Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciu de dirigentie de santier pentru lucrari de modernizare strazi in municipiul Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 45919/11.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: virgil porutiu, Tel.0264/592588, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciu de dirigentie de santier pentru lucrari de modernizare strazi in municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Strazile din municipiul Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de dirigentie de santier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74262000-3 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1. ANDREI MURESANU
str. Alexandru Bohatiel
str. Amos Francu
str. Becas
str. Dimitrie Cantemir
str. Gh Pop de Basesti
str. Moise Nicoara
str. Nicolae Iorga
str. Vasile Ladislau Pop
str. Vasile ParvanLOT 2. CENTRU-PLOPILOR
str. Bisericii Ortodoxe
str. Constanta
str. Fortaretei
str. Iasilor
str. I.C. Bratianu
str. Inocentie Micu Klein
str. In Jurul lacului
str. Mioritei
str. Moldovei
str. Petofi Sandor
str. Pitesti
str. Ploiesti
str. Potaissa
str. Uzinei ElectriceLOT 3. MANASTUR-PLOPILOR
str. Agricultorilor
str. Agronomilor
str. Batozei
str. Berariei
str. Borsa
str. Campului
str. Cobzarilor
str. Deva
str. Garbau
str. Moricz Zsigmond
str. RetezatLOT 4. MARASTI-IRIS
str. 13 Septembrie
str. Albiei
str. Bulgarilor
str. C Dobrogeanu Gherea
str. George Gordon Byron
str. Ierbii
str. Navodari
str. Nicolae Cristea
str. Onisifor Ghibu
str. Pavel Rosca
str. Rubin Patitia
str. VulturuluiLOT 5. GRIGORESCU
str. Bihorului
str. Buzau
str. C A Rosetti
str. George Enescu
str. Grigore Ureche
str. Hateg
str. Honore de Balzac
str. Ioan Iacob
str. Ion Ghica
str. Jean Jaques Rousseau
str. Milcov
str. Octavian Goga
str. Stefan Mora
str. Tebei
str. Teodor GrozavescuLOT 6. GHEORGHENI
str. Albac
str. Mihai Veliciu
str. Muncitorilor
str. Septimiu AlbiniLOT 7. MARASTI
str. Barsei
str. Cepei
str. Cernavoda
str. Dimitrie Comsa
str. Henri Barbusse
str. Lalelelor
str. MeseriilorLOT 8. GHEORGHENI- TITULESCU
str. Alverna
str. Aurel Suciu
str. C-tin Brancusi
str. Heltai Gaspar
str. Horticultorilor
str. Minerilor
str. Nicolae PascalyLOT 9. ZORILOR-GRUIA
str. Augustin Bunea
str. Caisului
str. Lemnului
str. Lacatusului
str. Padurii
str. Rapsodiei
str. Renee Descartes
str. Romulus Vuia
str. VanatoruluiLOT 10. A. VLAICU-INTRE LACURI-MARASTI
str. Bogdan Voda
str. Gospodarilor
str. Livezii
str. Nirajului
str. Simion Musat
str. Slatina
str. Somesului
str. Streiului
str. Tribunul Vladutiu
str. Tulcea
Valoarea estimata fara TVA: intre 635, 000 si 1, 879, 125RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare Lot1=3600lei, Lot2=3800lei, Lot3=3600lei, Lot4=3300lei, Lot5=3500lei, Lot6=4400lei, Lot7=4100lei, Lot8=3300lei, Lot9=4000lei, Lot10=3500lei Garant buna exec 5% din val contr fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare Buget local si credite bugetare. Plata se va face prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, Pentr persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului sau pentru persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Certificat de autorizare pentru activitatea de dirigentie de santierin domeniile :1 si 3.3
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabilvizat si inregistrat de organele competentela data de30.06.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Orice declaratie referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.Se vor lua in considerare doar recomandarile cu calificativul foarte bine si bine., Declaratie privind obligativitatea respectarii conditiilor de munca , protectia muncii si protectia mediului, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii, asociere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii trei ani a unui contract similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
131
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, str. Motilor nr.3, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0264/593865, Email: [email protected], Fax: 0264/592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatori asupra actului autoritatii pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Cluj-Napoca, Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Motilor nr.3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel.0264/592588 int.4402, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 20:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer