Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - serviciu paza


Anunt de participare numarul 2356/16.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01497 AIUD
Adresa postala: str. Herja, nr.1, Localitatea: Aiud, Cod postal: 511200, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Tanase, Tel.0258862379, Email: [email protected], Fax: 0258862128
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
serviciu paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: AIUD , ALBA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT SERVICII PAZA BUNURI APARTINAND U.M 01497 AIUD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3, 5 POSTURI(3 POSTURI DE ZI SI 1 DE NOAPTE)
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire 2 luni. Pe 3 ani atribuire noi contracte prin negociere fara anunt cu castigatorul
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.10.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 8130leigrantie de buna executie -10% valoare contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Operatorul economic trebuie sa posede autorizatie de securitate
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din oug. Nr. 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de atestare fiscala; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; certificatul emis de oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert teritoriala sau nationala,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Bilantul contabil din anul 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1.000.000 leiBilantul contabil sa fie vizat si inregistrat de organele competente sau in copie legalizata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani
Recomandari din partea unor beneficiariDeclaratie care contine informatii privind resursele tehnice si umaneDocumente care confirma certificarea sistemului calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 3 contracte anuale indeplinite care au avut ca obiect paza unor obiective, fiecare in valoare de 500.000 leiRecomandari cu valoare cel putin egala cu500.000 leiOfertantul trebuie sa faca dovada ca poseda resursele tehnice si umane necesare.Se va prezenta Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Operatorilor economici specializati in paza si protectia diferitelor obiective, conform legii nr. 333/2003
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Suma se achita la casieria unitatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2007 12:00
Locul: AIUD, Str. HERJA, nr. 1, ALBA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa din partea firmei pe care o reprezinta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru a participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie, operatorii economici interesati trebuie, in prealabil, sa obtina autorizatia de securitate eliberata de catre autoritatea desemnata de securitate a Ministerului Apararii. Pentru aceasta, operatorii economici interesati pot ridica gratuit chestionarele de securitate de la sediul autoritatii contractante pana la data de 20.02.2007, ora 15.30. Chestionarele, dupa completare, se vor depune pana la data de 21.02.2007, orele 15.30, la adresa autoritatii contractante.Operatorii economici care solicita obtinerea autorizatiei de securitate, vor fi anuntati despre rezultatul autorizarii/neautorizarii, pana la data de 24.04.2007 orele 14.30.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PRECIZARILOR
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al U.M 02213 SEBES
Adresa postala: str. CALARASI nr. 74, Localitatea: SEBES, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258731905, Fax: 0258732761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2007 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer