011 pana la 31.12.2014
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
8075 lei - garantia de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertele pot fi depuse in asociere / subcontractare, se vor precizapartilecare urmeaza sa le contracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi calificati operatorii economici a caror situatie personala nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele care demonstreaza situatia personala a operatorilor economici:
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea pe anul in curs, completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea III.;
2. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii, din care sa rezulte: obiectul de activitate, asociatii si administratorii, sediul principal si secundar, punctele de lucru, mentinand incadrarea in prevederile art.- 21, literele d ? g din Legea nr. 26 / 1990 privind Registrul Comertului;
3. Certificat fiscal privind situatia achitarii impozitelor si taxelor locale, valabil la data depunerii candidaturii;
4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, valabil la data depunerii candidaturii.Documentele solicitate se iau in considerare numai daca nu si-au depasit termenul de valabilitate si demonstreaza ca ofertantul si-a achitat obligatiile de plata exigibile.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care demonstreaza situatia economica si financiara a operatorilor economici.
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente (Copie cu stampila de la Trezorerie si de la Registrul Comertului); Bilant contabil la data de 31.12.2009 (Copie cu confirmare de la Registrul Comertului).
2. Fisa de informatii generale (Formularul nr. 2 din sectiunea III).
In cazul in care operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente edificatoare.Capacitatea economica si financiara a operatorilor economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In aceasta situatie operatorul economic are obligatia de a dovedi sustinereaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Vor fi calificati operatorii economici care au cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani de cel putin doua ori mai mare decat valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi incheiat in valoare 402.609, 60 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Agentii de paza si interventie din societati specializate de paza si protectie executa serviciul dotati cu mijloace de autoaparare.Documente care demonstreaza capacitatea tehnica / sau profesionala a operatorilor economici: 1. Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (Formularul nr. 3 din sectiunea III).
In cazul in care beneficiarul este client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
2. Sa prezinte cel putin doua recomandari aferente contractelor de prestari de servicii paza finalizate in ultimii 3 ani sau in curs de derulare, cu o durata de minimum un an.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
se aplica prevederile ordinului ministrului apararii nationale M 47 / 2008
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2010 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia data prin ordinul de zi pe unitateReprezentantii societatilor comercialeDeschiderea ofertelor se face la sediul autoritatii contractante, 12.07.2010, ora 10.00
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
procedura se desfasoara in baza ordinului ministrului apararii nationale nr. M 47 / 2008
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti si Parchetul de pe langa Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala:  str. Gheorghe Lazar nr. 6, jud. Prahova, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100031, Romania, Tel. 0244.544.781, Fax:  0244.523.265
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02525
Adresa postala:  Str. Republicii, Nr. 75, Localitatea:  Breaza, Cod postal:  105400, Romania, Tel. 0244340550, Email:  [email protected], Fax:  0244343638
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer