Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciu de hranire efective


Anunt de participare numarul 73007/04.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01044
Adresa postala: Str. Marasti, nr. 42, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Ciprian Pilipoutanu, Tel.0248533390, In atentia: Vasile Ciprian Pilipoutanu, Fax: 0248533363, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciu de hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: - Unitatea Militara 01044, Campulung, str. Marasti, nr. 42;
- Unitatea Militara 01784 "C" si Unitatea Militara 01558 "C", Campulung, str. Marasti, nr. 48;
- In zonele de actiune, pe timpul dislocarii si redislocarii, pe durata exercitiilor, aplicatiilor, taberelor de instructie, pe timpul pregatirii, evaluarii, certificarii si afirmarii, in situatii de urgenta, de criza, de calamitati naturale, la alerta, la mobilizare si in alte situatii.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 23 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 687, 145.54RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent nr. 1, in valoare de 1.125.806, 07 lei (fara TVA), in perioada 01.06-31.12.2009; Contract subsecvent nr. 2, in valoare de 1.919.961, 66 lei (fara TVA), in perioada 01.01-31.12.2010;Contract subsecvent nr. 3, in valoare de 641.377, 81 lei (fara TVA), in perioada 01.01-29.04.2011.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cantina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numar de zile hrana:
- Norma nr. 1 (100%), intre 35 si 105;
- Norma nr. 6 (100%), intre 560 si 23.856;
- Norma nr. 6 (35%), intre 9.904 si 200.552;
- Norma nr. 8 (100%), intre 3.500 si 21.000;
- Norma nr. 8 (35%), intre 2.875 si 11.500;
- Norma nr. 11 cu 5.010 calorii, intre 58 si 16.140;
- Norma nr. 12 "B", intre 988 si 16.140;
- Norma nr. 12 "C", intre 192 si 2.884;
- Norma nr. 12 "D", intre 859 si 4.101.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 687, 145.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2009 pana la 29.04.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 45.000 lei;Garantie de buna executie pentru contractele subsecvente nr. 1, 2 si 3:5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata facturilor se va face prin ordin de plata in contul prestatorului deschis laTrezorerie, in termen de 30 de zile de la data deschiderii creditelor bugetare. Sursa de finantare: bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna estedeclarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie de afaceri (proprii) aferenta ultimilor 3 ani.
Se solicita:
- Fisa de informatii generale;
- Bilantul contabil din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri (proprii) aferenta ultimilor 3 ani in valoare de cel putin3.839.923 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Finalizarea, in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multor contracte care au avut ca obiect
prestarea unor servicii similare (aceeasi grupa CPV);
- Recomandari pozitive din partea altor beneficiari;
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
- Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare) pentru mijloacele de transport mentionate in
oferta;
- Declaratia pe proprie raspundere privind respectarea obligativitatii utilizarii in
derularea contractului a dotarilor specifice;
- Declaratia pe proprie raspundere privind asumarea utilizarii personalului de
specialitate;
- Declaratia pe proprie raspundere privind numarul mediu de personal angajat in
ultimele 36 de luni, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea
cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea
contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Finalizarea in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multor contracte care au avut ca obiectprestarea unor servicii similare (aceeasi grupa CPV), in valoare de cel putin 575.988lei;
- Cel putin 2 recomandari pozitive din partea altor beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A/962 din 02.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2009 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria unitatii, de luni pana joi, intreorele 09.00-14.00.Documentatia este disponibila si in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2009 10:00
Locul: Unitatea Militara 01044, str. Marasti, nr. 42, Campulung, jud. Arges, cod postal 115100
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- La C.N.S.C.;
- In justitie, in conditiile Legii 554/2004.Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, de catrecontestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01044
Adresa postala: str. Marasti, nr. 42, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Tel.0248/533390, interior 156, ,Fax: 0248/533363
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2009 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer