Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICIU DE FINANTARE ? CREDIT BANCAR, in cuantum de 18.000.000 LEI pentru sustinerea derularii Proiectului nr. 129, Cod SMIS 2643 cu titlul Institutul de Cercetari pentru Energii Regenerabile ICER, finantat din fonduri europene nerambursabile prin decont


Anunt de participare numarul 133004/11.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: serviciul achizitii publice, Tel. +40 256403151, In atentia: Dana Suba, Email: [email protected], Fax: +40 256403153, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-TA VICTORIEI NR.2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 256403152, In atentia: Maria Filipescu, Email: [email protected], Fax: +40 256403153
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Directia financiar contabila, Tel. +40 256403007, In atentia: Florian Miclea, Email: [email protected], Fax: +40 256403153
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel. +40 256403035, In atentia: Dorina Taut
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIU DE FINANTARE ? CREDIT BANCAR, in cuantum de 18.000.000 LEI pentru sustinerea derularii Proiectului nr. 129, Cod SMIS 2643 cu titlul Institutul de Cercetari pentru Energii Regenerabile ICER, finantat din fonduri europene nerambursabile prin decontarea la timp a platilor aferente proiectului si indeplinirea obiectivelor acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA, P-ta Victoriei nr.2, 300006, Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CREDIT BANCAR, in cuantum de 18.000.000 LEI pentruderularea Proiectului nr. 129, Cod SMIS 2643 - Institutul de Cercetari pentru Energii Regenerabile ICER, finantat din fonduri europene nerambursabile prin decontarea la timp a platilor aferente proiectului si indeplinirea obiectivelor acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CREDIT BANCAR, in cuantum de 18.000.000 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
38.000 lei - virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, (OP vizat de banca/trezorerie, plata se va face cu minim 5 zile lucratoare inainte de data deschiderii ofertelor, in scopul verificarii constituirii acesteia), - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Valabilitatea garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Instrumentele de garantare cu o perioada de valabilitate sub 60 zile calculata incepand cu termenul limita de primire a ofertelor, vor fi respinse.In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 2781- (1) din OUG 34/2006 actualizata. - 5% din valoarea contractului fara TVA;
- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Rambursarea creditului se va face din venituri proprii, la sfarsitul perioadei, respectiv 12 luni, cu posibilitatea efectuarii de rambursari in avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile- Certificat deatestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata(Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta)
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.(Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta).
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006. 1.Certificat constatator emis de ORC, in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.In cazul prezentarii copiei certificatului ORC, ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2. Autorizatia de functionare a bancii emisa de BNR sau alta autoritate competenta similara copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este de minim 1.900.000lei ;
-Indicatorul de lichiditate generala sa fie cel putin egal cu 1.
Bilantul contabil pe anul 2010, sau alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului;
-Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul trebuiesaprezinte copii de pe partile relevante ale cel putin unui contract de servicii similare prestate in ultimii 3 ani , a caruivaloare minima sa fie de1.900.000 lei.
Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2012 12:00
Locul: Universitatea Politehnica din Timisoara, Rectorat, Piata Victoriei nr.2, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vedrea departajarii: In termen de o zi lucratoare de la primirea contractului semnat de catre Autoritatea Contractanta, ofertantul castigator trebuie sa semneze contractul si sa-l trimita Autoritatii Contractante.Anuntul de atribuire va fi publicat la adresa de internet: www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 - in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la conostinta despre act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel. +40 256403027, Fax: +40 256403153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2012 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer