Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciile de intretinere si reparatii pentru sistemul de preparare si distributie a agentului termic in municipiul Deva


Anunt de participare (utilitati) numarul 69679/04.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTROCENTRALE DEVA S.A.
Adresa postala: str santierului nr 1, Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Punct(e) de contact: valentin branzea, Tel.0254236407, In atentia: Miulescu Florin, Email: [email protected], Fax: 0254236404
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciilede intretinere si reparatii pentru sistemul de preparare si distributie a agentului termic in municipiul Deva
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul firmei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciilede intretinere si reparatii pentru sistemul de preparare si distributie a agentului termic in municipiul Deva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
50500000-0-Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal si a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona servicii pentru intretinerea si reparatiile necesare functionarii sistemului de termoficare in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 15000ron;garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OG 34/2006
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala / Autorizatie de functionare
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale, inclusiv cifra medieanuala de afaceri pe ultimii 3 ani, - Bilantul contabil la 30.06.2008 vizat
- Ultima balanta de verificare
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul instalatiilor de termoficare
-Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100
-incadrarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 100%,
-Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100
-incadrarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 30%, -Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat catre stat, valabile la data sesiunii de deschidere a ofertelor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
-Fisa de informatii generale-Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
-Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluide servicii.-Recomandari din partea altor beneficiariObligativitatea prezentarii a cel putin 3 recomandari din partea unor beneficiari/clienti, cu activitatea serviciilor ofertate, sau lucrari in domeniul instalatiilor si a retelelor termice publice.Cerinte minime de calificarea-Prezentarea ca cerinta, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin3 contracte, care au avut ca obiect prestarea de servicii sau lucrari in domeniul instalatiilor si a retelelor termice cu conductedin OL si PP preizolate si care au avut valoarea egala sau mai mare decat 750000 lei.b.-Ofertantul va prezentaautorizatia metrologica pentru montaricontorizari deenergie termicaCerinte minime de calificare
Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001, respectiv ISO14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
TARIFUL MANOPEREI
78%
Descriere:
2.
TARIFUL DE TRANSPORT
8%
Descriere:
3.
TARIFUL UTILAJELOR
8%
Descriere:
4.
DURATA EXECUTIE
6%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.01.2009 12:00
Locul: la sediul firmei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
delegati imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Piata I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al S.C.Electrocentrale Deva S.A
Adresa postala: str.Santierului, nr.1 , ,Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Tel.0254236407, Fax: 0254236550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2008 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer