Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICIU DE CONTRACTARE CREDIT PT ALIMENTARE CU APA SI RETEA DE CANALIZARE


Anunt de participare numarul 82484/21.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL GOIESTI
Adresa postala: Comuna Goiesti, judetul Dolj, Localitatea: Goiesti, Cod postal: 207310, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN STOE, Tel.0251452154, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0251452154, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIU DE CONTRACTARE CREDIT PT ALIMENTARE CU APA SI RETEA DE CANALIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: COMUNA GOIESTI, JUDETUL DOLJ.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin HCL nr. 26/25.06.2009s-a hotarat contractarea unui credit de 1672000 lei si a unei scrisori de garantii de 1892000 lei pentru Investitia "Alimentare cu apa si retea de canalizare" finantata prin Programul APDRP masura 3.2.2. .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Creditul este conform HCL nr. 26 din 25.06.2009, el se coreleaza cu documentatia.
Valoarea estimata fara TVA: 422, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Creditul va fi achitat din Bugetul Local conform HCL nr. 26/25.06.2009 si prin finantarea Programului APDRP MASURA 3.2.2. .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate formular 12A, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, formular 12B, Certificat fiscal privind obligatiile exigibile la Bugetul de Stat si Bugetul Local, Certificat constatator emis de O.R.C. in original, Autorizatie de functionare emis de BNR copie, Certificat de inregistrare la O.R.C. copie sau Autorizatie de functionare emise de statul respectiv care sa dovedeascao forma de inregistrare ca institutie de credit, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani formular 3, Bilant contabil la 31.12.2008 semnat si stampilat cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008) va fi mai maresau egal cu 1000000 lei ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelorserviciide acordare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati formular.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- realizarea in ultimii 3 ani a cel putin 3 contracte al caror obiect a fot prestarea de servicii similare , din care unu (1) sa aiba o valoare mai mare sau egala cu 500000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Procentul dobanzii practicate
30%
Descriere:
2.
Procentul comisioanelor si al spezelor bancare.
30%
Descriere:
3.
Perioada de gratie
10%
Descriere:
4.
Perioada de rambursare
10%
Descriere:
5.
Structurarea finantarii si garantii asiguratorii.
20%
Descriere: Ponderea componentei tehnice =20%.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2009 14:00
Locul: la sediul Primariei comunei Goiesti, judetul Dolj .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- Observatorii UVAP;
- reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire se poate lua dupa SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6 ., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA , sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: Craiova, Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 2., Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL GOIESTI
Adresa postala: comuna Goiesti, judetul Dolj, Localitatea: GOIESTI, Cod postal: 207310, Romania, Tel.0251452154, Email: [email protected], Fax: 0251452108, Adresa internet (URL): www.primariagoiesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer