Licitatie Publica - Serviciul Intretinere si reparatii cladiri aflate in administrarea Consiliului Judetean Prahova
Anunt de participare numarul 46033/12.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 420, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602;514040, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Prahova
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2-4, et IV, Cam. 420, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ruxanda Bucur, Tel.0244/514040, Email: [email protected], Fax: 0244/511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Prahova
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2-4, parter, Intrarea D, Cam. 66, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ruxanda Bucur, Tel.0244/514545, int. 167, Email: [email protected], Fax: 0244/511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul Intretinere si reparatii cladiri aflate in administrarea Consiliului Judetean Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: - Palatul Administrativ, B-dul. Republicii nr. 2-4, Ploiesti;
- Palatul Culturii, Str. Soldat Erou Calin Catalin, Ploiesti;
- Imobil Str. Elena Doamna nr. 2, Ploiesti;
- Imobil Str. Maresal Averescu nr. 16, Ploiesti;
- Imobil Str. Ana Ipatescu nr. 1, Ploiesti;
- Imobil Str. Gheorghe Titeica nr. 4, Ploiesti;
- Imobil Soseaua Vestului nr. 14-16, Ploiesti.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 981, 919RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte in fiecare an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul Intretinere si reparatii cladiri aflate in administrarea Consiliului Judetean Prahova:
- Palatul Administrativ, B-dul. Republicii nr. 2-4, Ploiesti;
- Palatul Culturii, Str. Soldat Erou Calin Catalin, Ploiesti;
- Imobil Str. Elena Doamna nr. 2, Ploiesti;
- Imobil Str. Maresal Averescu nr. 16, Ploiesti;
- Imobil Str. Ana Ipatescu nr. 1, Ploiesti;
- Imobil Str. Gheorghe Titeica nr. 4, Ploiesti;
- Imobil Soseaua Vestului nr. 14-16, Ploiesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul Intretinere si reparatii cladiri aflate in administrarea Consiliului Judetean Prahova:
- Palatul Administrativ, B-dul. Republicii nr. 2-4, Ploiesti;
- Palatul Culturii, Str. Soldat Erou Calin Catalin, Ploiesti;
- Imobil Str. Elena Doamna nr. 2, Ploiesti;
- Imobil Str. Maresal Averescu nr. 16, Ploiesti;
- Imobil Str. Ana Ipatescu nr. 1, Ploiesti;
- Imobil Str. Gheorghe Titeica nr. 4, Ploiesti;
- Imobil Soseaua Vestului nr. 14-16, Ploiesti.
Valoarea estimata fara TVA: 981, 919RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate;Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate valabile la deschidere privind plata impozitului la bugetul de stat si cel local; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de pe langa tribunalul de care apartine operatorul economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Rezultatul exercitiului financiar, respectiv Bilantul contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat de D.G.F.P. copiesi bilantul la 31.12.2007 cu sau fara inregistrarea la D.G.F.P. - copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri de minim 700.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privindLista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
2. Fisa/fise de informatii privind experienta similara- conform formular -Exp.( servicii similare prezentului serviciu licitat serviciulIntretinere si reparatii cladiri );3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de servicii formular nr. 12 H ( echipamente, scule, utilaje, mijloace de transport, etc. );
4. Declaratia privind efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere -formular nr. 12 I: - lista cu personalul specializat pentru operatiuni de intretinere si reparatii ( electricieni, instalatori, tamplari, zugravi, lacatusi, zidar faiantar etc. );
5. Certificat ISO 9001;
6. Lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date formularul B2 si documentele privind situatia personala a ofertantului si documente care dovedesc inregistrarea, in totalitate.
In cazul asociatilor se vor prezenta acordurile de asociere semnate de parti.7. Modelul de acord cadrude servicii insusit prin semnatura si stampila formular nr. 7
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada existentei unui contract similar decel putin70.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Sediul Consiliului Judetean Prahova, Ploiesti, B-dul REPUBLICII NR. 2-4, ET IV, CAM. 420 - in urma unei solicitari scrise
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2008 11:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, B-dul REPUBLICII NR. 2-4, ET IV, CAM.415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: anul2011
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: STR. EMIL ZOLA NR. 4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS SI ADMINISTRATIE LOCALA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII NR. 2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/529289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2008 15:43