Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciile de management pentru proiectul ?Amenajarea domeniului schiabil in comuna Jina, arealul turistic Marginimea Sibiului?


Anunt de participare numarul 108673/29.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA JINA (PRIMARIA)
Adresa postala:  Str. Principala, nr. 1210, Localitatea:  Jina, Cod postal:  557110, Romania, Punct(e) de contact:  IANCU BESCHIU, Tel. 0269/532101, Email:  [email protected], Fax:  0269/532211, Adresa internet (URL):  www.jinasibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciile de management pentru proiectul ?Amenajarea domeniului schiabil in comuna Jina, arealul turistic Marginimea Sibiului?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: comuna Jina
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de management pentru proiectul ?Amenajarea domeniului schiabil in comuna Jina, arealul turistic Marginimea Sibiului?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de management pentru proiectul ?Amenajarea domeniului schiabil in comuna Jina, arealul turistic Marginimea Sibiului?
Valoarea estimata fara TVA: 212, 868RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
83 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare 4.000 lei; garantie buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant/asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolele 180 si 181 din OUG 34/2006Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei? Oficiul Registrului Comertului sau documentul echivalentCertificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalentCertificatul privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local valabil si fara datorii restante la data deschiderii ofertelorCertificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 350.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vor fi vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniExperienta similara
Lista cu expertii principali: SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000) sau altele echivalente- pentru activitati de consultanta si/sau management - in termenul de valabilitate mentionat de emitent
Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in derularea a: - Minim 5 proiecte din care minim 2 cu finantare internationala si un proiect de consultanta in managementul proiectelor;
- Minim 3 proiecte de infrastructuraOfertantul va depune copie dupa contracte impreuna cu recomandarea scrisa din partea beneficiarului respectiv din care sa rezulte indeplinirea cu succes a acestoraExpertul cheie nr. 1: Manager proiectCerinte minime: Pregatire: absolvent de studii superioare; absolvent curs pentru ocupatia de manager proiectExperienta: minim 10 ani experienta profesionala, din care minim 5 ani experienta in management de proiect si minim 3 ani experienta in proiecte de infrastructura; experienta ca manager de proiect la cel putin 1 proiect cu finantare nerambursabilaExpertul cheie nr. 2: Responsabil achizitiiCerinte minime: Pregatire: absolvent de studii superioare , absolvent a unui curs in domeniul achizitiilor publiceExperienta: cel putin 7 ani experienta profesionala, din care minim 3 ani experienta in achizitii publice si minim 1 an experienta in proiecte de infrastructura; experienta in cel putin 1 proiect cu finantare nerambursabilaExpertul cheie nr. 3: Responsabil financiarCerinte minime: Pregatire: absolvent de studii superioareExperienta: cel putin 7 ani experienta profesionala, din care minim 4 ani experienta in domeniul financiar si minim 1 an experienta in proiecte de infrastructura; experienta in cel putin 1 proiect cu finantare nerambursabila;Expertul cheie nr. 4: Responsabil tehnicCerinte minime: Pregatire: absolvent de studii superioareExperienta: cel putin 8 ani experienta profesionala, din care minim 6 ani experienta in domeniul tehnic si minim 3 an experienta in proiecte de infrastructura; experienta in cel putin 1 proiect cu finantare nerambursabilaPentru fiecare membru din colectiv se va prezenta copiedupa contractul de munca/servicii, CV-ul acestuia, diplome, autorizatii, certificare din care sa rezulte specializarea acestuia precum si copie dupa contractele in care a fost implicat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Descrirea metodelor care vor fi folosite in realizarea managementului proiectului
30%
Descriere: componenta tehnica
3.
Modul coerent si logic de prezentare a conceptului
30%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2010 10:00
Locul: comuna Jina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantului, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Bugetul Proiectului ?Amenajarea domeniului schiabil in comuna Jina, arealul turistic Marginimea Sibiului?, finantat prin POR, axa prioritara 5, domeniul major de interventie 5.2 si Bugetul local Jina
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Durata contractului este de 83 de luni din care: - 23 perioada de implementare a proiectului;
- 60 de luni perioada de notificare a defectiunilor si receptia finala
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba, Sectia Comerciala, de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Piata I.C.Bratianu nr.1-3, ,Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258 ? 810 289; 810 293, Fax:  0258 ? 810 286, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut.contr.considerat nelegal...art.256/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Jina
Adresa postala:  STRADA PRINCIPALA, NR.1210, COMUNA JINA, JUD. SIBIU, Localitatea:  Jina, Cod postal:  557110, Romania, Tel. 0269/532101, Email:  [email protected], Fax:  0269/532211
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2010 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer