Licitatie Publica - Serviciul de curatenie pentru imobilul din Sediul INS
Anunt de participare numarul 37952/01.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70542, Romania, Punct(e) de contact: Angel Duma, Tel.3181818, Email: [email protected], Fax: 3181833, Adresa internet (URL): www.insse.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Sistemul statistic national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de curatenie pentru imobilul din Sediul INS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Sediul INS
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de curatenie pentru imobilul din Sediul INS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74710000-9 - Servicii de curatare a locuintelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tot pachetul de servicii, respectiv:
A. Spatiile sediului central
B. Sala de conferinte si spatii anexe
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in valoare de 5% din pretul contractului, excl. TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul INS pe anul 2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea ;
-Declaratie privin neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, modificatan si completata prin O.U.G. nr. 94/2007 ;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea la data de 31.10.2007a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente ).
-Certificat constatator emis de oficiul Registrul Comertului original;
-Certificat de Inmatriculare la Registrul Comertului copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara: Realizarea de min. 3 contracte similare in ultimii 3 ani, fiecare contract insotit de recomandare privind modul de indeplinire a acestora.
- Resursele tehnice:
1)lista cu utilajele, echipamentele, ustensilele pe care ofertantul le detine si pe care se obliga sa le utilizate in indeplinirea contractului, numarul si caracteristicile tehnice ale acestora: se va prezenta si dovada ca se vor utiliza numai utilaje, echipamente si ustensile profesionale, fabricate in Uniunea Europeana, care respecta normele UE si prinmetode adecvate, se vor obtineservicii la standarde europene.
- Lista cu agentii de curatare si igienizare: detergenti, solutii de curatat, emulsii de igienizare, dezinfectanti, solutii de degresare si detartrare si alte produse utilizate, pe tipuri de operatii, specifice pentru fiecare tip de suprafata ce trebuie curatata, insotite de aviz sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii si Familei si declaratii de conformitate;
- Lista cu celelalte consumabile utilizate: hartie igienica, odorizante, prosoape, sapun lichid, pastile de pisoar etc.(conform cerintelor din aietul de sarcini);
-Declaratie care contine informatii privind numarul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
- lista cu numarul de personal si calificarea/experienta personalului de executie direct implicat in indeplinirea contractului;
personalul desemnat pentru supraveghere si pentru asigurarea controlului calitatii trebuie obligatoriu sa detina Certificat de calificare profesionala in domeniul serviciilor de curatenie eliberat de Ministerul muncii, solidaritatii sociale si familiei si Ministerul Educatiei, cercetarii si tineretului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2007 13:00
Locul: Sediul INS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030506, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel. Sectia contencios administrativsi fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INS-Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Bdul Libertatii nr.16, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2007 16:28