Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de acordare credit


Anunt de participare (utilitati) numarul 140153/03.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala, Serviciul Achizitii Publice SPBS, Tel. +40 213192433, In atentia: Lorena Hropaciov, Email: [email protected], Fax: +40 213192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciul de acordare credit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: In conturile autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de acordare credit - creditul va fi contractat in vederea rambursarii imprumutului MFP acordat potrivit OUG nr.25/2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea creditului - 769.780.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 495, 115, 560.27RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 4.951.500 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia se constituie prin: - ordin de plata in contul IBAN : RO76 BITR BU5R ON03 6603 CC02, Banca Italo-Romena Ag. Mihalache, Beneficiar: CNCF CFR SA, CUI: RO11054529, - scrisoare de garantie in favoarea autoritatii, - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Oferta care nu este insotita de dovada constituirii garantia de participare va fi respinsa.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum de 1.100.162, 20 Euro, la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.09.2012 ? 30.09.2012, de 1 Euro = 4, 5007 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.(Formular nr.2) 9 % din valoarea contractului de servicii, fara TVA .Garantia de buna executie a contractului se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-seprevederile HG 1045/2011, in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului in care se va mentiona modalitatea de restituire. In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul de achizitie publica se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti, numai daca EXIM BANK va acorda avizul favorabil cu privire la contractarea imprumutului, potrivit prevederilor legale in vigoare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea Autoritatea contractanta va exclude din procedura candidatul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. In acest sens, candidatul va depune o declaratie pe propria raspundere
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A .
Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare candidat / candidat asociat/ tert sustinator.
Cerinta nr. 2
Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura candidatul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006.De asemenea, candidatul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv catre bugetele locale . Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Candidatul va depune o declaratie in conformitate cu Formularul B1. Declaratia se depune dupa caz, de fiecare candidat / candidat asociat/tert sustinator (tertul sustinator doar pentru art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d)) din OUG nr.34/2006) ?in original.
- De asemenea, candidatul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale. Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se depuninoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 3
Neincadrarea la art.691 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire candidatul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006 .-Ofertantul/candidatul/candidatul asociat/ subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cupersoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristian Ghibu-Dir.General;Corneliu Cretu-Dir.Gen.Adj.Ec.; Mihai Ungureanu ?Dir.Comercial; Daniela Cristea ? Dir. Financiar; Florin Tomescu -Dir.Asistenta Juridica si Resurse Umane; Daniela Dumitrescu- Sef SAPSPBS?ing. ; Florina Ivanescu-Sef Serviciu BVC; Florina Mirica- Serf SACPE; Baicu Sorina-Sef STCD; Branceanu Cosmin-Sef Serviciu Financia;Rugea Mihaela-Sef Serviciu Evidenta Contracte;Daniela Stoenescu-economist;Daniela Manea ?Sef birou AL; Hropaciov Lorena-Ec; Dorina Craciun-ing.;Albota Elizabeth-ing.;Munteanu Raluca-ing.; Gherghina Tudor ?ing.; Valentin Mitroi ?sef birou STCD; Bogdan Branzan ?Sef pr.STCD;; Mitroi Marilena- Ec.;Constantinescu Simona-Ec.;Preda Georgiana-cons.jur; Buholt Mariana-cons.jur.;Melinte Ionut-cons.jur.;Laudat Mirela-cons.jur.;Traian Papa-cons.jur.
Ovidiu Silaghi-Ministrul Transporturilor si Infrastructurii; Florin Georgescu-Ministrul Finantelor Publice.Membrii CA - CNCF CFR SA: Galben Dana Rachila;Parnia Cornelia Magdalena;Vlaicu Adrian Calin;Dae Gelu;Ispir Raluca Cristina;Stoica Cristian Marius.Membrii AGA - CNCF CFR SA: Cretu Niculae Viorel;Stoian Tudor;Vald Tudor;Ionel Dumitru;Sufariu Alin OctavianModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Formularul B2 ? se depune in original dupa caz, de catre fiecare candidat / candidat asociat/ tert sustinator/subcontractant ?in original
Cerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independenta
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire candidatul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul B3?in original), sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Formularul B3?in original
Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare candidat .
Dovada privind calitatea de IMM, daca este cazulConform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul/candidatul se incadreaza in categoria ?intreprinderi mici si
mijlocii? - I.M.M., daca indeplineste, in mod cumulativ, urmatoarele conditii: - numar mediu anual de salariati mai mic de 250;
- cifra medie anuala neta, de pana la 50 milioane Euro, la valoare echivalenta in Lei sau active totale care nu depasesc echivalentul in Lei al sumei de 43 milioane Euro, conform ultimului exercitiu financiar aprobat. Prin active totale se inteleg: active imobilizate + active circulante+ cheltuieli in avans
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a candidatului:
- in cazul intreprinderilor autonome?se va depune:
"Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1)
-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune:
??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
??Fisa de parteneriat?;
??Intreprinderi partenere?
- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune:
??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
??Intreprinderi legate?;
??Fisa privind legatura dintre intreprinderi?
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modelele formularelor enumerate se regasesc in - Formulare.
In acest sens, candidatii vor depune documentele in original. Cerinta nr. 1
Obiectul de activitate si forma de inregistrare
Pentru persoane juridice romane:
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, emis cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a candidaturii, din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie .
Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident. (documentul se va prezenta insotit traducerea autorizata).In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitare Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Pentru persoane juridice romane: -Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, emis cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a candidaturii, - se depune in original/copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident. - se depune in original/copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (documentul se va prezenta insotit traducerea autorizata).
Cerinta nr.2
Autorizatie de functionare emisa de catre BANCA NATIONALA A ROMANIEIDemonstrarea de catre operatorii economici candidati privind desfasurarea activitatii- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Autorizatie de functionare emisa de catre BNR -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale.
2. Bilantul contabil aferent anului 2011Ofertantul si, dupa caz, asociatul/asociatii acestuia va/vor prezenta Bilantul
contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente -
in copie lizibila, cu mentiunea"conform cu originalul".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei cu serv. prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori, cantitati, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii (Formular E ? in original).
Ofertantul va demonstra ca a indeplinit si finalizat in ultimii 3 ani, cel putin un contract similar, care a avut ca obiect prestarea unor serv. similare si a carui val. (dobanda incasata) este de cel putin 445.600.000 lei, continand valori, perioade de prest., beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prest. de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op. ec. nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a op. ec.
Continuare cerinta nr.1
NOTA: Pentru prest. de serv. similare, ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta o recomandare din partea unui beneficiar al unei linii de finantare (original sau copie). In cazul in care candidatul invoca sustinerea privind exper. similara a unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere din partea tertului, in forma autentica, intocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006. Tertul nu trebuie sa se afle in situatii care determina excludereaconform art. 180 si 181 lit. a, c1 si d.Demonstrarea exp. similare se face fie de candidat, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.- Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR : Anul 2009:1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4.2379 lei.
Informatii privind subcontractarea.Informatii privind partea din contract pe care candidatul are intentia sa o subcontracteze.Declaratia privind subcontractantii, partile din contract care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora (se vor prezenta informatii privind proportia/partea in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor). In cazul in care nu vor fi parti subcontractate, se va prezenta declaratia cu mentiunea ? nu este cazul?.
Informatii privind asocierea.In cazul asocierii candidatul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu candidatura si documentele care o insotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare si liderul de asociere). In cazul declararii candidatului ca si castigator, Acordurile de asociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/2588/18.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2012 11:00
Locul: CNCF CFR SA, Directia Comerciala, Serviciul Achizitii Publice, cam.79, et. 5, aripa Grivita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai candidatilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte ce sunt clasate pe locul I au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi depunerea de noi oferte financiare in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzelecontractualeobligatoriisunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile prestatorului si ale beneficiarului, penalitati si daune interese.Nota: 1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14 , prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14.2.Toate documentele depuse de candidat vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizatain limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF ?CFR? SA - Directia Asistenta Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213192526, Fax: +40 213192526, Adresa internet (URL): http: www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2012 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer