Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Serviciul de auditare a situatiilor financiare pentru anii fiscali 2012,2013,2014,2015?


Anunt de participare (utilitati) numarul 139002/19.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala, Serviciul Achizitii Publice SPBS, Tel. +40 213192433, In atentia: Lorena Hropaciov, Email: [email protected], Fax: +40 213192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Serviciul de auditare a situatiilor financiare pentru anii fiscali 2012, 2013, 2014, 2015?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: La sediul beneficiarului si la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Incheierea a 4 contracte subsecvente cu o durata de un an, pentru fiecare an fiscal. Pentru fiecare contract subsecvent valoarea estimata este de 300.000 lei, fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Serviciul de auditare a situatiilor financiare pentru anii fiscali 2012, 2013, 2014, 2015?
Nivelul minim si maxim al prestarii de servicii de auditare a situatiilor financiarece se pot achizitiona in baza acordului ? cadru: cantitate minima :156 rapoartecantitate maxima :216 rapoarteNivelul minim si maxim al prestarii de de servicii de auditare a situatiilor financiarece se pot achizitiona in baza primului contract subsecvent:
UM: ancantitate minima :39 rapoartecantitate maxima :54 rapoarte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Serviciul de auditare a situatiilor financiare pentru anii fiscali 2012, 2013, 2014, 2015?
Nivelul minim si maxim al prestarii de servicii de auditare a situatiilor financiarece se pot achizitiona in baza acordului ? cadru: cantitate minima :156 rapoartecantitate maxima :216 rapoarteNivelul minim si maxim al prestarii de de servicii de auditare a situatiilor financiarece se pot achizitiona in baza primului contract subsecvent:
UM: ancantitate minima :39 rapoartecantitate maxima :54 rapoarte
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 12.000leiOfertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 12.000 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004, modificata si completata prin OUG nr. 27 din 26.01.2006, drept pentru care acestea vor prezenta garantia de participare insotita de declaratia privind statutul de IMM.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum de2.742, 23Euro, la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.04.2012 ? 30.04.2012, de 1 Euro = 4, 376 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. 5% din valoarea contractului, fara TVA .IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conf.prevederilor L.346/2004, modif.si completata prin OUG nr. 27 din 26.01.2006.Garan.de buna executie a contractului se va constitui prinscris.de garantie bancara, retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-seprevederile HG 1045/2011;sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 3(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna exec.se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului in care se va mentiona modalitatea de restituire. In cazul contractului de prestari servicii , autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna exec.in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A .Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator.Cerinta nr. 2
Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie ipe proprie raspundere. - De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale. Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Formularul B1-Declaratia se depune in original, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator (tertul doar literele a, c si d ale art.181 din OUG nr.34/2006)- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale. Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociatCerinta nr. 3Neincadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 .Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ovidiu Silaghi- Ministrul Transporturilor si Infrastructurii;Florin Georgescu- Ministrul Finantelor Publice;Cristian Ghibu-Dir.General;Corneliu Cretu-Dir.Gen.Adj.Ec.; Mihai Ungureanu ?Dir.Comercial; Florin Tomescu -Dir.Asistenta Juridica si Resurse Umane; Iulian Mantescu-Director Contabilitate;Director Management Financiar- Cristina Petrescu; Daniela Dumitrescu- Sef SAPSPBS; Florina Mirica- Serf SACPE; Baicu Sorina -Sef STCD;Maria Pirvu- Sef serv. Contabilitate; Zoe Beca-Sef serv. Contabilitate-Dir. Finantari; Traian Mosteanu-Sef proiect-Serv Contabilitate; Marieta Baltescu-Sef serv. Bilant, Balante; Carmen Fonea- Sef birou contabilitate; Sandu Mircea Eugen-ec.;Dragea Aurelian-economist/ serv. Bilant, Balante; Bogdan Branzan ?Sef pr.STCD;Valentin Mitroi ?sef birou STCD; Mitroi Marilena- Ec.;Constantinescu Simona-Ec.;Daniela Manea?Sef birou AL;Hropaciov Lorena-Ec; Elisabeth Albota-ing.; CraciunDorina-ing.; Toma Mirela-ec.; Munteanu Raluca-ing;Tudor Gherghina-ing;Preda Georgiana-cons.jur;Buholt Mariana-cons.jur.;Melinte Ionut-cons.jur.;Laudat Mirela-cons.jur.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul va depune Formularul B2 ?in original. Formularul se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator/subcontractantCerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independenta
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire candidatul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Formularul B3?in original
Declaratia se depune in original de catre fiecare ofertant.Dovada privind calitatea de IMM, daca este cazul
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului:
-in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1)- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
??Fisa de parteneriat?;
??Intreprinderi partenere?
-in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
??Intreprinderi legate?;
??Fisa privind legatura dintre intreprinderi?
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modelele formularelor enumerate se regasesc in Sectiunea III- Formulare.
Declaratiile privind calitatea de IMM se vor depunein original. Cerinta nr. 1
Obiectul de activitate si forma de inregistrare
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, emis cu max. 30 de zile inainte de depunerea ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie .
Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;In cazul ofertei comune (asocierii): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, emis cu max. 30 de zile inainte de depunerea ofertelor, - se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul.
Se depune de catre fiecare ofertant/ofertant asociat
Cerinta nr. 2
Firma de audit trebuie sa faca dovada ca este membru cu drept deplin al federatiei Internationale a Contabililor (IFAC)?Forum of Firms?si asociatii propusi a fi parte a activitatii de audit trebuiesa faca dovada a fi membrii cu drept deplin IFAC.
Ofertantii trebuie sa fie certificati sa practice in Romania, in conformitate cu prevederileLegii nr.26/2010 privind modificarea si completarea OUG 75/1999 pentru activit.de audit financiar, capabili sa foloseasca proceduri si metode care sa fie conforme cu practicile de audit general acceptate si cu Standardele Internationale de Audit.Firma de audit trebuie sa fie inclusa in topul realizat de ?Accounting Networks and Associations? privind primele 30 firme de contabilitate si audit , stabilite dupa venitul anual.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificate/alte documente care demostreaza cerinta ?in copie
Se depune de catre fiecare ofertant/ofertant asociat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similarecelor licitate (auditarea situatiilor financiare)in valoare de cel putin 300.000 lei, fara TVA.Ofertantul trebuie saprezinte cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie sau un numar maxim de 3 documente/contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de 300.000 lei, fara TVA.Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei;Anul 2011:1 euro = 4.2379 lei.
continuare Cerinta nr. 1
In cazul in care ofertantul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere incheiat in forma autentica din partea tertului, intocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006. Demonstrarea experientei similare se face fie de ofertant, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.
Cerinta nr. 2Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (Formularul I ).Ofertantii trebuie sa faca dovada ca vor folosi pentru prestarea serviciuluipersonal adecvat cu pregatirea profesionala si experienta similara, corespunzatoare in auditarea situatiilor financiare ale societatii, comparabile ca activitate, dimensiune si complexitate cu a societatii ce urmeaza a fi auditata.
continuare Cerinta nr. 2
Persoanele responsabile pentru activitatea de audit trebuie sa fie contabili autorizati in Romania sau in alte tari. CV-urile trebuie sa cuprinda si o prezentare detaliata a activitatii desfasurate, cu indicarea denumirii si a profilului activitatii entitatii in cadrul careia a activat, a duratei si naturii activitatilor desfasurate, precum si a responsabilitatilor exercitate, insotit de orice alte documente care atesta indeplinirea cerintelor de pregatire si experienta, detalii privind auditurile efectuate de acestia, inclusiv activitatile in curs.Ofertantii trebuie sa detina certificat de auditor, sa fie membrii CECCAR, cel putin 4 membrii din echipa sa fie membriiACCA (Association of Chartered Certified Accounts).
Cerinta nr. 3
Informatii privind subcontractarea.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Declaratia privind subcontractantii, partile din contract care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora (se vor prezenta informatii privind proportia/partea in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor). In cazul in care nu vor fi parti subcontractate, se va prezenta declaratia cu mentiunea ? nu este cazul?.
Cerinta nr. 4
Informatii privind asocierea.In cazul asocieriiofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare si liderul de asociere). In cazul declararii ofertantuluica si castigator, Acordurile de asociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului
Cerinta nr. 5
Cerinta minima obligatorie referitoare la asigurarea calitatii
Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau intrenationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/1635/08.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2012 11:00
Locul: Bd Dinicu Golescu, Nr 38, Palat CFR, sector 1, Bucuresti, acces poarta A, cam 79, ET 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Corespondenta se va purta in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14 , prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14.2.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizatain limba romana.3. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului din SEAP.DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzelecontractualeobligatoriisunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile furnizorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF ?CFR? SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213151117, Fax: +40 213151117, Adresa internet (URL): http: www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2012 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer