Licitatie Publica - SERVICIUL DE ACTUALIZARE MANUALE DE ZBOR JEPPESEN, SOFT DE PLANIFICARE RUTA FLITESTAR, ACTUALIZARE DATE DE NAVIGATIE AERIANA PENTRU GPS GARMIN 400/500
Anunt de participare numarul 93549/29.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01961 Otopeni
Adresa postala: Str. Zborului, Nr. 1, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN DANILA, Tel.0213505113, In atentia: VASILE STANCU, Email: [email protected], Fax: 0213511862, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIUL DE ACTUALIZARE MANUALE DE ZBOR JEPPESEN, SOFT DE PLANIFICARE RUTA FLITESTAR, ACTUALIZARE DATE DE NAVIGATIE AERIANA PENTRU GPS GARMIN 400/500
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 01961 Otopeni, Str. Zborului nr.1, Otopeni, Jud. Ilfov
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 860, 190.58RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent maxim estimat/ an 215.047, 00 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Abonament pentru Serviciul de actualizare manuale de zbor Jeppesen, Soft de planificare ruta Flitestar, Actualizare date de navigatie aeriana pentru GPS Garmin 400/500.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72319000-4 - Servicii de furnizare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul estimat de abonamente ce ar urma a fi achizitionat: minim 1, maxim 160 pentru lot 1
Numarul estimat de abonamente ce ar urma a fi achizitionat: minim 1, maxim 8 pentru lot 2
Numarul estimat de abonamente ce ar urma a fi achizitionat: minim 1, maxim 20 pentru lot 3
Valoarea estimata fara TVA: 860, 190.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2010 pana la 31.03.2014
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita Garantie de participare pentru fiecare lot astfel: Lot I=6800lei, Lot II=600, Lot III=1600lei, valabila 60 de zile de la data depunerii ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.Plata cu Ordin de plata prin Trezorere.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract se asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sa nu se incadrezein prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006
Documentele prezentate:
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006;
- copie legalizata a certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale;
- copie legalizata a certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de ANAF;
- cazier fiscal;
- copie legalizata a certificatului unic de inregistrare;
- copie legalizata a certificatului constatator;
- autorizatie pentru prestare serviciului mentionat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceripe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu : LotI =160.846, 00lei LotII= 14.895, 00lei, Lot III=39.306, 00lei.
Documente solicitate:
- bilantul contabil 31.12.2009
- balanta de verificare la data de 30.06.2009 -legalizata;
- declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa fi indeplinit in ultimii trei ani contractece au avut ca obiect prestarea serviciului de actualizare manuale de zbor Jeppesen, Soft de planificare ruta zbor Flitestar, actualizare date de navigatie aeriana pentru GPS Garmin 400/500 a caror valoare fara TVA, sa fie cel putin de: LotI=160.845, 00lei, LotII=14.895, 00lei, LotIII=39.306, 00lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 625
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2010 10:30
Locul: Unitatea Militara 01961, Str. Zborului nr.1, Otopeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Au dreptul sa participe la sedinta de deschidere, pe baza de imputernicire, reprezentantii fiecarui operator economic.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str.Oltenitei nr.107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021.332.35.64, Email: [email protected], Fax: 021.332.12.45, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01961
Adresa postala: Str. Zborului nr.1, Jud. Ilfov., Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021.350.61.33, Email: [email protected], Fax: 021.351.18.62
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2010 07:57