Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciu transport corespondenta interna si internationala


Anunt de participare (utilitati) numarul 145063/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Piata Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Tarita, Tel. +40 232405624, Email: [email protected], Fax: +40 232405626, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciu transport corespondenta interna si internationala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
4 - Transport de corespondenta pe uscat si aerian
Locul principal de prestare: Raza de activitate a grupului EON din Romania
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciu transport corespondenta interna si internationala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60161000-4 - Servicii de transport de colete (Rev.2)
60160000-7-Transport postal rutier (Rev.2)
60421000-5-Servicii de curierat aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciu transport corespondenta interna si internationala - conform caietului de sarcini si documentatiei atasate.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 126, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant de particip este in cuantum de 11260, 00 lei Cf Lg 346/ 2004 art 16, intrep mici si mijl(IMM) benef de red cu 50% a garant de participOfertantulcare isi desfactiv ca IMMtbsa prezo dovadaelib de la Admin Fin Publ din jud de care apartine, priv nrde angajati si cifra de afaceri sau o decl pe proprie rasp ca este IMMGarant de particip se constit cf prev art 86 din HGR nr 925/2006 prin viram bancar sau printr-un instrumde garantemis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prez in origin cuantumul prev mai susValab garant de particip va fi de 90 zile de la data limita stab pt dep candid (peraleasa va fi cel putin egala cu per de valab a ofertei)Cont RO11BRDE270SV27540412700BRD TGMURESGaranttr sa fie irevocabilaPe instrum de garantie se va ment ca emitentul instrum. de garantie se obliga fata de autorit contr la prima sa cerere scrisa sa vireze suma solicit cu cond ca autorit contract sa specifice ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre situat urmat: a) ofertantulsi-a retras oferta sau o revoca in termenul de valabi a acesteia;b)oferta sa fiind stab castig, ofertantul nu a constit garant de buna exec in termenul solicit;c) oferta sa fiind stab castig, ofertantul a refuzat sa semneze contr de achiz publica in per de valab a ofertei; d) in cazul in care ofertantul a formulat o contescare i-a fost resp de catre CNSC, autoritcontract va proceda la retdin val garant de particip a sumelor stab de art 278ยน din OUG 34/2006, in raport cu val estimata a contrEchiv ptr garant de particip depin euro se va face la cursul BNR din data anterioara dateilimita de dep a candidat cu 5 zileGarant de particip emisa in alta lb decat romana va fi prez in orig si va fi insotita de trad autoriz si legaliz in lb romanaIn cazul dep de oferte in asoc, garant de particip se constit in numele asoc si se ment ca acopera in mod solidar toti membrii grup de op ec Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului fara TVA. Se depune la semnarea contractului prin scrisoare de garantie bancara in contul comunicat de catre autoritatea contractanta sau alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din HGR 925/2006. . Se va incheia cate un contract pentru fiecare companie in parte, iar garantia de buna executie se va constitui pentru fiecare contract in procentul indicat mai sus raportat la valoarea ontractului.Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. poate depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (2).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii asocierii E.ON Gaz Distributie SA, E.ON Moldova Distributie SA, E.ON Energie Romania SA, reprezentata prin liderul de asociatie E.ON Gaz Distributie SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului/subcontractant. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formularul 12A.2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Se va completa Formular 12B.
Tertul sustinator va prezenta documentul numai pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), si d) din OUG 34/2006.
Autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului/subcontractant. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la art mentionat este exclus din procedura de atribuire.
Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular F6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare Formularul F7 semnat de parti.
Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multor subcontractanti pe parcursul derularii contractului.
Se va completa Formularul 13A
Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: frank Hajdinjak - Director General SC EON GAZ DISTRIBUTIE SA si Director General Adjunct EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Petre Radu - Director General Adjunct SC EON GAZ DISTRIBUTIE SA si EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Livioara Sujdea - Director General Adjunct EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA si Director General Adjunct SC EON GAZ DISTRIBUTIE SA
Dan Morari - Director General EON ENERGIE ROMANIA SA
Ramona Pergel - Director General Adjunct EON ENERGIE ROMANIA SA
Bogdan Cirstea - Imputernicit al autoritatii contractanteFlavius Marcus- Imputernicit al autoritatii contractanteMihaela Tarita, Ramona Medesan, Camelia Petrescu, Angela Vasile, Oana Morait - imputerniciti- membrii comisie. Bogdan Baciu - expert cooptat.4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 13B.Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular nr 6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depuneacordul de subcontractare Formularul nr 7 semnat de parti.Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multor subcontractanti pe parcursul derularii contractului. Pentru Persoane juridice romane: - 1. Certificat constatator, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte:
- Obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de asociati, ofertantul va fi declarat descalificat.Pentru persoanele fizice/juridice straine autorizate certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita
de depunerii a candidaturii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globala. Se solicita Cifra medie anuala de
afaceri pe ultimii 3 ani exprimata in lei si euro, egala sau mai mare decat: 1.126.000 lei sau 252.507 euro. Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul
echivalentei este cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular F3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara Cerinta minima: prezentarea cel putin a unei copii de parti relevante dintr-un document/contract (copie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar prin care sa se confirme executarea de servicii similare in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a candidaturii a caror valoare sa fie de minimum 1.126.000 lei sau 252.507 euro. Valorile
mentionate sunt fara TVA. Ofertantul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului.Nota: Pentru calculul valorii contractelor in euro, se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.
Dovada prestarii serviciilor se va face conform art. 188, alin 2, lit a din OUG 34/2006.
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor inso?i angajamentul fermal persoanei respective care trebuie sa garanteze autorita?ii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/altepersoana(e) modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota : Persoana ce asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul F4 si Formularul 12D
Ofertantul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului (copii ale documentelor
relevante, respectiv certificate, contracte etc, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia,
demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in
care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune Certificat ISO 9001, valabil la data limita de depunere a candidaturii, sau echivalent sau orice alte probe/dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespnzator al
calitatii.
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa prezinte un astfel de certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele
europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care
se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune Certificat ISO 14000, valabil la data limita de depunere a candidaturii, sau echivalent sau orice alte probe/dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespnzator al
calitatii.
In cazul depunerii unei oferte comuna, fiecare asociat trebuie sa prezinte un astfel de certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2013 14:00
Locul: Sediu EON, Iasi, str. Ciurchi nr. 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Contractul se va incheia o data la 24 de luni.
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au oferte financiare egale, atunci autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Reofertarea va face referire numai la oferta financiara.Procedura de achizitie se deruleaza de catre EON GAZ DISTRIBUTIE SA in calitate de lider al asociatiei formata din EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA, EON GAZ DISTRIBUTIE SA, EON ENERGIE ROMANIA SA. Se va incheia cate un contract pentru fiecare companie pe valoarea bugetata pentru fiecare dintre acestea, valoarea totala a contractelor fiind 1.126.000 lei impartita astfel: 370.000 lei pentru EON GAZ DISTRIBUTIE SA, 356.000 lei pentru EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA; 400.000 lei pentru EON ENERGIE ROMANIA SACursul de referinta pentru ofertare este de 1 euro = 4, 3727 leiAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a preselecta candidaturile calificate, in situatia in care numarul acestora va fi mai mare de 5 . Factorul de preselectie = cifra de afaceriVor fi preselectati mai departe primii cinci furnizori care au cel mai mare punctaj obtinut.Se va aplica urmatoarea formula: (cifra de afaceri ofertata / cea mai mare cifra de afaceri ) x 10
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul juridic al SC EON Gaz Distributie SA
Adresa postala: P-ta Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540049, Romania, Email: [email protected], Fax: +40 365403860
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2013 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer