Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciu de inlocuire discuri de frana de pe osiile motoare si de pe rotile osiilor libere si a rulmentilor fus de osie ale automotoarelor DESIRO SR 20D


Anunt de participare (utilitati) numarul 112722/10.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-010867, Romania, Punct(e) de contact:  Mariana Nica, Tel. 021/319.24.28, In atentia:  Sef Serviciu Achizitii Servicii Investitii Produse Combustibil, Email:  [email protected], Fax:  021/319.24.28, Adresa internet (URL):  www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciu de inlocuire discuri de frana de pe osiile motoare si de pe rotile osiilor libere si a rulmentilor fus de osie ale automotoarelor DESIRO SR 20D
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul societatii prestatoare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 156, 300 si 2, 043, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: primul contract subsecvent se va incheia cu termen de valabilitate: 6 luni , urmand ca celelalte contracte subsecvente sa se incheie la un interval de 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciu de inlocuire discuri de frana de pe osiile motoare si de pe rotile osiilor libere si a rulmentilor fus de osie ale automotoarelor DESIRO SR 20DLot1: a) Serviciu de inlocuire discuri de frana de pe osiile motoare ? fara inlocuire butuc discb)Serviciu de inlocuire discuri de frana de pe osiile motoare ? cu inlocuire butuc disc
Lot 2: Serviciu de inlocuire discuri de frana de pe rotile osiilor libere
Lot 3: Serviciu de inlocuire rulmenti fus de osie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50221300-3 - Servicii de reparare si de intretinere a osiilor montate cu roti la locomotive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru acordul cadru: Lot 1) a)Serv.inloc.disc.frana de pe osii mot?fara inloc butuc disc min 5buc- max 50bucb)Serv.inloc.disc frana de pe osii mot?cu inloc butuc disc min 1buc-max 10buc
Lot 2)Serv de inloc disc frana de pe roti osii libere min 8buc-max 120buc
Lot 3)Serv de inloc rulmenti fus de osie min 8buc-max 120buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 156, 300 si 2, 043, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 26.220 lei, se va constitui pe loturi conform Anexei B. Garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in starea de faliment ori lichidare, indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, indeplinirea conditiilor contractuale, in ultim ii 2 ani, condamnari in ultimii 3 ani;
3.Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), 4.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta5.Certificat constatator in original sau copie legalizata emis cu cel putin 30 de zile inainte de data deschiderii candidaturilor de catre Oficiul Registrului Comertului.
Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original sau copie legalizata emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii candidaturilor de Oficiul Registrul Comertului.
Pentru persoane fizice/juridice straine:
documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori, apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba ramana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la 31.12.2009
2.Declaratie privind cifra medie de afacerisi informatii generale
3.Informatii privind bonitatea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii2.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea serviciilor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;Candidatii ? persoane juridice romane ? trebuie sa indeplineasca cerintele OMT 290/2000, adica prestatorul de servicii solicitate in Documentatia Descriptiva sa aiba Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica/Agrement Tehnic, dupa caz, eliberate de AFER, in conformitate cu solicitarile din Documentatia descriptiva si cerintele OMT 290/2000, in termen de valabilitate.
Candidatii ? persoane juridice straine ? certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea serviciilor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, respectiv Autorizatie din tara de origine, eliberata de catre organismul abilitat sa emita astfel de autorizatii, in conformitate cu Documentatia descriptiva, in termen de valabilitate.4.Declaratia pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea acordului cadru de servicii5.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
6.Certificate care atesta implementarea sistemului de calitate la prestatorul de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
sntfc 81/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2010 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2010 10:00
Locul: Sediul SNTFC CFR Calatori SA, Bd.Dinicu Golescu, nr.38, sector1 etaj IV sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Precedura de atribuire este Negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare - accelerata.Documentatia de atribuire este atasata si se descarca de pe siteul www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei, nr.5, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre actul pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala:  Bd-ul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010867, Romania, Tel. 021/319.95.28, interior 122.961, Fax:  021/319.20.62
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2010 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer