Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de cadastru, dezmembrare, intabulare si suportarea taxelor aferente acestui serviciu a unor locuinte pentru tineri construite in regim A.N.L.


Anunt de participare numarul 111073/09.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala:  BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  GHIULNIHAL MUTALAP, Tel. 0241488157, Email:  [email protected], Fax:  0241488195, Adresa internet (URL):  www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de cadastru, dezmembrare, intabulare si suportarea taxelor aferente acestui serviciu a unor locuinte pentru tineri construite in regim A.N.L.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: MUnicipiul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de cadastru, dezmembrare, intabulare si suportarea taxelor aferente acestui serviciu a unor locuinte pentru tineri construite in regim A.N.L.? se va presta pentru urmatoarele imobile: a) CS1-str. Horia Agarici nr.1B,
b)FZ12A-str. Pescarilor nr.37, c) FZ28A-str. Pescarilor nr.65,
d)K1A-str. Traian nr.67, e)K2A-str. Traian nr.70,
f) Complex Brizei I blocurile : OB1-str. Brizei nr.1B, OB2-str. Brizei nr.1C, OB3-str. Brizei nr.1D, OB4-str. Brizei nr.1E, OB5-str. Brizei nr.1F, OB6-str. Brizei nr.1G, OB7-str. Brizei nr.1H, OB8-str. Lireinr.3A, OB9-str. Lirei nr.3B, g) Complex Brizei II blocurile : OB1-str. Zefirului nr.32, OB2-str. Zefirului nr.30, OB3-str. Zefirului nr.28, OB4-str. Zefirului nr.26, OB5-str. Zefirului nr.15, OB6-str. Zefirului nr.13, OB7-str. Zefirului nr.11, OB8-str. Zefirului nr.9, OB9-str. Zefirului nr.7.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Serviciul de cadastru, dezmembrare, intabulare si suportarea taxelor aferente acestui serviciu a unor locuinte pentru tineri construite in regim A.N.L.? se va presta pentru urmatoarele imobile: a) CS1-str. Horia Agarici nr.1B,
b)FZ12A-str. Pescarilor nr.37, c) FZ28A-str. Pescarilor nr.65,
d)K1A-str. Traian nr.67, e)K2A-str. Traian nr.70,
f) Complex Brizei I blocurile : OB1-str. Brizei nr.1B, OB2-str. Brizei nr.1C, OB3-str. Brizei nr.1D, OB4-str. Brizei nr.1E, OB5-str. Brizei nr.1F, OB6-str. Brizei nr.1G, OB7-str. Brizei nr.1H, OB8-str. Lireinr.3A, OB9-str. Lirei nr.3B, g) Complex Brizei II blocurile : OB1-str. Zefirului nr.32, OB2-str. Zefirului nr.30, OB3-str. Zefirului nr.28, OB4-str. Zefirului nr.26, OB5-str. Zefirului nr.15, OB6-str. Zefirului nr.13, OB7-str. Zefirului nr.11, OB8-str. Zefirului nr.9, OB9-str. Zefirului nr.7
Valoarea estimata fara TVA: 287, 487RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 5.500 lei si garantia de buna executie este de 5%din valorea totala fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular P;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr.314/2010; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006-formular A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-formular B ; Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F.de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat; Certificat de atestare fiscala de plata a datoriilor catre bugetul de local;Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului;Certificat de inregistrare;Certificat de autorizare emis de AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA pentru realizarea de lucrari de specialitate in domeniul Cadastrului, Geodeziei si Cartografiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 anicontinand valori, perioade de prestare, beneficiari-Formular C2;Prestarile de servicii similare (enumerate in formularul C2) se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale); Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-Formular F insotit de CV-uri si lista cu personalul de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii;pentru personalul responsabil indeplinirea contractului, se vor prezenta certificate de autorizare pentru executarea de lucrari de specialitate in domeniul Cadastrului, Geodeziei si Cartografiei, eliberate de catre AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA.;4. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii -Formular E;Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)--Formular D
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Constanta bd Tomis nr 51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observatori desemnati de UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleos nr 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  str Traian nr 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241616003, Email:  [email protected], Fax:  0241606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se poate depune contestatie in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publica Serviciul juridic
Adresa postala:  bd Tomis nr 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241708115, Fax:  0241488115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2010 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer