Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICIU DE CONSULTANTA PENTRU ATRAGEREA DE CAPITAL PRIVAT IN VEDEREA RETEHNOLOGIZARII SI MODERNIZARII SC CET IASI SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 40249/04.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRALA ELECTRICA DE TER MOFICARE IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: JANINA MIRON, Tel.0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232 237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL INVESTITII, Tel.0232/237990-1115, In atentia: ING.GHEORGHE TUCA, Fax: 0232/237992
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: BIROU COORDONARE ACHIZITII, Tel.0232/237990-1257, In atentia: ING.CRISTINA COVACIUC, Fax: 0232/237992
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.0232/237990, Fax: 0232/237992
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICIU DE CONSULTANTA PENTRU ATRAGEREA DE CAPITAL PRIVAT IN VEDEREA RETEHNOLOGIZARII SI MODERNIZARII SC CET IASI SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: SC CET IASI SA CALEA CHISINAULUI NR.25
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICIU DE CONSULTANTA PENTRU ATRAGEREA DE CAPITAL PRIVAT IN VEDEREA RETEHNOLOGIZARII SI MODERNIZARII SC CET IASI SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141110-3 - Servicii de consultanta in dezvoltarea societatilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 490, 500 si 981, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CUANTUM GARANTIE DE PARTICIPARE: 15000LEI.CUANTUM GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE SUBCONTRACTARE LEGALIZAT NOTARIAL INAINTEA INCHEIERII CONTRACTULUI.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate-formular 12A
2.Declaratie de neincadrare in art.181 din OG 34/2006-formular 12B.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale. Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (original sau copii legalizate).
3.Certificat de inregistrare, Certificat constatator emis de ORC de pe linga Tribunalul Judetean.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil de an vizat si inregistrat de org.competente si situatiilefinanciare anexe.
2.Declaratie privind cifra de afaceri in doemniul de activitate aferent -formular 20.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 2934000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa incheierea unui contract similar cu valoare mai mare sau cel putin egala cu 250000 lei.-formular 12E.
2.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si a persoanelor responsabile de indeplinirea contractului.Ofertantul va desemna un manager de proiect, asistat de 2 experti: juridic si tehnico-ec.Echipa consultantului va include: 2 experti th., 2experti ec-financiari, 2 experti juridici.Pentru fiecare expert se va prezenta CV-ul.
3.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si cadre de conducere in ultimii 3 ani form.12I.
4.Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti si specializarea acestora.-formular12G.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
graficul de desfasurare a serviciului
20%
Descriere:
3.
experienta profesionala a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului )anii de experienta acumulati de membrii echipei in proiecte similare cu acesta=
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
24593/3.12.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 36 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii sau cu OP in cont nr.RO25 RNCB 0175 0335 7521 0001 BCR Iasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2008 11:00
Locul: SC CET IASI SA CALEA CHISINAULUI NR.25.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti in scris ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI-SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR.A.PANU NR.25 BIS, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CET IASI SA-SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 0232/237990, Romania, Tel.0232/237990-1134, Fax: 0232/237992
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2007 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer