Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciu de reparatie tip M1 (750.000 Km) la Automotoarele Desiro SR 20 D


Anunt de participare (utilitati) numarul 50914/26.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Viorica Paiu, Tel.021/311.70.84, In atentia: Sef Serv. Achizitii Serv-Inv. Carmen Popescu, Email: [email protected], Fax: 021/315.30.04, Adresa internet (URL): B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sect 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciu de reparatie tip M1 (750.000 Km) la Automotoarele Desiro SR 20 D
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul firmei reparatoare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 448, 000 si 7, 240, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ptr contracte subsecvente- estimativ 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciu de reparatie tip M1 (750.000 Km) la Automotoarele Desiro SR 20 D
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciu de reparatie tip M1 (750.000 Km) la Automotoarele Desiro SR 20 D
minim 10 buc - maxim 50 buc pentru acord cadru
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 448, 000 si 7, 240, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 30.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 72.000 EURO, garantie de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl priv eligib
- Decl priv neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- Certif eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- Decl pe propria raspca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la 31.12.2007
- decl privind cifra medie de afaceri- capacit financiara a ofertantului
- inf privind bonitatea ofertantului
- inf generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, 2 recomandari emise de beneficiari- decl pe proprie rasp ref la echip tehn si la mas asigurarii- decl pe proprie rasp ref la personalul/organismul tehnde specialit- certif sau alte doc emise de org abilitatecare sa ateste conform serviciilor;Ofertantii pers jurid romane trebuie sa indeplineasca cerintele OMT 290/2000, certifeliberat de AFER, Ofertantii pers jurid straine certif sau alte doc emise de org abilitate, Agrement Tehnic eliberat de AFER,
- certif de calitate ISO 9001,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SEV 8/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria SNTFC; la aceasta valoare se adauga TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2008 10:00
Locul: BRM -str. Piata Presei Libere, nr.1, sector1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: : Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Indep.nr. 5, sect 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre hotararea autorit contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/311.70.84, Fax: 021/315.30.04
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2008 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer