Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de consultanta pentru proiectul "Constituirea unei societtai comerciale mixte de tip IPP pt realizarea unui grup energetic nou de 550 MW la Termocentrala Rovinari"


Anunt de participare (utilitati) numarul 112148/26.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala:  STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea:  Rovinari, Cod postal:  215400, Romania, Punct(e) de contact:  Anca Petreus, Tel. 0253372739, Email:  [email protected], Fax:  0253371590, Adresa internet (URL):  www.termorov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala:  str. Energeticianului, nr. 25, Localitatea:  Rovinari, Cod postal:  215400, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii Servicii, Tel. 0253/372556, int. 227, In atentia:  ing. Totan Vasile, Fax:  0253/371922
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala:  str. Energeticianului, nr. 25, Localitatea:  Rovinari, Cod postal:  215400, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii Servicii, Tel. 0253/372556, int. 227, In atentia:  ing. Totan Vasile, Fax:  0253/371922
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala:  str. Energeticianului, nr. 25, Localitatea:  Rovinari, Cod postal:  215400, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura unitatii, Tel. 0253/372556, int. 6305, Fax:  0253/371922
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciul de consultanta pentru proiectul "Constituirea unei societtai comerciale mixte de tip IPP pt realizarea unui grup energetic nou de 550 MW la Termocentrala Rovinari"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul CE Rovinari, sediul Ministerului Economiei si sediul prestatorului.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de consultanta pentru proiectul "Constituirea unei societtai comerciale mixte de tip IPP pt realizarea unui grup energetic nou de 550 MW la Termocentrala Rovinari" cu respectarea cerintelor din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79140000-7 - Servicii de consultanta si de informare juridica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreg serviciul
Valoarea estimata fara TVA: 260, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare=5000 lei; garantia de buna executie=10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69¹ din OUG 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat, certificat de inregistrare emis de Registrul Comertului, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru primele 6 luni ale anului 2010 vizat si inregistrat de organele competente, cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie min 500000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, prezentarea a unul sau mai multor contracte a caror valoare insumata sa fie min 260000 lei, fiecare contract prezentat trebuie sa fie insotit de recomandare din partea beneficiarului respectiv, declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere desemnate pentru prestarea serviciului (consultantul trebuie sa aiba experti cu experienta dovedita in: organizarea si desfasurarea unor licitatii asemanatoare de tip IPP, tranzactii de atragere de investitori prin implementarea proiectelor de tip green/brown field in sectorul energetic, experienta privind investitiile in centralele electrice, experienta legala in realizarea documentatiei juridice mentionata mai sus si in infiintarea de societtai in Romania, cunostinte vaste si experienta anterioara in sectorul energetic din Romania), informatii privind subcontractantii, prezentarea certificatului SR EN ISO 9001/2008 si a certificatului SR EN ISO 14001/2005.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2010 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2010 10:00
Locul: Sediul achizitorului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala:  str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251/413179, Fax:  0251/415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii Servicii
Adresa postala:  str. Energeticianului, nr. 25, Localitatea:  Rovinari, Cod postal:  215400, Romania, Tel. 0253/372556, int. 227, Fax:  0253/371922
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2010 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer