Licitatie Publica - Serviciul de arhivare documente fiscale ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara
Valoarea Contractului:
1.876.000 RON
Castigatorul Licitatiei: ETA2U S.R.L.
1.876.000 RON
Castigatorul Licitatiei: ETA2U S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 142480/23.08.2013
Informatii anunt de participare asociat 139397
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Fiscala a Municipiului Timisoara
Adresa postala: BD MIHAI EMINESCU, NR 2B, COD POSTAL 300030, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Bodo, Tel. +40 256408100, Email: [email protected], Fax: +40 256408191, Adresa internet (URL): www.dfmt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de arhivare documente fiscale ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze un serviciu de scanare computerizata a documentelor aflate pe hartie in format electronic(digital) si integrarea lor in aplicatia informatica existenta de Impozite si Taxe locale.Se vor prelucra urmatoarele documente: - persoane fizice(contract de vanzare-cumparare, extrase CF, copii B.I/C.I, planuri cladiri etc)conform Anexa 1 din caiet de sarcini;
- persoane juridice(note contabile, balante de verificare lunara, bilant, fise cont. fise mijloc fix etc),
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72252000-6 - Servicii de arhivare computerizata (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 876, 000RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S053-087136din15.03.2013
Contract nr: 14 Denumirea: Serviciul de arhivare documente fiscale ale Direc?iei Fiscale a Municipiului Timisoara
V.1) Data atribuirii contractului 10.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ETA2U S.R.L.
Adresa postala: Str. Gheorghe Dima Nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300079, Romania, Tel. 0256220287, Email: [email protected], Fax: 0256499508, Adresa internet (URL): www.eta2u.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1876000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1861496.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 28
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Nu se cunoaste
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art. 11 alin 4 din HG 925/2006 de a prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare, insotit de: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 1;
- Fisa informatii generale - Formular 2E;Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratie conform art. 11 alin 4 din HG 925/2006, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare(nu mai mic de 3 zile lucratoare).In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin acelasi punctaj in urma reofertarii de pret din cadrul rundei finale de licitatie electronica, clasamentul se va stabili in ordinea descrescatoare a pretului ofertat, iar oferta castigatoare va fi declarata cea care se clasaeza pe pozitia 1.Pe parcursul licitatiei electronice ofertantii vor avea la dispozitie informatii privind pozitia pe care o ocupa in clasament.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Contencios
Adresa postala: B-dul Mihai Eminescu nr. 2B, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408100, Email: [email protected], Fax: +40 256408194
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2013 09:38