Licitatie Publica - Serviciu spalare si igienizare vehicule RATB-ETE
Anunt de participare (utilitati) numarul 12903/05.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Dinica, Tel.021-3074120, Email: [email protected], Fax: 021-3147136, 3074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciu spalare si igienizare vehicule RATB-ETE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: depourile RATB-ETE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
spalare si igienizare interioara si exterioara vehicule transport in comun - electric
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112300-6 - Servicii de spalare a automobilelor si servicii similare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
anexa 1 la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 332, 299 si 2, 559, 981RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 240.000 lei, constituita prinscrisoare de garantie bancara, valabila pana la 31.08.2007.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie eligibilitate; declaratie art. 181; certificate plata DGFP si taxe locale; certificat Reg. Comert.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
copia ultimului bilant contabil; cont de profit si pierdere; cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 5.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale; certificare ISO 9001:2001; autorizatie AFeR; o recomandare de la o societate de transport public cu sistem de transport electric; lista prestarilor din ultimii 3 ani; exp. similara: indeplinirea unui contract de prestare servicii similare, cu valoare mai mare sau egala cu 1.600.000 lei; declaratie protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
371
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: de la sediul RATB-RA, etaj 6, Serviciul Contracte, cu transmitere fax 021 3147136 sau 3074555 scrisoare intentie, imputernicire, un compact disc.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.08.2007
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2007 11:30
Locul: sediul
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, imputernicitii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004021 3104641, Email: [email protected], Fax: 004021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti, sectia VIII
Adresa postala: bd. Unirii, 37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATB-RA - Serviciul Contencios
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu, 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2007 12:44