Licitatie Publica - Serviciu bancar pentru acordare de credit pentru lucrari de infrastructura Modernizarea drumurilor forestiere existente si construirea unor noi drumuri forestiere in comuna Corund, jud. Hargthita
Anunt de participare numarul 58317/11.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Corund
Adresa postala: 537060 CORUND, NR. 589, JUD. HARGHITA, Localitatea: Corund, Cod postal: 537060, Romania, Punct(e) de contact: ALBERT VAGASI, Tel.0266-249101, Email: [email protected], Fax: 0266-249101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciu bancar pentru acordare de credit pentru lucrari de infrastructura Modernizarea drumurilor forestiere existente si construirea unor noi drumuri forestiere in comuna Corund, jud. Hargthita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Corund, 537060 Corund, str. Principala, nr. 589, jud. Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordarea unui credit bancar in valoare de 708.020, 00lei, pentru plata lucrarilor de infrastructura Modernizarea drumurilor forestiere existente si construirea unor noi drumuri forestiere in comuna Corund, jud. Hargthita, finantat prin Program SAPARD, Masura 3.5. Avand in vedere ca proiectul este finantat intr-un procent de 100% din program, Creditul este necesar pentru efectuarea platilor intermediare, iar la terminarea programului rambursarea se va face printr-o singura plata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoare contract: 750000.00 RON, in conformitate cu art.28 (5)/OU34/2006
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantarea imprumutului se va realiza din venituri proprii ale autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere prin contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind realitatea, legalitatea si veridicitatea infomatiilor cuprinse in documentele care insotesc oferta2. Certificatele de atestare fiscala pentru persoanele juridice3. Dovada garantiei de participare la licitatie4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului5. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei6. Certificat de inmatriculare in Registrul Bancar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale2.Bilantul contabil incheiat pe anul 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii de acordare de credite in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Termenul scurt in care trebuie efectuate platile in cadrul Programului SAPARD, 30.09.2008
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
-nivelul cumulat al creditelor acordate in ultimii 3 ani,
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2008 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2008 13:00
Locul: Sediul Consiliului Local Corund, adresa: loc. Corund, nr. 589, jud. Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti prin reprezentantii lor, membrii comisiei, experti cooptati, delegatia UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoles nr. 6. sectorul: 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213-104.641, Email: [email protected], Fax: 0213-104.642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Miercurea Ciuc
Adresa postala: Str. Ghe. Doja, nr 6, Miercurea Ciuc, jud. Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530212, Romania, Tel.0266-371-616, Email: [email protected], Fax: 0266-310-145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate sa fie depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal. Art. 266-287 din OU34/2006 cu pct.-ele: 55 83 din OU 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Comuna Corund, loc. Corund, str. Principala, nr. 589, jud. Harghita, ,Localitatea: Corund, Cod postal: 537060, Romania, Tel.0266-249-101, Email: [email protected], Fax: 0266-249-101, Adresa internet (URL): www.primariacorund.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2008 14:03