Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICIU FINANCIAR DE ACORDARE CREDIT BANCAR


Anunt de participare numarul 145021/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GIROCEANA S.R.L
Adresa postala: Semenic nr.54, Localitatea: Giroc, Cod postal: 307220, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU DACIAN MARINESCU, Tel. +40 740513753, In atentia: d-lui MARINESCU DACIAN, Email: [email protected], Fax: +40 256395798, Adresa internet (URL): www.giroceana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AGENT ECONOMIC
Activitate (activitati)
Altele: TRANSPORTURI TERESTRE DE CALATORI
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIU FINANCIAR DE ACORDARE CREDIT BANCAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul SC GIROCEANA SRL, Str. Semenic, Nr. 54, com. Giroc
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICIU FINANCIAR DE ACORDARE CREDIT BANCAR TIP CREDIT DE INVESTITII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea creditului bancar ce face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit este de 1300000 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
102 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va constitui in cuantum de 26000 lei. Se poate constititui prin virament bancar, instrument de garantare, ordin de plata/fila CEC sau depune la casieria societatii. Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunerea ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO47TREZ6215069XXX001404 deschis la Trezoreria Timis. In temeiul art.86, alin.3, lit. a si b din HG 925/2006, in cazul in care garantia de participare se constiuie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata gararantiei se va executa neconditionat sau conditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul garantiei de participare conform art.278^1, alin.1, lit.b din OUG 34/2006, o suma in valoare de 5079.999 lei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, in original - Formularul 3, din Sectiunea Formulare;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, in original - Formularul 5, din Sectiunea Formulare;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular 15, din Sectiunea Formuare4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006, asa cum a fost modificat si completat - Formularul 16, din Sectiunea Formulare;In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante.
Marinescu Ovidiu Dacian ? Administrator,
Iacsin Elvira ? Sef departament Contabilitate,
Zota Flavius ? consilier juridic,
Jivi Mariana ? functionar economic, Iancu Carmina-Cristina ? functionar economic,
Grui?a Octavian- Petru ? Consilier local,
?ipo? Nicoleta- Daniela? Consilier local ,
Ur?ica Adrian- Danu?? Consilier local,
Golban Gheorghe ? Consilier local, Terteci Lenu?a? Consilier local,
Pascota Ionel-Petru? Consilier local ,
Virtosu Dan? Consilier local ,
Alexa Ionel? Consilier local ,
Golban Florin? Consilier local ,
Aga Dorin Petru? Consilier local ,
Stancea Ioan-Antoniu? Consilier local ,
Cojeia Ciprian? Consilier local ,
Con?escu Milu?a? Consilier local ,
Bota Mircea? Consilier local.Nota: in cazul unei asocierei, formularele vor fi depuse de fiecare asociat in parte.
Atunci cand este cazul, operatorii economici a caror durata de functionare (calculata ca interval de timp intre data infiintarii si data desfasurarii procedurii de achizitie) este mai mica decat cea prevazuta la cerinta privind cifra de afaceri si/sau experienta similara , trebuie sa solicite autoritatii contractante, prin intermediul consultantului, in termenul prevazut mai sus, clarificari privind cerintele minime de calificare, comunicand in acest scop doar data infiintarii; 1. Certificat constatator emis de O.N.R.C. de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine operatorul economic, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta originalul documetului sau copie legalizata ori copie conform cu originalul.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt:
- date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundar de activitate;
- reprezentantii legali;
Operatorii economici nerezidenti (straini) participanti la procedura vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele respective trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
In scopul evitarii dublei impuneri, operatorii economici straini vor prezenta Certificatul de Rezidenta Fiscala sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.2. Operatorii economici vor prezenta autorizatia de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romanieiin conformitate cu prevederile ORDONANTEI DE URGENTA nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului / autorizatia acordata de autoritatea competenta din statul membru de origine.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantilor, pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minim 2600000 lei ? pentru persoanele juridice romane, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.In acest sens se va completa si depune Formularul 6 din Sectiunea Formulare, in original.Nota: Documentele ce vor fi prezentate pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare sunt lasate la latitudinea operatorilor economici.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune Formularul nr.6 din Sectiunea Formulare, in original;Valoarea cifrei de afaceri medii, pentru ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 2600000 lei, in domeniul de activitate aferentobiectului contractului;Pentru persoanele juridice straine, cifra de afaceri se va exprima: -Conform curs mediu BNR pentru anul 2010;
-Conform curs mediu BNR pentru anul 2011;
-Conform curs mediu BNR pentru anul 2012;Persoanele juridice straine vor atasa, in copie, insotite de traducere legalizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa prezinteo lista cu principalele prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In acest sens se va completa Formular 7 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind lista principalelor servicii prestate
Declaratie privind partea din contract care va fi indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora, daca este cazul.In acest sens se va completa in original Formularul D din Sectiunea Formulare, insotit de acordurile de subcontractare in original, (model Formular D2).In situatia in care nu este cazul, acest lucru se va consemna.
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Un asemenea model esteprezentat in Sectiunea Formulare. In cadrul acestuia trebuie sa se mentioneze ca toti asociatii isi
asuma raspunderea solidara in vederea prestarii serviciilor specifice contractului, ca liderul asociatiei nominalizat este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru prestarea serviciilor aferente contractului .NOTA: asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea unei liste cu principalele prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani. Se va completa Formular 7 din Sectiunea Formulare.Dupa caz, completare Formularul D din Sectiunea Formulare, insotit de acordurile de subcontractare in original, (model Formular D2).Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata de derulare a contractului.Operatorii economici nu sunt obligati sa isi legalizeze asocierea decat atunci cand oferta depusa de acestia este declarata castigatoare.Inainte de semnarea contractului, asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Conform Nota Justificativa privind accelerarea procedurii, atasata.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidatii care indeplinesc cerintele de calificare si selectie prezentate la nivelul fisei de date vor fi preselectati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2013 11:00
Locul: Sediul SC GIROCEANA SRL, str. Semenic, nr. 54, comuna Giroc, jud. Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii entitatilor economice care au depus candidatura, Reprezentantii SC GIROCEANA SRL.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Comisia de evaluare are obligatia de a stabili oferta castigatoare, dintre ofertele admise, pe baza criteriului pt atribuirea contractului de achizitie publica. Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea pretului fiecarei oferte admise, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modalitatea de indeplinire a contractului de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire. Preturile care se compara sunt cele fara TVA. In cazul in care se constituie ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.2. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).3. Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de candidati selectati/preselectati. Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesizaCNSC in vederea anularii actului ?i/sau recunoa?terii dreptului pretins ori a interesului legitim in condi?iile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC GIROCEANA SRL - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. SEMENIC NR. 54, Localitatea: GIROC, Cod postal: 307220, Romania, Tel. +40 740513753, Email: [email protected], Fax: +40 256395798, Adresa internet (URL): www.giroceana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2013 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer