Licitatie Publica - Serviciu de mentenanta pentru sistemul Antivirus/Antispam/Network Protection
Anunt de participare (utilitati) numarul 135499/11.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: RADU JIANU, Tel. +40 0213074131, In atentia: Dicran Costache, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0213074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciu de mentenanta pentru sistemul Antivirus/Antispam/Network Protection
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul RATB - Bd. Dinicu Golescu, nr. 1, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciu de mentenanta pentru sistemul Antivirus/Antispam/Network Protection
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212761-1 - Servicii de dezvoltare de software antivirus (Rev.2)
48761000-0-Pachete software antivirus (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciu de mentenanta pentru sistemul Antivirus/Antispam/Network Protection, conform specificatiilor din Caietul de sarcini atasat la prezenta documentatie de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP totala 1.600lei. Perioada de valab.a GP: 90 zile de la term limita de primire a ofertelor, cu posib. de prelungire la cererea autoritatii contractante (AC).Mod constituire: instrument de garantare, irevocabil, emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prev in doc. de atrib; lichiditati depuse la casieria AC, doar pt sume