Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciu bancar pentru acordare linie de credit pentru lucrari de infrastructura "Modernizare drumuri forestiere Iezer si Holohosca in comuna Sadova, Judetul Suceava"


Anunt de participare numarul 63613/11.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SADOVA (CONSILIUL LOCAL SADOVA SUCEAVA)
Adresa postala: COMUNA SADOVA, JUD. SUCEAVA, Localitatea: Sadova, Cod postal: 727470, Romania, Punct(e) de contact: GHERORGHE RUSU, Tel.0230314200 , 0723571015, Email: [email protected], Fax: 0230314200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciu bancar pentru acordare linie de credit pentru lucrari de infrastructura "Modernizare drumuri forestiere Iezer si Holohosca in comuna Sadova, Judetul Suceava"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul contractului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordarea unui credit bancar in valoare de 1.277.515, 49 lei pentru plati intermediare si cofinantare la lucrari de infrastructura"Modernizare drumuri forestiere Iezer si Holohosca in comuna Sadova, Judetul Suceava"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoare credit: 1.277.515, 49 lei, in conformitate cu prevederile art. 28(5)OUG 34/2006
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 6 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 12.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantarea imprumutului se va face cu venituri proprii si cu bunuri aflate in proprietatea comunei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere prin contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)declaratie privind eligibilitatea ofertantului; (formular 12A)
2)declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; (formular 12B)
3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu Formularul nr. 12 C4)Certificat de inregistrare de la ORC;
5)Certificate constatatoare: certificate DGFPCFS (bugetul de stat); certificate de la primarie (impozite si taxe locale) si certificate emis de ORC in termen;
6)Statutul societatii bancare;
7)Autorizatie de functionare emisa de BNR;
8)Fisa de informatii generale ;
9)Certificat de inmatriculare in registrul bancar ;
10)Dovada garantiei de participare ;
11)Declaratie pe propria raspundere privitor la veridicitatea datelor inscrise in documentatia ce insotesc oferta ;
12) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesonal (pentru persoanele juridice / fizice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de informatii generale
2)Bilant contabil incheiat in anul 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Principalele servicii similare de acordare credite / linii de credit in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari;
2) Copie dupa documentul care atesta indicatorii de lichiditate si solvabilitate comunicat la BNR sau institutii similare;lista principalelor servicii de acordare credite / linii de credit pentru societati comerciale, autoritati sau institutii in ultimii 3 ani (2007, 2006, 2005) Formular 12 E (din Ord. 155/2006)
- copie dupa documentul care atesta indicatorii de lichiditate si solvabilitate, comunicati la BNR sauinstitutii similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Termen de plata stranse si de asemenea termen scurt de finalizare proiect SAPARD
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la sediul Primariei Sadova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2008 10:00
Locul: Primaria Comunei Sadova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii prin reprezentantii sai pe baza actelor de identitate si scrisoare de inaintare , membrii comisiei, experti cooptati, delegatia UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Savropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunal Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare , nr.62, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720060, Romania, Tel.0230/524022, Fax: 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate sa fie depusa in cel mai mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator drept un act al autoritatii contractante pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Sadova, judetul Suceava
Adresa postala: comuna Sadova, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 724770, Romania, Tel.0230/341.000, Email: [email protected], Fax: 0230/341.000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2008 18:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer