Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICIU TRANSPORT PERSONAL


Anunt de participare (utilitati) numarul 135525/11.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Melania Cruceru, Tel. +40 351403477, In atentia: Servoiciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICIU TRANSPORT PERSONAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: SE Isalnita, str Mihai Viteazu nr.101, localitatea Isalnita, Dolj
SE Craiova II, str.Bariera Valcii nr.195, Localitatea Craiova, Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 454, 394.24RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual, 727197.12 lei/an, Ptr SE Is zi1an 31.08.2012 -30.08.2013, al 2 an 31.08.2013 -30.08.2014; SE Is tura 1an 01.06.2012 -30.06.2013, al 2an 01.06.2013 -30.06.2014;SE CVII zi1an 01.08.2012 -31.07.2013, al 2 an 01.08.2013 -31.07.2014; SE CV II tura 1an 01.06.2012 -31.05.2013, al 2an 01.06.2013 -31.05.2014;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICIU Transport personal SE Isalnita si SE Craiova II ? zi si tura conform cerintelor caietului de sarcini si anexelor la caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60112000-6 - Servicii de transport rutier public (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICIU Transport personal SE Isalnita si SE Craiova II ? zi si tura conform cerintelor caietului de sarcini si anexelor la caietul de sarcini.LOT 1- SE ISALNITA- TRANSPORT PERSONAL ZI TRASEUL VALEA ROSIE - TERMOCENTRALA
LOT 2- SE ISALNITA- TRANSPORT PERSONAL ZI TRASEUL PARC -TERMOCENTRALA
LOT 3- SE ISALNITA- TRANSPORT PERSONAL ZI TRASEUL GARA - TERMOCENTRALA
LOT 4- SE ISALNITA- TRANSPORT PERSONAL ZI TRASEUL TRASEUL NICOLAE TITULESCU TERMOCENTRALA SI BRAZDA LUI NOVAC - TERMOCENTRALA
LOT 5- SE ISALNITA- TRANSPORTPERSONAL ZI CINEMA CRAIOVITA NOUA ? TERMOCENTRALA SI CORNITOIU -TERMOCENTRALALOTUL 6 - SE ISALNITA- TRANSPORT PERSONAL TURA
LOTUL 7 ? SE CRAIOVA II - TRANSPORT PERSONAL ZI
LOTUL 8 ? SE CRAIOVA II - TRANSPORT PERSONAL TURALotul 1 -64912, 80 Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬lei, Lotul 2 -52836 Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬lei, Lotul 3 -75480 Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬lei, Lotul 4 -95104 Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬lei , Lotul 5 -101143, 20 Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬lei , Lotul 6 -464956, 80 Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬lei, Lotul 7 -292496, 64 Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬lei, Lotul 8 -307646 Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 454, 394.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei este de 28700 lei, din care: Lotul 1 -1200 lei, Lotul 2 -1000 lei, Lotul 3 -1500 lei, Lotul 4 -1900 lei, lotul 5 -2000 lei, Lotul 6 -9200 lei, Lotul 7 -5800 lei, Lotul 8 -6100 lei Per. de valab. a garant. pt particip.: cel putin 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constit a garant de particip care va fi accept: a)prin virament bancar sau printr-un instr. de garant emis in condit legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prez in orig., in cuantumul si pentru perioada prevaz. in doc de atrib.Nota: Garant tb sa fie irevocabila. Instr de garant.tb.sa prevada daca plata garant se va exec.: -conditionat, resp. dupa constat. culpei pers garantate, in conf cu ctr garantat; sau -neconditionat, respectiv la prima cerere a benefic, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers garantate.b) OP confde catre banca emitenta pana la data desch ofertelor.Cont RO 77RNCB 0134041638010001 BCR Sucursala Dolj.In conformitate cu art.278 ind.1 din OUG nr.34/2006, se va retine garantde participare in cuantum de Lotul 1-649, 13 lei, Lotul 2-0 lei, Lotul 3 -754, 80 lei, Lotul 4-951, 05 lei, Lotul 5 ? 1011, 43 lei, Lotul 6 -4244, 95lei, Lotul 7 -2924, 97lei, Lotul 8- 3074, 64lei. 10%din val.ctr.faraTVA.Mod.de const: a)Instr.de gar.emis in cond.leg.de o soc. banc.ori de o soc.de asig;b)Prin ret.succ.din sum.dat.pt.fact.part.Contr.are oblig.in ter.de 15zile cal.de la semn.ctr.de a desch.la unit.Trez.Stat.din cadr.org.fisc.comp.in adm.acest.un cont de disp.distinct la dispoz.aut.contr.Suma init.care se dep.de catre contract.in cont disp.astf.deschis nu treb.sa fie mai mica de 0, 5% din pret.ctr.Pe parcurs.indepl.ctr, aut.contr.urm.sa alim.acest cont de dispon.prin ret.succ.din sum.dat.si cuv.contr.pana la conc.sumei stabil.drept gar.de buna exec.in doc.de atrib.Aut.contr.va inst.contract.despre vars.efect, prec.si despre dest.lui.Din cont.de disp.deschis la Trez.Stat.pe num.contract.pot fi disp. plati atat de catre contr, cu aviz.scris al aut.contr.care se prez.unit.Trez.Stat, cat si de unit.Trez.Stat.la solic.scrisa a aut.contr.in fav.careia este constit.gar.de buna exec, in sit.prev. la art.91 din HG925/2006.Contul astf.deschis este purtat.de dob.in fav.contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale SC Complexul Energetic Craiova SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Prezentare Formular 5 - Documentul va fi prezentat original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Prezentare Formular 6- Documentul va fi prezentat original.Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese, neincadrarea in situatia prevazuta la art.69¹ din OUG 34/2006 -Prezentare Formular 15 - Documentul va fi prezentat original: Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Constantin Balasoiu - Director General; Veronica Nica - Director Economic;Vergil Soare - Director Comercial, Florentina Vaduva ? Consilier Juridic.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -Documentul va fi prezentat copie legalizata, copie lizibila certificata conform cu originalul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Prezentare Formular 7-Documentul va fi prezentat original.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Prezentare Formular 14 - Documentul va fi prezentat original. Pentru persoane juridice/fizice romane - Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Ofertantul va detine Certificat de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie Teritoriala din care sa rezulte ca in obiectul de activitate este cuprins serviciul de transport terstru persoane.
Nota: PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC, certificatul constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, DACA ACESTA A FOST PREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL.
Pentru Persoane juridice /fizice straine-PrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -Documentul va fi prezentat original/ copie lizibila certificata conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, care vor contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, insotita de recomandare sau document constatator pentru un serviciu similar cu cel din caietul de sarcini.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciului.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Declaratie privind mijloacele de transport proprietate parc activ si parc activ rezerva. Sa prezinte lista cumijloacele de transport inscrise in formularele RT1 ? parc activ pentru indeplinirea contractului si RT2 ? parc de rezerva activ pentru indeplinirea contractului
Sa prezinte autorizatii emise de organisme competente astfel: - Licenta de operator transport persoane-ITP pentru mijloacele de transport ce vor fi utilizate la prestarea serviciului.- Certificate eliberate de ARR si RAR, privind incadrarea in categorie a mijlocului de transport ofertat.
Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2012 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 14:00
Locul: Sala de licitatie etajul 3, str Unirii nr.147
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti al licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HGR 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formularul nr. A), insotit de : - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 7- Certificat de participare la licitatie cu oferta independent- formular 14- Fisa de informatii generale-formular8Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratia conform Formularului11 are obligatia de a prezenta/completacertificate /documenteedificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I prezinta acelasi pret, Autoritatea Contractantaisi rezerva dreptul de a solicita clarificari prin care acestia sa prezinte documente care contin o noua reofertare in plic inchisTermenul limita de depunere a ofertelorprecum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevederilor OUG 34/2006, de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str Unirii nr.147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. +40 251403300, Fax: +40 251418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2012 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer