Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICIU PAZA LA OBIECTIV MILITAR


Anunt de participare numarul 41342/15.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01041 FAGARAS
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 66, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Punct(e) de contact: PRODEA ALIN, Tel.0268214042, Email: [email protected], Fax: 0268213377
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIU PAZA LA OBIECTIV MILITAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: FAGARAS, str TUDOR VLADIMIRESCU, nr. 66, jud. BRASOV
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 45 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 225, 839.9RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se incheie pe an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciu de paza la obiectiv militar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
182032 ore post pe toata durata acordului cadru
Valoarea estimata fara TVA: 1, 225, 839.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. garantie de participare: 12258 RON, reprezentand 1% din valoarea estimata a acordului cadru2. garantie de buna executie: 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face de la bugetul de stat; plata se face lunar, in termen de 20 zile, in functie de creditele bugetare repartizate, pe baza facturii emise de prestator.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici nu sunt obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, in cazul in care intentioneaza sa depuna o oferta comuna.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
operatorii economici trebuie sa detina licenta de functionare emisa de Inspectoratul General al Politiei
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. 34/2006;3. Certificat de inregistrare la Registrul Comertului;4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;5. Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei
6. Aviz de securitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale
2. Bilant contabil din ultimii doi ani (2006 si 2007), vizate si inregistrate de organele competente (copie autentificata).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri (proprii) aferenta ultimilor 3 ani de cel putin 610000 lei / 181165 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa privind experienta similara2. Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
3. Recomandari din partea altor beneficiari;4. Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind resursele tehnice si umane pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;5. Declaratie privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Fisa/fise privind experienta similara: ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multor contracte de servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 610000 lei / 181165 euro2. Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: ofertantul a finalizat sau are in curs de derulare cel putin 2 (doua) contracte cu durata de cel putin 1(un) an ;3. Prezentarea a cel putin 2 (doua) recomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar ;4. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima asigurarea cu tehnica si resurse umane, care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, conform formularului nr. 5 si caietului de sarcini;5. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima asigurarea cu personalul de specialitate necesar care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii, conform modelelor din sectiunea IV (documentatia de atribuire) formularele 6-9
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-76/07.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2008 11:00
Locul: UM 01041 Fagaras, str. Tudor Vladimirescu, nr.66, jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii tuturor ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr.66, ,Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Tel.0268214042, Fax: 0268213377
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2008 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer