Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de arhivare documente fiscale ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara


Anunt de participare numarul 142480/13.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Fiscala a Municipiului Timisoara
Adresa postala: BD MIHAI EMINESCU, NR 2B, COD POSTAL 300030, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Bodo, Tel. +40 256408100, Email: [email protected], Fax: +40 256408191, Adresa internet (URL): www.dfmt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice
Adresa postala: www.elicitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: www.elicitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de arhivare documente fiscale ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze un serviciu de scanare computerizata a documentelor aflate pe hartie in format electronic(digital) si integrarea lor in aplicatia informatica existenta de Impozite si Taxe locale.Se vor prelucra urmatoarele documente: - persoane fizice(contract de vanzare-cumparare, extrase CF, copii B.I/C.I, planuri cladiri etc)conform Anexa 1 din caiet de sarcini;
- persoane juridice(note contabile, balante de verificare lunara, bilant, fise cont. fise mijloc fix etc),
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72252000-6 - Servicii de arhivare computerizata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Operatorul economic va efectua servicii de conversie digitala, captura date si introducere manuala de date pentru un volum de 7.000.000 file sub forma de dosare capsate, si in formate diferite A4, A5, A3, A2
Valoarea estimata fara TVA: 1, 876, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de: 20.000 RON, echivalent a 4.576, 87 euro(curs euro BNR la data de 28.02.2013 = 4, 3698 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO89TREZ62124510220XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului TimisoaraIn cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza - Formularul nr. 11Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare sume astfel cum prevede la art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006. In cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA(pentru IMM-uri 5%), emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform - Formular nr. 19 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se prezinta in original si devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formular 12A;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 12B;
3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local(sau echivalent pentru persoane juridice straine) in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de (ANAF) organ de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale(sau echivalent pentru persoane juridice straine) de pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.*Certificatele fiscale mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formular nr. 1;
6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 1E;* Persoanele care detin functia de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante: - Director Executiv ? Ec. Adrian Bodo- Sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Juridice I - Cioiniac Gabriela- Sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Fizice - Korbuly Ana Maria- Sef Serviciu Colectare si Executare Silita Persoane Juridice - Dimitriu Gheorghe- Sef Serv, Col. si Executare Silita Impozite, Taxe si Amenzi Persoane Fizice - Crisan Delia- Sef Birou Contencios - Taranu Silvia- Coordonator Compartiment Achizitii Publice si Contabilitate - Mot Corina- Compartiment Achizitii Publice - Bunea Gheorghe- Biroul Contencios - Fer Ionel
In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.
In cazul in care ofertantul are tert sustinator financiar si/sau tehnico-profesional, fiecare dintre tertii sustinatori va prezenta documentul mentionat.
7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 12C; In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original, copie legalizata, sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, din care sa reiasa obiectul de activitate. Codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC trebuie sa aibe corespondent in obiectul contractului(cod CAEN 9101).Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit(traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si valabile la data depunerii ofertei). Acestea se vor prezenta in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.
2. Autorizatie de Operator de Date cu Caracter Personal emis in conformitate cu Lege nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date sau certificate echivalente emise de catre autoritatile competente din tara de origine ale operatorului economic nerezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa informatii generale - din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani, si care sa fie cel putin de 1.500.000 lei fara TVA
Cursul mediu anual pentru Euro(BNR)
2010=4, 2099 lei/euro
2011=4, 2379 lei/euro
2012=4, 4560 lei/euro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economiciPrezentare formular nr. 2E informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare o lista a principalelor servicii in ultimii 3 ani in valoare de 600.000 lei, insotita de certificate/documente emise de catre clientul beneficiar din care sa reiasa prestarea de servici similare.
2. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de
care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii(solicitate in caietul de sarcini)
3. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoane responsabile de contract
4.Informatii privind subcontractantii
a. Declaratie si lista cuprinzand subcontractantii(daca este cazul), conform
formular nr. 9 precum si acordurile de subcontractare.
Ofertantii sant obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati sa iau in
considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate si urmatoarele documente: declaratie pe
propria raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 1E
1. Certificat Sistem de Management al Calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
2. Certificat Sistem de Management al Securitatii Informatiei ISO 27001 sau echivalent
2. Certificat Sistem de Management al Calitatii Serviciilor ISO 20000-1 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Prezentare formular 12D in original + Certificat/documente de buna executie pentru cele mai importante servicii. Certificatele/documentele vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada de prestare (inclusiv procese verbalede receptie);Documentele mentionate se prezinta in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economiciPrezentare formular nr. 13E + Anexa in originalIn cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economiciPrezentare formular nr. 2Subcontractantii(daca este cazul): Formular nr. 9, Acord de subcontractare + Formular nr. 1E;In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economiciOfertantul va prezenta copie lizibila certificata conform cu originalulIn cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economiciOfertantul va prezenta copie lizibila certificata conform cu originalulIn cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economiciOfertantul va prezenta copie lizibila certificata conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executare a serviciilor
20%
Descriere: Durata minima de executare a contractului 28 luni si durata maxima de executare a contractului 36 luni
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In vederea participarii la licitatie electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP avand certificat digital valid(pt. informatii: http: //www.e-licitatie.ro).In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total al ofertei. Licitatia electronica va incepe in 2(doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: 1. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa;2. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1;3. Durata runda: 1 zi;Pe parcursul licitatiei electronice, sistemul informatic nu va dezvalui identitatea si numarul ofertantilor participanti si nici cea mai buna oferta de pret.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2013 13:00
Locul: sediul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, B-dul Mihai Eminescu nr. 2B camera 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP-ului daca este cazul, si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art. 11 alin 4 din HG 925/2006 de a prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare, insotit de: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 1;
- Fisa informatii generale - Formular 2E;Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratie conform art. 11 alin 4 din HG 925/2006, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare(nu mai mic de 3 zile lucratoare).In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin acelasi punctaj in urma reofertarii de pret din cadrul rundei finale de licitatie electronica, clasamentul se va stabili in ordinea descrescatoare a pretului ofertat, iar oferta castigatoare va fi declarata cea care se clasaeza pe pozitia 1.Pe parcursul licitatiei electronice ofertantii vor avea la dispozitie informatii privind pozitia pe care o ocupa in clasament.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Contencios
Adresa postala: B-dul Mihai Eminescu nr. 2B, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408100, Email: [email protected], Fax: +40 256408194
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2013 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer