Licitatie Publica - Serviciul de intretinere si curatenie la sediile si cluburile pentru persoane varstnice si nevoiase ce apartin Primariei municipiului Constanta
Anunt de participare numarul 78610/29.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul deintretinere si curatenie la sediile si cluburile pentru persoane varstnice si nevoiase ce apartin Primariei municipiului Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: sediile si cluburile pentru persoane varstnice si nevoiase ce apartin Primariei municipiului Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 086, 341.9RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: conform specificatiilor din documentatia de atribuire
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul deintretinere si curatenie la sediile si cluburile pentru persoane varstnice si nevoiase ce apartin Primariei municipiului Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul deintretinere si curatenie la sediile si cluburile pentru persoane varstnice si nevoiase ce apartin Primariei municipiului Constanta
Valoarea estimata fara TVA: 2, 086, 341.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de perticipare in valoare de 20000 lei si garantia de buna executie 5% din valoarea totala fara tva a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-formularul A;declaratie privind neincadrarea in prev art181 din OUG34/2006-formularul B;certificat de atestare fiscala privind plata datoriilor catre bugetul de stat consolidat;certificat de atestare fiscala privind plata datoriilor catre bugetul local;certificat constatator emis de ORC;certificat de inregistarre
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare cifra de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani, insotita de bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006, inregistrate si vizate de organisme competente
Cerinta minima: cifra de faceri medie anuala va fi de cel putin 2000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare a serviciilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-formular C2; prezentarea de documente care sa ateste prestarile de servicii similare curinse in formularul C2 conform specificatiilor din fisa de date a achizitiilor;
Cerinta minima: ofertantul va face dovada incheierii si finalizarii a cel putin un contract avand ca obiect prestarea de servicii similare cu o valoare de cel putin 600000 lei;
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Cerinta minima: cel putin 32 aspiratoare care sa indeplineasca cerintele minime de la cap.9 din caietul de sarcini- se va completa formularul E
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - formularul F.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pt. indeplinirea contractului de servicii, insotite de CV-uri in original.
Cerinta minima: minim 32 persoane angajate cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind stadiul contractelor similare aflate in derulare din care sa reiasa personalul si mijloacele tehnice angajate pt. indeplinirea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2009 12:00
Locul: Primaria municipiului Constanta, b-dul Tomis nr.51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, observatori desemnati de UCVAP si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: STR. TRAIAN NR.23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241 616003, Fax: 0241 616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
SE POATE DEPUNE CONTESTATIE IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT PE CARE CONTESTATARUL IN CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR.51, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241 488115, Fax: 0241 708195
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2009 15:40